Sizzel happy birthday meid maak er een toffe dag van en hoop dat nora lekker is aangekomen das zou het mooiste kado zijn he meid.
ik geef friso comfort dus die is wwel gemakkelijk verteerbaar. Sjonge,waar is de gebruiksaanwijzing? Ga met haar zwemmen nu, ben benieuwd sinds een paar dagen vind ze in bad gaan ineens wel leuk dus wie weet. Tot straks en adviezen zijn echt heeeeeeeeel welkom,
mm ja dan word het heel moeilijk sorry meid ik kan je geen adviezen meer geven Ik heb trouwens ook een vraagje ik merk dat bryan na het flesje van 18uur hele tijd krampjes heeft niet super erg mar ze zijn er wel kan dat ieders keer na dat flesje en verder nooit?
MissN, bikkel! WHAAHAA Fijn dat het meeviel. Ik moet eerlijk bekennen dat in meer last heb gehad van mijn navelpiercing dan van mijn tepelpiercing. Wen, je dacht natuurlijk dat de tepelpiercing pijnlijker was? En de tattoos.....nee, even in het begin tanden op elkaar en op de een of andere manier doet het na de eerste 5 min. nauwelijks pijn. Net of je lichaam het blokt ofzo. En dat bakkie MissN, dat moet er nu echt een keer van komen meid! De koffie is echt aan het verleppen zo. Sizzel, heb geen idee waar t aan ligt. Wil het graag op een sprongetje afgeven, aangezien ze een beetje chagie is de laatste dagen. Ze huilt niet meer hoor, maar kletst en lacht minder. Anouk, ik vind 6 keer 150cc wel erg veel. Ik moest vanaf woensdag 5 keer 150cc gaan geven en als ze 's nachts kwam (en dat komt ze) 100cc geven. En Sarah is nog jonger dan Tess. Ik zou gewoon op jouw gevoel afgaan en volgens mij wil je liever minder geven of lees ik dat verkeerd? KDV; uiteraard is de kennismaking voor Tess, ik ben al 2 keer geweest toen ik zwanger was. Ik heb een map gemaakt met alle info over Tess. Erg leuk geworden, al zeg ik zelf.... Ben bang dat Tess onrustig is vanmiddag, want ze is niet zo vrolijk als vorige week. Maar ja, dat kennen ze wel op het kdv. Ze had net idd een mega poepluier en was constant aan het prutten. Denk dat ze weer wat meer last van krampjes heeft....zielig!
Oja, dat muziekje.....ik had een briljant idee. Het was een nederlands nummer over de geboorte.....maar weet niet meer hoe die heet. Even kijken op die nog ergens op de pc staat.....
Anouk..zwemse! Suus, zullen we anders maar gewoon even een datum prikken? Anders komt het er helemaal niet van Of anders in de stad wat drinken met de kids?
Oja, slaap maar van marco borsato. Maar gaat wel over dat de baby nog geboren moet worden. Maar ik heb het vaak in de zwangerschap beluisterd. Erg mooi nummer.....
ik hou meer van jou gaat ook over baby een vriendin van me heeft het op hyves staan maar heb geen idee wie het zingt
Suus, dat nummer heb ik ook heeeeeeel vaak geluisterd en als ik hem nu aanzet dan word Jaydee er erg rustig van
Is goed MissN, pak even de agenda. Liever niet in de stad, want dan heb grote kans dat ik 's avonds een onrustig meissie heb. Vind je het ook goed om bij mij wat te drinken?
babyzwemmen, veel plezier, ben benieuwd, wil vanaf juli gaan. ga nu ff naar garage, om de een of andere reden doet mijn radio het niet meer, das toch erg saai. moet ook nog plantjes planten en zag net mijn ramen, kan amper naar buiten kijken, dus als ik erg veel zin heb.
Het Wilbert....stuur je wel even mijn adres in een pb.... Ik kan maandag, dinsdag of woensdag 5,6,7 mei wel. Jij dan?
Debie...nog 1 berichtje en je hebt 1000 berichtjes.. Hier de ramen zondag al gelapt...dus niet meer nodig..! En plantjes..ga ik ook niet meer aan beginnen 29 mei gaan we verhuizen
Oooooh, moet hier ook nodig wat aan de tuin doen....is echt een dorre boel. Maar kan er nog niet de energie voor vinden. Wil wel deze week de ramen nog lappen. Auto zonder muziek is niets....WHAAHAA.
Suus 5 mei is bevrijdingsdag..weet niet of je dat erg vind? Maar 5 of 6 mei vind ik prima.. Het is 3 kwartier lopen ong.. Dat is goed voor me zeg...