Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Joepie!
    Ik heb gesolliciteerd naar een andere functie op m'n werk!
    Blijkt dat ik de enige kanidaat ben en ik mag 29 april op gesprek komen. Maar Ik ben eigenlijk al soort van aangenomen!
    Dat scheelt hier weer een dag opvang. Dan hoeft ze maar 1 dag naar het kdv. De andere 2 dagen ga ik van 16-23u werken. En kan Peter oppassen.
    Ben helemaal blij!

Ik heb vanmiddag even met de afdeling gebeld. Moet Tessa nog steeds ff showen aan de mensen die ik verzorg. Dat ga ik dus vrijdag middag doen.

Morgen naar m'n ouders. Die hebben een grote tuin met daarin een geweldig tuin/thee huis.
    Daar vertoeven we eigenlijk heel de zomer met de familie. Ook toen iedereen nog thuis woonde. Met keukentje en alles erin. M'n ma heeft het vorige week weer schoongemaakt en morgen ga ik dus weer de seizoensopening daar vieren. Het is echt super zitten daar. Altijd weer een feestje, voor het eerst bij het tuinhuis.
    Hond van m'n ouders erbij, m'n beste vriendin gaat ook mee. Das een soort van 2e dochter voor mijn moeder, maar die hebben elkaar al een tijdje weer niet gezien. Word dus gezellige kletsboel morgen. Heb er helemaal zin in.

Zit weer behoorlijk door te draven volgens mij... haha... :oops:

Ga maar snel m'n biefstukje bakken en lekker eten. Tot later.

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wen: ik wil wel kolven, maar met de spruw mag ik het toch niet invriezen. Tis bijna over nu, maar wil nog ff een week doorsmeren of wat langer en dan ga ik weer verder met m'n voorraad. Ik heb denk ik nu zo'n voeding of 6 in de vriezer.

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ha ha ha Wen, ongeveer 341 ja? Flink gepaft dus bij jullie. Ik zou een gat in de grond graven en daar de peuken ingooien, krijg je vanzelf een tabaksplant.

Boney, gefeli met jouw nieuwe baan.

Kikkert, bij mij werd mijn moeheid onder de noemer "net bevallen, 9 maand ontzwangeren" afgedaan. Heb je ook op pfeiffer laten testen?

Mooi nummer he Anouk? Ik heb ook een filmpje gemaakt voor de opa's en oma's. Daarbij heb ik slaap maar gebruikt voor de foto's van de zwangerschap en "hallo wereld" onder de film.

Sizzel; JEAH Nora is aangekomen. Super meid, en nu maar lekker genieten.

Vivian; poets ze.

Diaantje; ben je al thuis? Tweede werkdag zit er alweer op!

De kennismaking bij het kdv was euhm.....typisch.
    Tess heeft gelijk laten zien dat ze de handen vol krijgen aan haar. Veel gehuild en moeilijk te troosten. Ze waren erg blij met de map die ik gemaakt had. 5 en 6 mei gaat ze wennen bij het kdv. Dus MissN, wij hadden 5 mei afgesproken, maar om 12.00 moet ik Tess ophalen. Kun je ook om 10.00? Of is dat te vroeg?
    Daarna zijn we even wezen winkelen en dat deed ze voorbeeldig. Ze heeft lekker in de maxicosi om zich heen gekeken.
    Eenmaal thuis de fles en nu ligt ze nog heerlijk te pitten. Fijn dat ze geen last meer heeft van al die prikkels.

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    haha... ik heb een oude bloempot met een watervaste stift bewerkt, staat nu heel groot ASBAK op en heb dr een sigaretje bij getekend, lijkt me duidelijk! :)

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Waarom was kennismaking eigenlijk typisch Suus? Geen leuke mensen?

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Boney, klinkt echt super dat tuinhuis van je ouders... leuk dat jullie ook echt de opening van het seizoen gaan vieren... heerlijk!

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Boney leuk dat je op gesprek mag komen en kan dus niet fout gaan. super.

wen; haha . Hier vond ik vandaag een bloempot met daarin stuk of 10 peuken :( Is van visite geweest.

