Maja, fijn dat het meevalt. Het ligt er natuurlijk ook aan in hoeverre je alles op het forum schrijft. Wel gewoon over thuis blijven schrijven he, ik vind het heerlijk hoe open je vaak bent, en ook gewoon dat je schrijft dat je lul geschreven hebt in een sms Ik schrijf bijvoorbeeld veel minder over hoe het er thuis aan toe gaat, maar dat betekend ook niet dat het alleen maar koek en ei is. Klinkt allemaal lekker dat gezwem en gezon op zondag. Hier niks gedaan, ja gewerkt, daarna naar huis gelopen en met Sara op een terrrasje een ijsje gegeten. Ik ben net wakker en Sara slaapt nu nog ? Ik ga eens kijken of ze het nog doet.
ohh wat een prachtige meiden toch he... en ze waren samen ook zooo uberschattig..... ik heb genoten Joma... bedankt voor je gastvrijheid.... ik heb ook nog fotos maar ik moet volgens mij eerst naar een verjaardag pffft geen zin in maar goed...
ik ook hoor! en we doen het nog een keer over als mars ook vrij is hihihi, uhm verjaardag Jippie veel plezier en wat een schatjes he die meiden bij elkaar
Leuke foto's hoor meiden. Elise is erg veranderd maar je ziet aan haar bekkie dat ze lekker ondeugend is. Een meisje met pit, heel goed voor bij Luuk
Nou Ichy, de bult zit er nog en kheb een blauwe duim. Het doet niet echt pijn meer dus kga er maar niet mee naar de ha.
zo hier komt de zon nu echt fel door, het heeft hier net gedruppeld het waren er maar 3 of zo... zo ik ga eerst ff een boekje lezen met gwen en dan gaat ze naar bed! ben er zo weer