Haai mom! Hoessie? Vraagje aan jullie: hoe ging het begin met lopen met jullie kids? Was het direct al stabiel en konden ze al een eindje lopen zonder te vallen of duurde dat lang? Lune gaat dus steeds staan, doet een paar pasjes en valt weer en moet dat erg huilen van frustratie.. Ze staat echt nog zo te wankelen, snap al niet waarom ze gaat lopen haha! Maar vraag me af of dat 'normaal' is zeg maar.. SM, vind je namen zoals Feline, Ella, Elena en Sophie ook leuk? Of zit ik dan in het verkeerde 'straatje'? Ik moet trouwens nog wel even zeggen dat hier schuin tegenover ongelofelijke tokkies wonen en ik een bord zag hangen met 'hoera een meisje' en daaronder de naam........: Yasmin Ik moest toen wel even aan je denken hihi.. Hoewel ik het niet eens zo'n tokkie naam vind. Jasmijn helemaal niet zelfs. Debie, ik vind Nienke, Lieke, Lotte, Anna, Nina, Julie en Lisa leuk bij Ilse. Kunnen trouwens heel veel namen goed bij. Ik vind Ise ook leuk voor een meisje. Ow, geejteejesteej is er op!
Ik zit met een bietje buiten. Peter moest zo nodig lekker boven achter de peesee gaan zitten en ik had trek in bier! Hahaha. Alleen jammer dat m'n batterij bijna leeg is. Van m'n laptop dan. Ik heb trouwens een vruchtbare dag gehad. Ben zo'n 10 liter zweet verloren denk ik, maar het resultaat mag er zijn
En waar ik nog het meest blij mee ben is de bloempotten voor. Dat zijn van die vierkante hoge potten met buxus er in. Daar staan er 2 van bij de voordeur. Ze hebben heel de winter eigenlijk leeg buiten gestaan en waren ze dus echt niet mooi meer. Veel roest enzo. Ik heb ze opgeschuurd en met metaal verf (zwart glans) behandeld en ze zien er echt weer als nieuw uit! Nu nog even een nieuw laagje potgrond bovenop en het huis is gelijk in waarde gestegen.
Helaas Maja....Kan er nog niet over meepraten! Zodra ik of Nico proberen haar los te laten lopen, gaat ze zitten schudt ze haar hoofd en zegt: Nee, nee, nee! Hoe duidelijk kun je zijn? Morgen krijg ik de dames van pufles op bezoek. Gezellig! Alleen is Sam nu echt de enigste die nog niet loopt. Echt......ik vind het echt niet erg hoor......echnie........heel ietsje pietsje.......... Ise vind ik heel leuk, stond op ons lijstje!
Maja, voor Tessa echt goed kon lopen heeft echt wel even geduurd. Ze heeft weken lang 3 of 4 stapjes gedaan en verder ging ze dan weer kruipen. En wankel was ze ook. Dus het kan best nog even duren bij Lune. Voordeel is wel dat ze al uit het "niets" op kan staan. Dat kon Tessa nog niet. Tessa kon al 2 weken lopen, maar opstaan los lukte nog niet. Als ze dan midden in de kamer zat te spelen dan kroop ze naar iets waar ze aan kon gaan staan en ging dan pas lopen. Zo ging het bij Fenne ook.
Leuk Bones, zo'n vruchtbare dag Klinkt erg geslaagd. Krista, dat deed Lune ook tot vorige week ofzo.. En ineens uit het niets ging ze staan en deed 3 pasjes
Ah ok, thanks! Ik twijfel vooral over dat wankel zijn.. Maar als ik dit zo lees maak ik me geen 'zorgen' (groot woord). Wen zei idd al dat Fenne ook eerst ergens heen kroop en vanuit daar ging staan en lopen. Iedereen die ziet dat Lune zo ineens in de kamer gaat staan is ook zeer verbaasd haha!
goedenavond meiden hier weer terug van vakantie de wassen draaien nog en het was heerlijk!! foto,s volgen hier nog wat gemist???????????? ga niet alles terug lezen nu pfff ben gesloopt! maar het was leuk!
Hallo meiden Zo ik kom hier heel ff mijn vingers laten zien,alles gata hier goed. keano is momenteel verkouden zou eens niet zo zijn maar heeft er gelukkig weinig last van. verder gaat alles zijn gangetje hierzo. keano kan lopen!!!! nou ja lopen vanavond liep ie ineens een paar passen naar me toe en ik stond perplexd. helaas was het maar weer voor een keertje maar hoop nu stiekem toch wel dat hij zich gaat bedenken dat lopen zo veel leuker is hahaha.
En Joma, hoe was het? Wat gemist? Euhhhh, Naatje is zwanger, Debie krijgt een meiske en een hoop leuke foto's misgelopen. Hoe reageerden ze op je werk dat je opzegde?
Wat goed Lianda! Nog even en alle kids kunnen lopen. Maja, dat wankele deed Luuk ook een tijd. Ook dat opstaan middenin de kamer heeft even geduurd. Hij deed het net als Fenne en Tessa, eerst ergens heen kruipen om op te trekken en dan verder lopen.
Hé Joma, welkom terug! Je had lekker weer. ARiel zou toch ook vandaag terug komen? Of morgen pas. Lianda! Stoer zeg van hem. Duurt vast niet lang meer voor hij nu echt loopt.
ja het was echt heerlijk hoor! en ja dat werk opzeggen was een leuk klussie!! woensdag dan vertel ik het mijn collega,s dus ben benieuwd , want ze hebben zelf een grote bek van weggaan en dit is niet goed daar en balen van zus en zo , zo ik heb net gedouched en ben bekaf zeg!! en zweet alweer dus ga me zo weer afspoelen , en op tijd naar bed toe, nou mevrouw ligt nog te keten in bed terwijl ze daar binnen 5 min weg was en goed sliep, maar ja heel de dag buitenlucht wordt je ook moe van, en het is nu best warm om te slapen. ik ga eens even kijken of ik al een fotootje kan showen
zal eerst paar van het zwemmen doen, pfff moet ik foto,s kiezen hihih vindt ze allemaal wel leukmaar zal ik maar besparen want ik heb er maar 600 gemaakt of zo