dees ik zal morgen ff kijken voor data,s hoor, me agenda ligt in mijn auto en die heeft mars nu mee naar zijn werk. dus je hoort het nog!
Sm... zwoel kijken whahhaha ik noem haar altijd varkentje of knorretje.. maar zwoel ach zo kan je het ook noemen... Ze staat altijd zo raar op fotos dat terwijl ze in het echt echt een plaatje is en heel leuk en lief kan lachen... DEES elise is inderdaad een ondeugend ding...! Oh die twee waren zo ontzettend aandoenlijk samen...haartjes kammen... kusjes geven... samen koekje delen en drinken delen... samen op de wip.. samen glijden... en in het badje... echt geweldig
Oke Dwaasje, je kan 1 foto per bericht doen. Klik op plaats reactie (niet op snel reageren). Typ je bericht (je MOET er tekst bijzetten) en daarna klik je bovenin op de paperclip. Dan bij bladeren zoek je de foto (hoef je niet meer online te zetten, kan rechtstreeks van je pc) en daarna klik je op uploaden. Zodra hij daarmee klaar is klik je op sluiten en dan post je het bericht
Ik hoor het nog wel dan Joma. Ik moet ook daarna met Yvon overleggen. Kheb zit in de bbq bij Dwaasje. Zie ik jullie eindelijk weer eens!
ok thnxxx lieverd... duurt uren dat uploaden ik kom straks terug met meer...eerst even koffie doen.. op een verjaardag... tot straks...
Met mijn duim? Nou das heel stom Ik wilde de tuinstoel aanschuiven maar die bleef hangen achter de rand van de tegel. Ik werd nijdig en al scheldend trok ik hard aan de stoel en ging iets te bruut zitten. De stoel klapte in elkaar en brak af maar mijn 2 handen kwamen tussen de scharnierpunten. Het ging behoorlijk hard omdat ik zo ruw deed. Links is mijn hand een beetje kapot en rechts had ik goed knel gezeten. Daar zit een bult op het bot en is de duim ietsje gezwollen en blauw. Tsja, eigen schuld euhhh, kleine en blauwe bult8)
elise en gwennie 004.jpg (15,6 KB) Bekijk bijlage 1894 zo eet mijn dochter...ik zei toch dat het een varken was
He hoi! Ik heb een aantal hele leuke foto's voorbij zien komen! Ook van de lachende Sara, leuk koppie heeft ze dan. En veel waterpret bij Joma thuis. Leuk hoor! Maja.. als weer aan seks toe? Nog wezen zwemmen? Dees en Ichy gister flink de bloemetjes buiten gezet zo te lezen! Eigenlijk klinkt alles wel weer aardig relaxed op het forum, tuurlijk wel ditjes en datjes, maar geen hele zieke kinderen, ziekenhuis, kuurtjes, etc. Of mis ik wat? En anders: houden zo! Ik heb gister met mijn vriendin, die net 1 dag met verlof was en hier logeerde met r man die met mijn man naar een vrijgezellenfeest was, een fles nep-champagne soldaat gemaakt.. hik... Niet zo leuk.. gister echt een pijn aanval op mijn bekken gehad. Mijn hoog zwangere vriendin was 10x sneller dan ik, k kon echt niet meer lopen! AU, au, au! Ok, ik moet dus gas terug nemen! Vanmiddag huis vol visite ivm mijn verjaardag. Maarre.. ik heb r niet zoveel bijzonders van gemaakt, had ik geen zin in, kost me nu alleen maar stress. Dus veel vrienden niet uitgenodigd, komt volgend jaar wel als ik 30 wordt.. of het jaar daarna.. of het jaar daarna.. hi hi. Wel mooie zw kleding gescoort! Ben ik blij mee. Ook leuk spijkerrokje van noppies mogen kopen van Erik en ik heb oorbellen uitgezocht. Leuk, leuk, leuk. Nu moet ik ff chillen, zodat we zo de boel nog even op kunnen ruimen en de was op kunnen hangen. Van de week komen 2 mogelijk poteniele schoonmakers kennis maken, waarvan 1 een man is en de ander een jonge meid. K ben benieuwd. Ik heb het ergste al verteld: ik ben kritisch en ga zeker niet akkoord met half werk. Kunnen ze zich daar vast op instellen! Elena is echt een superrrrrrrr schattig poppetje. Had ik al eens verteld dat ik heel veel van r hou! Ze is wat taal betreft soms lui. Ze kan Elena zeggen, maar zegt Nena. Ze kan alsjeblieft zeggen, maar zegt 'aklie'... etc. Ik ga even hyvessen. Voor over 2 weken de mini-me(eting) hier.. wat we gaan doen, etc. Bespreken we op hyves, hier hou ik het niet bij en mij mailen heeft alleen debora nog gedaan!
Haha, die Elise. Leuk die foto Joma, staat ook op je Hyves zag ik. Mom, euhhh, heb ik iets gemist? Wanneer ben/was jij jarig? Proficiat in ieder geval. Stapje terug nemen dus meid want je moet nog even. Je bekken krijgt nog veel meer te verduren. Ennuh, rokje en bellen, ik zeg: fotoooooo's