Ik trots.....ai ai ai....megatrots. Ik loop gewoon te stralen van oor tot oor, lachen is dat he. Nooit gedacht dat ik dit gevoel kon hebben! Hier slaapt de kleine dame ook....jiehaa! Dus ik ga toch maar niet wandelen, dat bewaar ik voor na de voeding van 12 uur. Tess wordt idd ook rustig van autorijden, maar dat wordt een dure aangelegenheid als ik dat ga aanwennen. Ik ken verhalen van mensen die 's nachts rond gingen rijden en dat stel ik liever zo lang mogelijk uit. Vanmiddag naar het CB, dus dan heb ik het autoritje al gehad. Net even gekeken hoe dat werkte met de maxicosi op de wandelwagen, maar dat werkt als een tiet....klik klik klik. Hoe gaat het met jouw borsten Dees, nog steeds pijn?
Haha, glimmende mama's achter de wagen . Nee, in de nacht gaan rondrijden lijkt me wat ver gaan al is een huilend kind ook om gek van te worden. Luuk ligt weer te mompelen en af en toe een kreetje. Hij heeft weer krampjes dus echt doorslapen zit er dan niet in. Straks lekker een warm badje, dat zal wel goed doen. Mijn tepels doen vooral pijn, zo'n branderig gevoel. Ik had piercings en het voelt alsof ze net gepierced zijn zeg maar. Alleen is dat gevoel een paar seconden en deze pijn blijft soms een paar minuten. Ik smeer goed met Purelan en dan is het te doen. En kan ik het echt even niet uithouden dan geef ik gekolfde melk. Hm, hij huilt dus ik ga hem badderen.
Hallo! @mrijn: ik geef ook 6 flesvoedingen: nu om half 8, half 12, half 4, half 8, half 12, half 4. Ik wil dit gaan verschuiven naar 7 uur, 11 uur, 3 uur enz... Dan kunnen we namelijk eerder naar bed en is handiger als ik straks weer ga werken. Wij zullen namelijk tot Finn 2 is een nachtvoeding moeten blijven geven ivm zijn ziekte. Hij is nog net geen 4 kilo en wij geven hem nu 90 cc water met 3 schepjes voeding = 100 cc per keer. Deze week gaan we iets omhoog denk ik.
Haai mammies! Hoe is het hier? Dees, zere tieties? Nouja, je tepels dan.. niet fijn! Heb je Luukje inmiddels lekker gebadderd? Gezellig is dat he, vind het zelf superleuk om Lune lekker in badje te doen. Echt genieten is dat. Debora, kan me voorstellen dat je de voeding wilt verschuiven, helemaal als je straks weer moet werken. Dus Finn moet tot z'n tweede een nacht voeding? Zijn er dan pas bepaalde dingen ontwikkeld dat hij zonder kan ofzo? Lijkt me wel zwaar, maar als het eenmaal in je 'systeem' zit doe je het gewoon natuurlijk. En het is voor Finn, dus dan doe je natuurlijk alles Hier een rotnacht gehad. Lune heeft de hele nacht liggen kreunen en is dus veel onrustig geweest. Ze heeft voor mijn gevoel meer krampjes sinds ik met de friso begonnen ben Ik hoop dat het kwestie is van wennen, anders weet ik het ook niet meer... Ik geef trouwens 5 voedingen. De laatste tussen 22.00u en 23.00u en de eerste ergens tussen 05.00u en 06.30u. Best netjes dacht ik zo. Ojee, Lune huilt, krampjes in aantocht! Ga er even heen.
De tweede voeding ging ook goed . Alleen is meneer het er niet mee eens dat hij weer in bed ligt. Mama gaat dus even een blokje om met hem. Tot later
hey meiden, dylan is iets onrustige vanochtend, hij heeft volgens mij alweer honger en er zit nog geen 3uur tussen de voeding in. ik denk dat ik heb toch maar meer in het flesje ga doen. ik geef nu 90cc water + 3 schepjes. wat zouden jullie doen 120 cc water en 4 schepjes?
