laat het je zeker even weten anouk ga het vanavond uitproberen. En nu ben ik echt weg haha de laptop gaat uit anders kom ik er nooit bij weg haha
haha krijg net een brief van het uwv dat ik een wazo (zwangerschaps verlof) uitkering heb aangevraagd vanaf 3 januari en dat deze in behandeling is genomen komen ze wel beetje laat achter hoor mijn verlof is bijna om, staat er ook zo mooi in zodra u wazo verlof ingaat krijgt u van ons bericht hahaha weet niet wie iets fout gedaan heeft mijn baas of het uwv mar ik wil best nog eens op betaald verlof hoor
Hoi Hoi! Ben er ook weer. Vanmorgen voor de laatste keer babymassage gehad. En daarna nog blijven hangen daar. Was gezellie. Nu ga ik eerst ff terug lezen. Tot zo
Sizzel: Gefeliciteerd met je verjaardag. Ben je Nora al wezen wegen? Ik ga zo verder lezen, misschien kom ik het wel tegen. MissN: Gelukkig geen last gehad van je piercing... Deed het echt geen pijn? Amma: Ik heb een vraag gesteld aan Ilse over het zachter zijn van je borsten. Moet je maar ff lezen daar. Ow, m'n meisie is weer wakker. Sorry dames, ga zo verder met lezen.
nou ik heb het hopelijk nu uitgevonden hoor. ik meng de voeding met 15cc extra water en heb bij de voeding van 11uur een gewone flesspeen gepakt en zowaar hij deed er 20 minuten over! ongelooflijk hoor en was erna echt tevreden gelukkig! ben net terug van het weeguur en hij weegt nu 6110gr en is dus 400gr aangekomen op 2 wkn dus dat was netjes zei ze.
wie weet ligt het toch aan de extra voeding. ik weet wel dat keano van de friso extra echt mega veel krampen heeft. ben nu met de comfort zeer tevreden en hou het nu echt daarbij. merk dat ik nu langzaam een heelrijk vrolijk jochie krijg1
Ik ga weer verder met lezen... Suus en MissN: Een date! Leuk zeg. Mrijn: Succes met je polsen. En fijn voor je dat je weer gaat rijden. Jij liever als ik. Ben namelijk echt als de dood voor die beesten. Ik raak echt in paniek. Bij mij is het bijna een fobie te noemen. Al gaat het de laatste jaren weer wat beter. Maar zie ze nog steeds het liefst op grote afstand met een heeeeeel stevig hek er tussen... Wen: Hier ook weer normale productie. Zit zelfs ook weer sneller vol dan normaal. Idd, het is nooit goed. Maar ik doe dus niet meer kolven, ik leg haar gewoon aan wanneer ze wil. Nu dus zo om de 4 uur. Kijk maar bij mijn vraag die ik aan Ilse heb gesteld. Kikkert: Vervelend zeg dat je zo moe blijft. Hoop dat ze wat vinden en anders dat het heel snel over is. Nog niks van Sizzel gehoord. Ben zo benieuwd...
Boney..alleen toen de piercing er doorheen ging deed het zeer. Ik heb net even lekker 3 uur gewandeld..heeeerlijke zeg Hoop morgen weer een kilo lichter..haha Ik ben iig 4 blaren rijker... jippiee..
goedemiddag meiden! Hier lekker van het weer genoten ff naar de markt lekker in het zonnetje wezen wandelen , en hier in huis op orde gebracht...Want morgen moet ik weer werken WAHHAHHAHAHHAHAH hoe is het verder hier? niet druk geweest zo te zien! Wie zijn of moeten er ook weer aan het werk?
Het is hier inderdaad niet druk geweest Joma. Ik denk dat iedereen lekker aan het genieten is van het zonnetje
Morgen komt mijn oma op bezoek Owja, ik heb trouwens het canvasdoek opgehaald bij de HEMA. Nou hij is echt ontzettend mooi! Er zijn net iemand die zo emo was sinds de bevalling..nou hier nog 1 hoor. Ik haalde het doek uit de doos en begon zo te huilen....
Poeh...over een half uurtje mag Jaydee eten..ze ligt nu lekker op het speelkleed van woezel en pip..te kletsen tegen woezel die boven haar hangt
net de dokter gebeld ivm de bloed uitslag, ze hebben niks gevonden in het bloed dat mijn moeheid zou kunnen veroorzaken. ik ga komende donderdag weer naar de dokter en dan gaan we verder kijken.
vervelend kikkert. missn, wilde wel kletsen maar dat stomme internet deed het niet Gelukkig nu weer wel, maar ja nu moet ik eigenlijk de puinzooi hier opruimen.
trouwens 24 april t/m 27 april mama mazzeldagen bij prenetal, 20 % korting op bijna heel de collectie. dat word donderdag dus weer shoppen. haha