Ik zit te wachten op een sms van Ichy dat ze weer thuis is maar nog steeds niks..... Wat een noodweer Mys. Hier nog steeds droog en lekker afgekoeld
Ooh, kheb vandaag nog 4 leuke shirts gescoord voor Luuk voor 20 euro. En hij heeft van Ichy een nieuw setje gekregen. We moesten wel nieuwe kleren kopen want hij was helemaal nat van de plas en ik had alleen een shirt en romper met lange mouwen bij me en geen broekje.
klinkt erg leuk allemaal die kleren deesje en ja , misschien staat ze vast in het verkeer door het weer misschien :S
Even laten weten hoe het nu gaat (jullie leven tenslotte zo lief mee) Mijn vader belde met de vraag of Jeroen of ik mee kon de camper ophalen bij de garage, eindje rijden dus. Dus ik Jeroen gebeld en gevraagd wanneer hij thuis kwam, was ie er met een half uurtje. Lune en ik hadden alvast gegeten (ik heb dus niet op hem gewacht8)). Toen Jeroen thuis kwam ben ik vrijwel direct weggegaan. Kreeg ik van hem een sms dat hij in tegenstelling tot veel andere vaders niet vaak weg was en ik me dat maar eens moest gaan beseffen en dat als ik iemand wou die hele dagen bij me op de bank wou zitten ik maar iemand ander moest zoeken.. (god, wat een onnozele sms) Dus ik terug smsen dat ik niks met andere vaders nodig had en dat hij heus wel weg 'mag' maar dat het gaat om de manier waarop hij gewoon zijn gang gaat en ik me altijd aan moet passen. Nouja, beetje heen en weer gesmst en thuis zijn we aan de praat geraakt. Hij noemde weer dat voorbeeld van die andere vaders, hij kwam tenslotte nog gewoon thuis eten, er zijn genoeg mannen die zeggen 'schat, ik ga naar voetbal, ik zie je vanavond wel ergens'.. Dus ik 'er zijn ook genoeg mannen die zeggen, goh schat, wat zullen we vandaag gaan doen? zullen we wat met ons drietjes gaan doen?' maar nee, jij stelt je eigen belang voorop, blablabla.. en ik word geacht thuis te blijven.. blablabla.. Uiteindelijk vond ie dat ik toch wel gelijk had en gaat er meer rekening mee houden. Maja's girlpower rulezzzzzzz8)8) Maar ben nog steeds een beetje pissig ofzo terwijl Jeroen alweer in de 'goedmaak fase' zit.. Ik dus nog niet!
Niks goedmaken, ff voelen dat hij fout zit geeft niks . Maja is the best! Ik ga nu echt slapen, luikjes vallen dicht.
Mogguh! Jeroen neemt de laptop mee naar boven want moet nog aan het werk. En als hij klaar is gaan we wat gezelligs doen met zijn drietjes. Hoop even zwemmen ofzo. Hoewel ik allemaal wolkjes zie bij de weersvoorspellingen Als het maar niet zo'n bewolkte maar super benauwde dag wordt. Ik wil zon!!!! Fijne dag iedereen! Oja, we hebben het redelijk goedgemaakt. Maar geen sex hoor Oja, volgens mij is Lune een beetje aan het springen. Om alles huilen, mopperen, krijsen, veel aandacht willen, klieren met eten etc. Denk dat als ze het lopen onder de knie heeft het weer over is..
check mij stoer zijn8) Bekijk bijlage 1825 Ziet er mooi uit he? Die kleden op de vloer Is om Lune even te 'helpen' met lopen, gaat toch makkelijker dan op het gladde laminaat. Nou doei!
Maja Wat een lulsmoes heeft die man van je dat andere mannen gewoon weggaan en doen wat ze zelf willen..bleh. Wel fijn dat het weer een beetje goed is, en goed dat er niet gesext is hihi. Ik hoop dat je het niet verkeerd opvat wat ik nu schrijf, maar het lijkt zo vaak allemaal zo negatief in huize 'Maja'? Of lijkt dat maar zo? Doordeweeks is het vaak Lune die niet goed in haar vel zit, jij die niet goed geslapen heeft, of dat jij je niet lekker voelt of dat het weer niet mooi genoeg is om iets leuks te ondernemen. In het weekend is Jeroen 'lastig'. Het lijkt me gewoon helemaal niet zo leuk voor jou op deze manier, of valt dat wel mee?
goedemorgen @Maja leuke foto van Lune!! @Dees fijn dat het gezellig was! Hier was Gwen pas om 9 uur wakker das lekker zeg ze heeft sinds we thuis zijn dat ze langer slaap, dus papa en mama ook ff bij kunnen tanken hihi vanmiddag komt Dwaasje hierheen gezellig hoor!! ga nu ff met gwen naar buiten, nou ja ze is al in de tuin aan het spelen..