Hebben flessenkinderen ook regeldagen? En hoe herken je het eigenlijk als je kindje krampjes heeft? Ik denk dat Mischa geen krampjes heeft maar misschien is het wel zo... ik weet het niet, ik weet niet hoe ik het kan herkennen...
@krampjes, ik merk het hoe dylan zich dan beweegt enz, maar ik voel het ook goed aan op de een of andere manier
Krampjes bij Lune: schoppen met de beentjes, druk bewegen, met de handjes 'wapperen', loopt soms rood aan en buikje wordt hard. Oja, en hartverscheurend huilen
Misschien heeft Mischa dan toch darmkrampjes... Ik vind het zo stom van mezelf dat ik dat niet weet... Ik kan echt niet herkennen waarom hij huilt. Zou het ook de oorzaak kunnen zijn van zijn drukte bij het aanleggen? Dit heeft hij vooral als ik hem moet wakker maken voor een voeding (soms niet wakker te krijgen) Als hij dan wakker wordt en ik hem probeer aan te leggen is hij vaak 10 min. lang onrustig. Als ik hem aanleg terwijl hij al wakker is of huilt, begint hij meestal meteen goed te drinken of bijna meteen. Maar dan drinkt hij iets te snel en iets te veel dus dan weet ik dat hij onrustig is omdat hij moet spugen of boeren.
Weet er iemand een leuk boek waar bijv week tot week of maand tot maand dingen over de baby instaan.? En andere handige info?
Ik trots.....ai ai ai....megatrots. Ik loop gewoon te stralen van oor tot oor, lachen is dat he. Nooit gedacht dat ik dit gevoel kon hebben! Hier slaapt de kleine dame ook....jiehaa! Dus ik ga toch maar niet wandelen, dat bewaar ik voor na de voeding van 12 uur. Tess wordt idd ook rustig van autorijden, maar dat wordt een dure aangelegenheid als ik dat ga aanwennen. Ik ken verhalen van mensen die 's nachts rond gingen rijden en dat stel ik liever zo lang mogelijk uit. Vanmiddag naar het CB, dus dan heb ik het autoritje al gehad. Net even gekeken hoe dat werkte met de maxicosi op de wandelwagen, maar dat werkt als een tiet....klik klik klik. Hoe gaat het met jouw borsten Dees, nog steeds pijn?
Huh, mijn bericht wordt zonder mijn toestemming nogmaals geplaatst...ha ha ha. Hier heeft Tess doorgeslapen tot half 1....heerlijk! Ze heeft na de voeding een half uurtje op mijn buik geslapen en zodra ik haar weg heb gelegd is het huilen geblazen. Maar mama gaat nu toch echt even iets voor haarzelf doen, want moet om half 3 weg naar het CB om te wegen. Ben benieuwd. Of toch even wandelen? Euhm, even kijken hoelang ik het gehuil aan kan horen.
Ik ben net wezen wandelen en heb meteen even een broodje zalm voor mezelf gehaald. Luuk is nog in dromenland, heeeeerlijk.
Lekker he Dees, als de beebjes rustig zijn. Dan kom je echt even aan jezelf toe. Broodje zalm....hmmmm....klinkt goed. Maja, ik heb het flesje echt mega ingepakt. Ik hoop echt dat het goed gaat! Ik weet niet of ik er vandaag nog aan toe kom om het te posten, maar anders zeker morgen. Dan heb je het voor het weekend als het goed is.
dylan ligt heerlijk te slapen ik hoop tot 3 of 4 uur . brrr ik heb het al de hele dag koud, ik voel me niet lekker en heb veel last van de knip het lijkt de afgelope 2 dagen wel erger te worden ipv minder qua pijn...echt raar.
Goeiemiddag! Vanaf vandaag ligt Sam op zijn rug en hij is het er duidelijk niet mee eens. Nog meer mensen hier last van gehad dat ze niet gaan slapen als ze eenmaal op de rug moeten gaan liggen?