wij vinden het ook heerlijk om te gaan zwemmen met bryan, vooral op zo'n regenachtige dag heerlijk dan lekker naar suptropisch zwembed en daarna lekker frietjes eten en slapen
hier zit er een met de autos te spelen heerlijk wat kan ik daar van genieten, gaat echt van brrrrrr brrrrrrr moet volgens mij broem betekenen hahaha en heel soms komt er uit het niets tuut tuut hahaha
Uhm.. ik weet niet meer welke ik moet plakken.. Doe ik even 2.. Video - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting View My Video Hmm, denk die eerste..
De eerste doet het ook. Knap hoor, kwerd gewoon een beetje emo haha Ik zit met het ingezwachtelde pootje omhoog op Ichy te wachten.
hoooi! Wauwie maja: ze loopt! goed zeg! Hier nog lang niet! En net als krista met Sam; vind het echt niet erg hoor....... echt niet....... klein beetje dan Had ik debie nu al gefeliciteerd met haar 2de meiske! super! Leuk 2 zusjes! Joma leuk zeg die foto's van het zwemmen; moeten wij ook eens gaan doen. Vivian; wat is Bryan veranderd! leuk zeg, knap ventje! Hier; M'n schoonpapa is Finn komen halen gisteren, dus ik lag om 9 uur in bed gister en ben er vanochtend om half 10 pas uit gekomen. Dat had ik echt erg nodig zeg! Nu wel helemaal duf... Ga douchen en dan stofzuigen en dweilen. De katten hadden allemaal haarballen gespuugd vannacht, ieeeeuuuww Marc is Finn nu weer halen. Vanavond werken van half 5 tot 9. Ik merk echt dat het gewoon te zwaar voor me is. Ben helemaal uitgeput... ik sta maar weer eens op het randje van instorten, kan om alles janken. pfff Maar goed gaat wel weer over...
Oeh meid, sorry dat ik je nu even toe ga spreken maar met deze opmerking zet je jezelf op de laatste plaats. Jij bent het maar dus het is niet belangrijk. Jij bent WEL belangrijk lieffie. Je herkent je gevoel, je bent moe en kan het niet meer zo goed aan dus grijp in voor jezelf en je gezin. Stapje terug, even rust. Zorg goed voor jezelf, je bent het zo waard!
thanks dees nu zit ik wel te huilen, maar das misschien ook even goed. Loop echt over. Het werken kan ik niet aan, het huishouden loopt achter, Finn merkt het ook en dat werkt natuurlijk averechts waardoor het bij mij niet beter wordt.
Ach meid toch. Praat met euhm, hoe heet hij ook alweer , je partner dus en eventueel met ouders/schoonouders of ze je wat kunnen helpen. Al nemen ze maar wat kleine dingen van je over. Neem je weleens tijd voor jezelf? Of om een dagje weg te gaan zonder Finn? Dat kan ook al eens lekker zijn. Ooh, volgens mij zie ik Ichy aan komen.
Ooh en een hele dikke knuffel. Als je wilt praten dan geef maar een brul hier he. Jaaaaaa, Ichy is er.
even een vrolijke noot: De bovenkant van m'n lapjes boxkleed is af! Alleen nog strijken. Hier een gedeelte ervan:
Debora,dikke knuffel meid. Doe wat Dees zegt.... waarom voel je dat je het niet aan kan? Heb je het te druk? Hoe kan je dat veranderen ? Mooi boxkleed!
veel plezier met Ichy dees! Tijd voor mezelf neem ik niet nee, geen flauw idee wat ik dan zou moeten doen... Erg he...
@sm: werk is gewoon te zwaar, ik kan het gewoon niet, denk dat als ik misschien een opleiding ervoor had, het wel zou lukken. Je krijgt ook helemaal geen begeleiding over hoe met die mensen om te gaan. En de agressie en het verdriet van die mensen; daar kan ik niet mee omgaan. En het werken met die diensten daar wordt ik lichamelijk gewoon moe van. (mijn vader kon daar ook niet tegen en heeft vroeger daardoor ook van baan moeten wisselen) Nou ja en daardoor loopt het huishouden achter, en het huis is nog niet af wat erg onpraktisch is en niet mee werkt. En er zitten m e gewoon veel dingen dwars van de hele situatie in Maastricht toe Finn net geboren was. Heb gewoon het gevoel dat de mooiste tijd van mijn leven is afgepakt... nou en nu hou ik op
Nou ik denk dat het juist goed is dat je eens alles van je af schrijft hier. Wat is er na de geboorte van Finn in Maastricht gebeurd, sorry ik weet het niet meer.....of omdat je toen verhuisd bent? En ja lijkt me inderdaad ook moeilijk dat je op je werk niet echt opgeleid wordt, omdat je toch met moeilijke situaties te maken krijgt. En in diensten werken is zwaar, ik kan er wel goed tegen, maar sommige zijn daar idd gevoeliger voor. Knuffel meid!
heb nog iets gaafs gekocht voor Finn: een boom van karton uit allerlei stukjes die je helemaal zelf in elkaar moet zetten. Is ie nu echt te klein voor, dus heb ik het gedaan. Was een leuk klusje! is van http://www.kidsonroof.com wel even je hoofd draaien: