oh volgens mij heb ik deze foto net al laten zien hihihi sorry ik weet niet meer welke wel of niet , stop wel ff met de foto,s hihi ik heb ergens trek in ..... zo ff denken wat ik kan gaan snaaien
nou fotos uploaden doet het niet meer snik ik was zo lekker bezig wilde nog een foto uit de oude doos laten zien van mij en mijn schoonzoon... mmm maybe later
ja die zocht ik ook dees.. maar ik heb die dus niet alleen jij hahha ik heb zulke leuke fotos nog van mij en luuk... nou ja die staat ook mijn hyves dus voor diegene die echt willen kunnen daar kijken slaap lekker wen...
jaaaa die bedoel ik ohhhhh meiske toch.. ja ik snap dat je dat mist... ik wil geen baby maar mis het af en toe ook om borstvoeding te geven.....
Dwaas nee joh die dikke kop viel mee hoor daar. hihihi kan nooit zo erg zijn als die kop van mij waar we het over hadden
Dames, wat een prachtige foto's! Ik vind het echt super om alle kindjes te zien, krijg je toch een beeld bij alle verhalen over ons grut! ALLEEN..........blijft de computer bij mij zeggen dat het uploaden mislukt. WAAROM, WAAROM, WAAROM????
Ja haha, die is echt uit de oude doos want toen waren we nog niet bevallen. Neeeee Dwaas, lekker bekkie Vandaag gemaakt. Broodje eten in het zwembad. Mama hapje?
Misschien zijn je bestanden te groot Krista? Er staat bij in dat kleine schermpje hoe groot ze maximaal mogen zijn. Anders moet je ze eerst even verkleinen.
@Dees heerlijke foto van luuk in zijn badjas! een echte kerel al!! ja die cavia was het helemaal! @Krista waarom lukt het niet krijg je een foutmelding?