wat vliegen er toch weer heerlijke fotos voorbij zeg geloof dat t tijd word bryan weer eens voorbij te laten komen als het me lukt kom ik ze morgen wel ff showen
Ik verlang de laatste weken ook steeds weer naar nog een kindje. Mijn eierstokken rammelen ook zoals jullie dat zeggen. Mja, het zit er niet in en dat maakt me soms best wel verdrietig
Nou.. Wat kan ik me dat goed voorstellen.. Ik zou ook mega verdrietig worden bij het idee dat we geen 2e kindje meer zouden kunnen krijgen. Tuurlijk ben je ontzettend blij met 1 (of 2 in jullie geval) maar dat zegt niks over de wens en het gevoel voor nog een kindje..
wen ze komen morgen want ben op mijn vriendin aan het wachten om te gaan zwemmen ben beetje zenuwachtig morgen krijg ik de uitslag van mijn bloedtest
Ik wilde altijd jong kinderen en veel kinderen. Natuurlijk dan ik God op mijn blote knietjes dat we Luuk en Thijs* hebben gekregen want daar hadden we al niet meer op durven hopen. Maar ja, nu heb ik er eenmaal van geproefd......
Prachtige foto's meiske. Je bent nu een stukkie verder gegaan zie ik. Dat doen we de volgende keer Fenne ook al zo'n plaatje. En lekkere billen van luuk...
en nog meer mooie foto's.. wat een mooie plaatjes meiske.. Vooral die eerste... @Wen.. geweldig ding he.. heb m ook gehaald van de week.. Marijn vind m helemaal geweldig.. alleen omdat het water overal heen loopt moest ik m in t grote bad zetten omdat anders binnen nowtime de hele steeg blank staat..maar zo wilde het ook.. een lol hebben ze gehad.. gister was het inmens grote bad lekker vol.. GING DE LUCHTRAND LEK!!!.. AAAAAHHHH... want wat gebeurd er dan.. dan zakt de rand in.. er ZAT 3000LITER water in.. nu niet meer..8) gisteravond zagen we ineens een overstroming achter t huis en hoorde ik heel hard.. BUUUURRRVROOOUUUWWWWWW...je kunt nagaan wat dit heeft gedaan met het steegje..gelukkig was de grond onder de tegels kurk droog en was het water ook zo weer weg.. maar ja.. de overige 2000 liter (hadden eerst t bad ff gestut) moest er wel inblijven of uitgehaald worden.. omdat ik m verkeerd had neergezet konden we m niet leegpompen en dus werd het emmers sjouwen.. samen hebben we 100 emmers van 10 liter water uit het bad geschept.. (Daar krijg je best een zere rug van) maar goed.. er zit nu nog een laagje water in van circa 15 cm en dat blijft rustig zitten.. ook znder luchtrand.. ook hierin kunnen de kids veel lol hebben..maar t was me het avontuur wel..whahahaha....buurman vroeg al heeeul bijdehand of mijn vliezen waren gebroken..
Vivi, ga jij dan gewoon baantjes trekken in het zwembad? Wat een goede gewoonte zeg, doe je vaak he?! En bloeduitslag, heb het niet helemaal gevolgd... maar vanwege afvallen toch? En niet lekker zijn...
Spannend Vivi ennuh, ik ben wel benieuwd naar je manneke. Joma, hoe is het opzeggen van je baan trouwens gegaan? Hoort iemand nog weleens wat van Diaantje? En SM ook nog niet gezien en KristaB is er al even niet meer. En Cassie, is die al bevallen? En zo missen er nog wel meer.....
@wen ik ga 1x per week zwemmen en dan idd uurtje baantjes trekken en daarna lekker ff bubbelen in het bubbelbad! @dees je zult morgen wel werken zijn maar spiek ff oke ben er vandoor xx