Tssssssss, wel mee loeren maar niks typen Ik heb echt geen zin meer. Nog 3 kwartiertjes en dan ben ik klaar. Hoe lang moet jij Dwaasje?
Ik heb weer vocht in mijn voet en enkel en kan hier niet echt omhoog zitten. Nu moet ik kiezen: vanavond omhoog gaan zitten en dus niks in huis doen of wel wat in huis doen en morgen zwachtelen (onhandig met winkelen)
Tsja, zal Olaf blij mee zijn (not). Ik moet in ieder geval wel eerst koken zo en dat kan niet zittend.
@Debie.. wat vind je van Suze.. vond ik errug mooi, maar vond ed niks.. uiteraard.. Lastpost.. ik vind t wel bij Ilse passen.. @Dees.. dat wordt dus vanavond met pootje omhoog en niks doen.. dan doet olaf ook lekker niks.. hang ik wel boven de pot..whahaha.. geen punt van maken joh.. boeit me echt NOT!!! Zucht.. moet gaan koken en heb echt GEEN ZIN!!!!!!!!! ik ga snel wat doen.. Marijn slaapt nog.. wonder boven wonder dus kan ik vast de eerpels opzetten
Pompom, wat is iedereen spraakzaam zeg Meiden, ik ga uitloggen. Misschien tot vanaaf. Ichyyyyy, tot morgennnnnnn (zin in)
Hoi! Jullie hebben de (werk)tijd flink volgeluld zo te lezen Dees, poot omhoog en poep op Olaf O nee, je wou nog sexen he? Hmm, zeg maar tegen hem dat hij wat heul lekkers krijgt als hij voor jullie kookt. Ik zeg: win-winsituatie Ow, ik wou nog veel meer kletsen en het over namen hebben (altijd leuk) maar Lune is het er vreselijk niet mee eens. Hopelijk vanavond nog even!
Ooh wat ben ik blij dat ik zwanger ben en nog een baby heb die iedere dag de siesta slaapt,anders hield ik het echt niet vol hoor .....
Schrik Ik ga bankhangen met het pootje omhoog. Kben sjaggie omdat het niet lukt met het huiswerk en ik wil NU chocola en dat is niet in huis. En iedereen is nu stom en het is warm en de hond zit te vervelen en, en, en...... :x