Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    mmmm dan maar de brommer uit de kast....
    (dit zeg ik natuurlijk ook voor MRIjN om het ranzige gesrpek op gang te houdn)

2. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ach, het bleef hier dus bij. Ik heb juist last van mijn eisprong, nog meer dan van mijn menstruatie.

Ik ben lekker thuis aan het werk vandaag en heb dus ongegeneerd alle prachtige foto's van jullie geweldige kids kunnen bekijken. Super leuk! Wen, ik kan het filmpje helaas ook niet zien. Kan je hem nog een keer plaatsen? Ik kijk graag naar fennetje!

Van harte met je tweede kattekop Deb! Dat wordt nog lastig met de namen als ik me goed kan herinneren was Ilse zo ongeveer de enige meisjesnaam waaraan je geen trauma had overgehouden toch?

Hier ook totaal geen rammelende eierstokken hoor. Ik geniet volop van Julia en kan me gewoon niet voorstellen dat een tweede kindje net zo leuk kan worden. Nee, ik neem geen risico's en ben blij met mijn ene sjikkie!

Ehhmm, wat had ik nou ook alweer nog meer gelezen??

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Och de brommer en de cavia, wat hebben we gelachen toen zeg. Cavia's zijn ook niet meer de schattige beestjes maar tsja, vul maar in :D

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik heb ook altijd last van mijn eitje.. heel irritant..

whahahaha daar hebben we de cavias ook weer.. en nu je het daar toch over hebt die moet ik nog even bijwerken vanavond...

mijn lieve schattige cavia

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zo val ik met mijn neus in de boter bij Dirty Talk.. moet ik dochterlief ophalen..

maar euh.. ik zal morgen een schoon plekkie zoeken hoor Dees.. komt goed..whahahahaha.. en een zwijnenstal interesseert me geen hol dus ga vooral los vanavond en laat de boel lekker de boel..

naam..Meiden naam.. staat hier al vast... nu de 2e naam nog.. pffff... alles wat ik aandraag is te chique.. nou jah zeg.. vind Felicia mooi, maar dat krijg ik er bij ed niet in..whahaha.. komt vast wel goed.. roepnaam is gelukkig al klaar..

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh dat bijwerken van de cavia's..whahaha..zal t ook weer s doen..nu lukt t nog...whahah

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ben er vandoor.. ook ff langs kruidvat voor sproeiding..

**pfff moet ik 10 sec wachten voor ik dit kan plaatsen..**

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ohhh je gaat de roepnaam zeker niet verklappen ichy....
    ikke is nieuwsgierig..

9. 40plusmama

Mijn cavia is momenteel ook wat borstelig dus ik moet ook weer eens aan de snoei. Wisten jullie trouwens dat er vrouwen zijn die het daar laten harsen?

Auwwwwwwwwwwwwww

10. 40plusmama

Oeh leuk! Ik ben benieuwd wat Luuk er van vindt.

Roepnaam is Truusje denk ik :D

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    harsen daar... dat doet een vriendin van mij ook.. maar mij niet gezien!!! brrrt auwwwwwwie

12. 40plusmama

Het is daarna natuurlijk wel lekker glad. Zal het eens vragen bij de gyn de volgende keer: harst u daar meteen even, ik lig nu toch met de benen wijd :D

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    whahaha dat zal de gyn leuk vinden

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Het gaat weer lekker hier... :D
    Peter is thuis vandaag. Tessa ligt in bed en wij zijn druk met van alles en niks.
    6 juli worden er nieuwe foto's gemaakt voor op Funda en dus moeten we nog heel wat onder handen nemen. We hebben inmiddels ergens opslag gehuurd en daar gaat een heleboel troep naar toe. Verder nog wat schoonmaken en anders indelen. Dinsdag heb ik een vrije dag genomen en Peter ook. Tessa gaat naar het kdv en kunnen wij op pad. We willen naar Ikea voor een andere bank (een kleinere) en wat andere spullen. Ook misschien wel nieuwe eetkamer stoelen.
    Ik ga nu even de voorkant zemen. Is altijd een rot klus. Dan moet ik de stijger over klimmen met m'n emmertje water en m'n trapje om het keukenraam te kunnen zemen.

15. 40plusmama

Nou, nou, grote plannen Boney. Succes ermee. Ik hoop dat jullie het huis snel verkopen.

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    BOTJE succes meid... doe je voozichtig met je sopje....

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemorgen,

hier lekker 3 dagen vrij, alleen werkt het weer nu niet mee. Tis grauw en grijs en de komende dagen gaat er veel regen vallen....bummer.

Debie, nog zo'n lekker wijfie: GEWELDIG!

Hier totaal geen rammelende eierstokken. Vraag me uberhaupt af of ik nogmaals een kinderwens krijg. Waarschijnlijk blijft het bij ons kleine meissie.

Ik ga even Tess op bed leggen.

18. 40plusmama

Haaaaai Suusje, lief mupke!

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    SUUUUS hoest meiske

20. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hoi meiden, ben een beetje afwezig geweest de laatste dagen.... nu ik weer op het werk ben kan ik het beter bijhouden, schandalig he.

Hier een beetje stress, ik probeer me er niet te veel van aan te trekken. Kreeg gisteren te horen dat mijn moeder 3 dagen in het ziekenhuis heeft gelegen. Ze was na een bezoek aan de huisarts met spoed opgenomen en bleek dus een lekkende hartklep te hebben. Gelukkig valt het mee, en het hoeft haar niet te beperken, maar ik vind het niet fijn dat ik dit soort dingen dus achteraf hoor..... niet ik alleen hoor maar iedereen hoorde het pas achteraf toen ze alweer ontslagen was.

Verder problemen met de huisbaas, en we willen dus (alweer) verhuizen ik wil nu echt de knoop doorhakken.

Deel Deze Pagina