Pfff, ben net terug van de 2e ronde strand vandaag. Moet zeggen dat het met 1 kind een stuk ontspannender is dan met 4 Op het strand zelf gaat het goed, maar dan op de terugweg slaat de moeheid toe. Gaan ze lopen klieren. GezelligEn dan eenmaal thuis wil ik ze zo snel mogelijk in bed hebben. Dus eerst afspoelen onder de douche, daarna overstappen in bad om de haren te wassen. Fijn weer dat Piet niet thuis was. Zweet stond op mijn kop! Nu liggen ze heerlijk schoon en fris in hun bed Fijn dat de echo goed was Debie. Heb je het op hyves gezet? Agossie, zielig voor het ventje op het kdv Maja. Ik zou me ook kapot schamen. Maar kinderen doen dat soms gewoon! Wat een heerlijke foto's van Luuk in zijn blootje Haha, de voetspoortjes van Tessa Ik heb nog wat foto's gemaakt vanavond. Ga eens kijken of er nog wat leuks tussen zit!
hoe doen jullie dat met uploaden dan? Want bij mij zijn de foto's dan nog steeds te groot zegt ie... dus ik zit alsnog te uploaden via een site om eerst te verkleinen... ben ik nou zo dom?
Wat een gaaf ding Wen, dat sproeiding! Vindt Fenne hem leuk? Zo te zien wel he? Lekker bloot mupke. Uploaden: ik hoef niet meer te verkleinen. Geen idee hoe het kan dat jij dat nog wel moet doen.. Wel irritant! Hihi Meiske, met 4 kids naar het strand lijkt mij ook een behoorlijke onderneming.. En ze dan nog in bed krijgen.. Jemig, respect!
Geweldige foto Wen! Vond ze zeker wel leuk, dat water? Bij mij geeft ie niet aan dat de foto's te groot zijn. Ik upload ze in de bijlage.
Heey wat een leuk ding Wen en wat een lekker bloot schatje die Fenne. Heerlijk he, blote lijffies. Leuk sfeerplaatje Meiske. Lijkt me soms best een heel geregel met 4 kids en helemaal omdat je het meeste alleen doet.
Ik zeg ook: AR IE ES PIE IE CIE TIE meiske! Ik krijg het al warm als Fenne wat mopperig en klam is en dan aan het worstelen is op het aankleedkussen... laat staan dat je dat met 4 kids hebt, nou ja... niet allemaal op aankleedkussen natuurlijk, maar wel allemaal plakkerig en zanderig en moe... maar het lijkt me ook heerlijk hoor om meerdere kids te hebben, vooral als ik zo naar die foto kijk, SUPER! Ja dat water ding zag ik vanmiddag ineens bij de kruidvat liggen voor een paar euro, dus die moest ik hebben natuurlijk... Fenne vond het meteen fantastisch en kroop er met kleren aan al meteen in toen ik 'm ging testen haha... ben ff filmpje uploaden ook. En wat vreemd, want de site verkleint voor jullie dus de foto's? Weird! (waarom zitten die stomme smiley's allemaal steeds op andere plek, heb m'n structuur nodig!)