Ik heb mijn piercings 'daar' er voor de bevalling uit gehaald en laat ze niet terugzetten. Ik had een horizontale en verticale. Ook mijn tepelpiercings zijn eruit en komen niet meer terug. Kheb nu alleen nog mijn neus en tong. Succes trouwens MissN
Sizzel, ik lees net je verhaal weer ff bij van Ilse, gaat volgens mij wel de goede kant op. Ik hoop zo voor je dat het goed komt, maar ze plast goed en lijkt tevreden. Fijn voor je.
Domme vraag misschien, maar als je ze er DAAR uit haalt, gaat dat gaatje dan dicht en kun je ze niet meer terug plaatsen?
Ik heb er ook 1 in me tepel gehad moest er helaas uit vanwege ontsteking, ik zou hem dolgraag weer terug willen...misschien nog een optie vanavond... Hihi..ben helemaal in de mood.. Heb ook 2 tattoo's en er komt er nog 1 bij..ben er niet heeeel erg bang voor..klein beetje maar..
Volgens de piercer gaat het niet meer dicht en kunnen ze er zo weer in (met wat oprekken d.m.v. een wat dikker staafje). Mijn tepels leken wel dicht maar met kolven komt er soms een klein drupje melk uit de gaatjes (die er niet meer uit zien als gaatjes).
hihi Dees..wow..ik vind dat zooo mooi.... vanavond komt er iig 1 daar beneden en gaat me navelpiercing er weer doorheen..en dan twijfel ik nog even over me tepel... hmm
@anoek nee eigenlijk geen zin in maarja heb weinig keus he @wen ja heb hem besteld in het grijs bruin ofzoiets @diaantje hier krijg je de eigenbijdrage van kraam alleen maar vergoed als je collectief verzekerd bent @missn sucses straks met je piercing ik heb er altijd een in mijn navel gehad maar ook altijd gezegd als ik mama ben gaat hij eruit dus nu geen meer Nou ik ga even wat eten maken
hihihi.. nou ik moet er NIET aan denken zeg.. Heel veel succes MissN. vanavond.. jij liever dan ik... Heb ooit s bij de juwelier gestaan met een stip als voorbereiding op mijn neusvleugel.. toen ie er aan kwam met het gaatjesprikding ging ik al onderuit... hahaha
Ik ben telefoniste bij een inbound callcenter in Arnhem. Wij nemen de telefoon aan voor zo'n 2000 klanten. En iedere dag staat daar 25 tot 30 % van doorgeschakeld hierheen. We moeten dan bv doorgeven dat de mensen er niet zijn, of afspraken maken of doorverbinden...
Haha dat scheelt.. ben ik ook..collectief verzekerd. Maar ik zit bij Confior (menzis) , maar ik ben gewoon uit de aanvullende verzekering gegooid, omdat hun hun administratie niet op orde hebben.. Zit ik met een probleem
nou das netjes hoor diaan heb altijd de pest aan zon bedrijven hier gaat het ook vaker fout hoor heb maanden moeten wachten op mijn ziekenfonds pasje en toen ik dus naar het ziekenhuis moest hals over kop had ik er geen om een pondskaartje te maken nou toen heeft mijn vader toch kwaad gebeld hoor
nja kijk ik heb eigenlijk alle piercings op een bedekte plek..me tongpiercing valt ook niet op...ze zijn ook echt van mezelf..me navel hefet nog nooit iemand gezien..ja alleen me vriend..ik vind he gewoon mooi..maar val er niemand mee lastig ofzo..
ik vind het vaak wel mooi om te zien, maar heb gwoon zelf t lef er niet voor, maar t hoeft van mij ook niet.. @diaantje.. hier ook werkzaam op inbound callcenter.. marijn is zo nu en dan aan het slapen... als ik onder aan de trap ga luisteren is ie stil.. 5 min later hoor ik m weer huilen.. dan laat ik m ff en dan is ie weer ff stil.. Zit nu echt op mijn breekpunt.. ik kan het gewoon niet meer aan horen.. kan m er wel weer uithalen..dan is wel stil, maar dat wil ik gewoon niet..t joch is doodmoe en valt bij mij meteen als een blok in slaap.. ik kan gewoon niet met rondlopen de hele tijd... wordt er doodmoe van.. Moet vanavond nog de kar voor koninginnedag versieren voor schooloptocht van jurian...aan de ene kant wel lekker.. ff eruit...tis nu al 3 dagen zo... hooooop zoooooo dat t morgen weer over is.. Gelukkig is edwin morgen vrij en kan ik ff weg als ik t niet meer trek...pfff op dit soort momenten vraag ik me echt af of ik het wel kan hoor 3 kids opvoeden.. na 3 moeilijke dagen zit ik er al helemaal doorheen..ik kan m wel groot kijken!