Goeiemorgen, Sorry, niks bijgelezen Gisteren een drukke dag gehad. Stijn was jarig en dus veel visite. Dus ik haak hier weer in Nog even iets leuks vertellen. Als ik tegen Sofie zeg: Ik hou van? Dan zegt zij JOU!! Nu snel naar schoonouders voor een bakkie thee.
ff reageren hoor Ik heb het idee dat dat wel meevalt eerlijk gezegd.. Er zijn idd wel eens van die 'momenten' maar over het algemeen gaat het juist wel lekker, helemaal sinds de zon schijnt en ik er weer op uit kan (dat heeft idd wel invloed, helemaal als Lune aan het springen is..). En Jeroen was vorig weekend 'lastig' maar ook over het algemeen ben ik heel blij met hem. Ik denk dat het zo overkomt omdat ik dit forum ook een beetje als een uitlaatklep zie en alles neer kwak wat me even dwars zit op dat moment. En dan kan ik me voorstellen dat het overkomt alsof het in 'huize Maja' negatief is, terwijl het hier bijna altijd gewoon gezellig is. Ik vind het wel lief van je dat je zo meeleeft
ach wat lief van Sofie.. oja ik heb vakantie foto,s op mijn Hyves gezet, heb er een stuk of 100 opgezet,
Goedemorgen altesaam, Tessa heeft geslapen tot half 10 vanmorgen ! Gisteren zijn we even op en neer naar Zwolle geweest voor een verjaardag en ze had geslapen in de auto dus pas om half 10 naar bed. Vanavond weer werken... Debora, Meis, ik denk dat het verstandig is als jij je gewoon eens een tijdje ziek meld en aan jezelf gaat denken. Finn af en toe een dagje weg en dan bijslapen en leuke dingen doen. Hier ga je ook aan onderdoor... Mys, lekker zeg die regen! Tjonge Maja, Wat een geweldig filmpje van Lune! Echt stoer zeg! Zul je zien dat ze het in 1x door heeft straks. En dat met de bank kroelen doet Tessa ook zo. Grappig is dat hè? En je verhaal met Jeroen... Heel herkenbaar. Vrijdag was Peter een dag thuis en zouden we veel in huis doen. Nu hebben we (lees ik) dat wel gedaan hoor en lekker opgeschoten, maar ik ergerde me kapot aan Peter. Hij snapt en ziet gewoon niet dat het soms even fijn is dat hij op Tessa let zodat ik even door kan gaan. Hij heeft bijna de hele dag achter de pc gezeten om de administratie bij te werken. Natuurlijk is dat ook nodig en ben blij dat hij het doet, maar wat ik allemaal gedaan heb met Tessa bij me had ik 2x zo snel kunnen doen als hij op Tessa had gelet. Als ik dat dan tegen hem zeg dan zegt hij dat de administatie ook moet gebeuren en dat ik ook kan vragen of hij op Tessa wil letten. Baal er dan van dat hij dat gewoon zelf niet ziet. Dat kan hij toch zelf ook bedenken? Blijkbaar niet dus. Daar ben je man voor denk ik dan. Verder ben ik ook heel blij met hem hoor... Maar soms... Ow ja en de sprong van Lune, Had Tessa hier ook. Toen ze eenmaal goed uit de voeten kon was het ook over. Het is gewoon frustratie denk ik dat ze nog niet kan wat ze wil. Nu ga ik aankleden en douchen. Andere volgorde lijkt me handiger... Fijne zondag.
Hallo! Zooo Boney lekker uitgeslapen zeg! Finn was om half 7 weer wakker! @mystery: tjemig, bij ons heeft het niet geregend en bij jullie stond het blank! Loopt het water een beetje weg? @dees; en Ichy een leuke dag gehad! goed geshopt dus! @maja: redelijk goed gemaakt. Hopelijk zijn jullie lekker zwemmen. Hier alles ok, zo even papieren uitzoeken voor de kinderopvang belasting gedoe. Moet opgeven wat we in 2008 uitgegeven hebben. De administratie is een beetje een puinzooi, maar volgens mij zit dat wel in 1 klapper... (Dat gebeurt er dus als m'n hoofd overloopt, dan raakt ook de administratie in de knoei)