Pciesssss! Maar weet je wat het ook een beetje is? Hij gaat gewoon zijn gang. Zoals vanochtend ook. 'even naar de benzinepomp de banden op spanning brengen, even de auto schoonmaken, even grasmaaien, even naar een voetbalwedstrijd, even hardlopen, even boven aan het werk' enz. enz. En er zijn ook echt nuttige dingen bij die moeten gebeuren maar hij doet gewoon. Als ik zeg dat ik iets misschien niet leuk vind zegt ie 'of wou jij wat doen?' Eh, nee niet direct maar ik krijg de kans ook niet. En ik hoef ook niet steeds van alles en vind het ook leuk als hij er gewoon is. Maar hij doet dus steeds van alles en kijg het gevoel dat ik steeds bij Lune moet blijven, ook al ben ik niks van plan. Snappie? Ik vind het moeilijk uit te leggen..
Ja ik snap je Maja....dat is niet leuk dat er altijd maar van uitgegaan word dat jij je aanpast aan zijn plannen, zonder te overleggen. GRRRRRR
Zo Sara ligt net in bed, ik wacht nog even tot dat ze slaapt en ga dan zelf ook slapen. Ik ben kapot, ik ben vanochtend naar mijn werk gelopen en toen straks ook weer terug, het is misschien 6 km in totaal, maar met deze hitte is dat nogal vermoeiend.
INDERDAAD! Dus ik ben BOOS! Jemig, 6 km lopen in de hitte met een mensje in je buik.. Lijkt me ook niet echt energie geven nee.. Ga maar lekker even pitten zo!
Terecht hoor Maja dat je boos bent, zou ik ook zijn. Je zou toch zeggen dat ie iets geleerd moet hebben van vorige week.... En idd chips helpt, kom ik net achter. Het werkt alleen zo verslavend die chips
Ik geef maja ook gelijk hoor!! @naatje hier werkte kauwgom ook dus zou zeggen gewoon proberen, en idd lauwe cola heeft hier ook heel veel gewerkt
hallo lieve allemaal heb nie bij gelezen sorry , tis gewoon te warm ook om bij te houden nu wel heb ik even een vraag , eten jullie kindjes ook zo slecht met dit weer ?? bryan eet bijna niet
Zo Maja, AMEN! Je hebt helemaal gelijk. Laat je kaas niet van je brood eten!!! (euh.....dat is een gezegde toch....???) En wat een overwinning Lune! Wat stap je al goed!!!! Je bent een toppertje! Ik ga het morgen aan Sam laten zien, misschien gaat ze je wel nadoen.
Hai meiden, Ichy is weer richting huis en het was erg gezellig. We zijn heerlijk daar de shopping mall geweest, hebben elkaar getrakteerd op de leukste kadootjes (lees: kleren voor de kids haha) en daarna hebben we gezellig ge-bbqt. Ik ben wel doodmoe nu en sjemig, wat is het warm. Het was hier de hele dag straaaaaaalend weer en 30 graden. Ik ga even teruglezen
@ dees , fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad , hier ook stralend weer 29 graden tot een half uur terug