Graag gedaan hoor meiske, die veren Dees, ik denk ik dat ik je begrijp. Ik weet het niet want ik zit niet in jouw situatie maar kan me er goed iets bij voorstellen. Vivi, spannend uitslag van je bloed.. Ben benieuwd. Jij vast ook
hahaha Ichtus... moet vooral lachen om die opmerking van je buurman! Maar sjonge, wat een gedoe zeg met zo'n bad... das nie leuk... En wat geinig dat jij dat ding ook hebt, kan je natuurlijk niet laten liggen voor een paar euro he? Hier trouwens ook een waterbad in de tuin, maar het zakte toch ook wel redelijk snel door de bestrating heen... Volgend jaar kan ie op het gras, want dat gaan we aanleggen zodat Fenne nog lekkerder kan spelen. Sluit jij 'm trouwens aan op koud water of lauw?
Ik moet morgen inderdaad de hele dag werken maar zal proberen te kijken. Ichy haha, wat een avontuur. Wij hadden ook zo'n ding maar het water werd steeds groen (ondanks chloor en reinigen en afdekken) en de rand was steeds lek dus we hebben hem weg gemikt. Nu hebben we een kleinere (die er met de meeting stond) en die is prima.
Bekijk bijlage 1575 Het hempje wat dit meisje aan heeft heb ik gekocht. Poepig toch? Kan geen plaatje van het rokje vinden helaas.
TE poepig! Had dat plaatje al eens gezien en vind sowieso dat hele meisje inclusief outfit gewoon te lief... zou ik Fenne zo aantrekken, helemaal goed!
Whaha Ichtus, wat een verhaal Zie het al helemaal voor me Van de week ook een nieuw zwembad gekocht voor op de camping. Een rechthoekig model. En voor Sofie heb ik zo'n klein rond badje. Dat sproeiding lijkt mij ook wel wat. Morgen ook maar eens kijken bij kruidvat
Te schattig gewoon! Ben ook op zoek geweest naar dit setje, maar hier in de winkel verkochten ze er alleen het jurkje van met legging. Die kon ik toen natuurlijk niet laten liggen
Oh ik wil wel knijpen morgen..whahahaha.... En ik kan m heeul goed voorstellen dat dit onbeantwoordt verlangen veel verdriet met zich meebrengt.... die rammelende eierstokken zijn zo herkenbaar.... en ik dank God op mijn knieen dat wij de mogelijkheid hebben om dat gerammel te stoppen..(oeh klinkt grappig, niet spottend bedoeld) Maar ik geloof daarentegen ook in Wonderen..zie toch stiekem hier en daar wel vergelijkbare verhalen voorbij komen waarbij die grote wens toch in vervulling gaat..(misschien wil je dit wel helemaal niet "horen"..) maar goed.. je weet wel hoe ik hier in sta....KUSSS @Viv.. dan ga ik morgen ook foto's spieken.. @euh.. Ed is thuis.. moest nog werk afmaken (roosters klaar maken ivm eigen vakantie...hihihi.. heeft morgen zijn laatste werkdag..en is echt kapot.. grieperig.. lees.. verkouden en heul zielig..) dus als ie zo beneden is gaan we auto zoeken op het net...die gaan we volgende week KOPEN!!! 7 persoons.. heeeerlijk.... euh...oh ja... DEBIE.... JAAAAH.. Goede ECHO.. super.. Feli.. en snap de hint dnek ik ook wel..whahahaha.... hoe ist idd met iedereen.. mis er een boel...
Geweldig filmpje! Leuk om te zien hoe ze zich vermaakt met de waterstralen hihi.. En dat giebeltje af en toe tussendoor.. Lief!
Wat een leuk filmpje van Fenne en wat een grappig lachje heeft ze. Ik wil ooooooook zo'n ding maar moet werken . Misschien zaterdag ff kijken Ichy al weet ik niet of ze hem ook bij de Belgische Kruidvat hebben
@Wen.. ik sluit m aan op koudwater.. ERRUG koud.. maar dat interesseerd kinderen echt geen HOL.... kan hier geen tuinslang aan de gewone kraan pluggen dus ze hebben pech...hihihi.. maar ze hebben er niet minder plezier om..Dan net als bij Meiske voor het slapen gaan lekker in een warm bad met z'n 3-en.. ook een lol.. en dan heerlijk schoon en warm t bedje in... Heb ook een kleiner badje gekocht..150 cm diameter.. (die grote is 305 cm) dus kan ik er ook weer langs...daar kan ik gerust met een paar emmers wat warm water bij doen en daar kan ook marijn in.. al met al ook veiliger.. en makkelijker.. Marijn heeft kennelijk uitgevonden dat slapen voor mietjes is en is sinds 3 dagen hele dagen wakker.. weet niet wat me overkomt, maar naar bed gaan gaat best.. alleen na een half uurtje brabbbelen.. zet ie t op een gillen.. beneden is t dan weer prima en kan ie best spelen.. Drinken die van jullie ook zoveel.. niet normala wat marijn achteroverdrukt op een dag.. alleen al tuitbekers met water, melk, sap, ranja achtiggoedje.. e.d. wel een stuk of 8 per dag..zucht.. daarnaast nog fruit en toet en gewoon eten natuurlijk.. vreetzak..echt om me kapot te schamen af en toe...
haha heb er een aantal enthousiast gemaakt met dat ding... hoop dat jullie het kunnen vinden! ik ga dr ook vandoor... even lekker boek lezen buiten met een roseeeeetje
Luuk drinkt 2 van die grote rietjesbekers op een dag leeg. Ik ga ook bankhangen en dan zo slapen, ben kei kapot
@Dees.. ik zal morgen hier wel ff kijken of ie er nog is.. dan neem ik m voor je mee zaterdag.. CADEAUTJE.. !!!!!.. (daar kom ik dan mooi weer goedkoop mee weg..whahahaha.. GRAPJE!!, dat laatste dan he.. neem m wel mee..hihihi, snappen jullie t nog?) owh wat kan een mens t zich toch moeilijk maken.. moet gewoon mijn mond houden..