Nou mensen.. ik ben ervandoor.. op het werk lees en schrijf ik wel weer mee als het het toelaat iig. Tot strax.. fijne dag voor iedereen die leuke dingen gaat doen en van het mooie weer gaat genieten.. Kusss
Goedemorgen Wen (en de rest natuurlijk!), Wat een prachtige dag weer! Het is echt weer om te gaan paardrijden! Het loopt hier storm met de aanbiedingen dus ik hoop maar dat ik volgende week weer op een paard zit. Gister mijn laarsen gepast en alle 3 de paren passen gelukkig (zijn allemaal op maat gemaakt dus zou een beetje zonde zijn als ze niet meer zouden passen). Mijn rijbroeken is een ander verhaal, maar ik had gelukkig een zwangerschapsrijbroek gekocht en die past nog wel. Ik heb weinig plannen vor vandaag. Mijn liefje ligt nog even een uurtje te slapen en daarna ga ikhaar badderen, voeden en gaan we een uurtje lopen. Aan het einde van de dag moet ik naar de dokter om beide polsen in te laten spuiten . Ik heb weer ontstekingen in de gewrichtjes zitten, geen idee hoe ik eraan kom... Ik hoop dat dat voor het laatst is of dat er nders een andere oplossing is want dit is wel heel lastig zo. Er zijn momenten dat ik Juul bijna laat vallen omdat het zo'n zeer doet!
He gatsie Mrijn. Mijn vriend heeft dat ook wel eens. Maar hij heeft reuma. 's ochtend skrijgt hij haar rompertje niet eens los
Ik begin ook een beetje bang te worden voor reuma, maar volgens de dok is daar geen sprake van. Hij houdt het op een soort tennisarm in mijn polsen, maar hoe ikdaar dan in hemelsnaam steeds aan kom....
Krampjes komen altijd meer in de avonduren voor, wat je kunt proberen is om het flesje minder snel leeg te laten drinken, hier helpt dat best goed. Ik probeer 1 minuut dinken, dan 3 minuten op het speentje, weer 1 minuut drinken, weer 3 min speentje, dan drinken en eventueel tussendoor het speentje. Volgens de kinderarts is rond de 20-25 minuten drinken goed.
Heb ik gisteren ook al aan mijn vriend laten horen maar dat mag niet gebruikt worden, vind het zelf ook erg mooi en goed passen. Ik ga Sarah in de nacht minder geven want ik vind het inderdaad erg veel zo. Ik maak in de nacht een flesje van 120 cc en ga dat afbouwen, elke week iets minder. Eens kijken hoe dat gaat.
Lianda, dat is weel heel snel de fles leeg, zie mijn berichtje hierboven, dat is het advies van de kinderarts. Maar hoe doe jij het nu? Ik ben ook aan het twijfelen met mengen maar weet ook niet hoe dat dat uitpakt, volgende week naar de ka dus ik vraag het daar even, laat het je weten.
mrijn, das balen. mijn radio laten maken gaat 140-160 euro kosten, weer een leuk iets dus. baal er echt van. bij de trekpleister 9 pakjes billendoekjes voor 14,50 ff eten
hey meiden, ik ben net terug van het cb, dylan heeft net zijn tweede prikjes gehad hij ligt nu ff lekker te slapen in de kinderwagen, volgens het cb is dylan nog wat aan de magere kant maar ja wat wil je met al dat gespuug heb ik gezegt tegen haar, maar voor de rest is alles goed. nu kom ik ook ff zeuren... bah..ik trek het op het moment ect ff niet meer, ik ben zo ontsettent uitgeput ik ga moe naar bed en sta moe op, ik snap best dat een beetje moeheid erbij hoort maar ik ben s'avonds zo uitgeput dat ik zo door mijn benen kan zakken morgen krijg ik de uitslag van het bloedprikken ik ben benieuwd of ze iets gevonden hebben want die moeheid moet toch ergens vandaan komen. @hoe is het met jullie meiden? @zijn er nog dingen gebeurt? @wil iemand me ff bij praten?
heb het nummer hallo wereld even beluisterd en vind het wel passen, ik ben sinds de geboorte zo sentimenteel, bah, nooit last van gehad maar nu...................... zakdoeken......... En zwemmen, vond ze echt lekker, heeft het bijna een half uur volgehouden en nu slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapen! En ik vond het ook heerlijk om met mijn meisje iets leuks te doen. Super
zielig het kikkert die prikjes. Hoop dat ze de oplossing vinden van je moeheid morgen en dat je je snel weer iets beter voelt.
Debie, hier gewoon vastgehouden. Hier gaat het allemaal met liedjes zingen, en door het water heen bewegen, en op het laatst even onder water, vond ze niet leuk. ik vond het een leuk moment en Sarah gaf een enorme lach dus ik ga ervan uit dat ze het leuk vond. Dit was een proefles, misschien is dat bij jou in de buurt ook, kun je een keer kijken of het iets is.
anouk bryan doet zo al gemiddeld 20 min over de fles dus aan te snel drinken kan het niet liggen maar mijn vriendin zei dat het misschien ook aan de friso extra kan liggen dus nu ga ik die sávonds eens weglaten en dan die fles alleen de gewone voeding helpt misschien. Nou meiden ik ga nog even iets doen wil mijn hele huis spik en span hebben voor ik donderdag ga werken dus moet nog genoeg doen hahaha doei doei