Suus; had je er wel een goed gevoel bij?

8. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Hmm, wat klinken al die tuinplannen heerlijk! Wij doen dit jaar niets aan e tuin omdat we volgend jaar de hele tuin opnieuw laten aanleggen. Moet ook zeggen dat ik niet echt een tuinier ben hoor...

Sizzel: wat super goed dat Nora zo gegroeid is!

De dokter heeft me dit keer niet ingespoten omdat hij gewoon niet weet wat er aan de hand is en me niet 25 jaar aan de ontstekingsremmers en pijnstillers wil hebben, daar valt wat voor te zeggen... Ik moet nu morgen een foto laten maken van mijn nek (c6) en daarna naar de fysio. Als dat niets opleverd moet ik naar de ortopeeth. Ik heb er een hard hoofd in dat dat iets op gaat leveren en de dokter ook, maar we moeten iets. Het schijnt een klacht te zijn die samenhangt met slijtage in de nek van zeer oude mensen. Ik heb alleen totaal geen nekklachten of hoofdpijnen. Tis wel irritant hoor, ik laat regelmatig iets vallen en kan Juul af en toe amper uit haar wiegje tillen.

Hmm, verder weinig te melden. Ik heb lekker rustig aan gedaan vandaag omdat Juultje wel 3 slaapjes van 3 kwartier heeft gedaan tussen 12 en 6. Het was echt puzzelen om even boodschappen te kunnen doen en naar de dokter te gaan.

9. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Boney: alvast van harte met je nieuwe baan! Ga je er ook financieel op vooruit?

Dees en Ichtus: hoe is het met jullie vandaag? Zien jullie het al zonniger in?
    Dees: succes morgen (dan heb je toch een gesprek op je werk?). Laat maar weten of het vrijdag nog door gaat. Ik heb er alle begrip voor als je het even niet ziet zitten en Juultje blijft voorlopig nog wel lief en klein genoeg voor een shoot hoor!

10. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Suus, we kunnen het ook een andere dag doen hoor, dan kun je alles gewoon op je gemakje doen!
    Ik ben hier nog tot 29 mei.

Ik denk dat Jaydee last van een regeldagje heeft, ze is sinds de fles hiervoor alleen maar an het huilen heb nu een half uur eerder de fles gegeven en ze drinkt hem klok klok klok leeg...
    Pff..drama hier op dit moment..ze is echt aan het krijsen gewoon..heb er hoofdpijn van :(

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    joehoe hele huis is nu spik en span

ja wen ben eindelijk klaar maar nu heb ik morgen als ik bij cb ben geweest ook hele dag voor te genieten :)

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo nu ga ik ff douchen en lekker op de bank liggen want je gelooft het niet bryan ligt voor het eerst lekker in zijn bedje na de fles van 6 uur normaal wil hij dat nooit (ff afkloppen :))

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ga er financieel wel op vooruit, maar omdat ik dan iets minder uren ga werken kom ik ongeveer op het zelfde uit denk ik. Heb me er nog niet in verdiept, vind het ook niet zo belangrijk. Het is een baan die ik al lange tijd wil. Zolang ik er maar niet op achteruit ga.

14. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    hallo allemaal,

Ook zo genoten van het heerlijke lente weer?

@Boney, heb je vraag aan Ilse gelezen. Hier is het precies hetzelfde inderdaad. Ik vind die Ilse wel heel fijn hoor, die geeft echt bruikbare antwoorden en duidelijke uitleg!

@Mrijn, Wat zul jij blij zijn als je weer op een paard zit! Fijn dat al je laarzen nog gewoon passen.
    Misschien gekke vraag, maar kunnen de klachten in je polsen te maken hebben met het paardrijden? En andere gekke opmerking: als de dokter niet weet waar het vandaan komt kun je misschien zelf eens naar de Osteopaat gaan. Soms kunnen gewrichtsklachten heel ergens anders vandaan komen of te maken hebben met een oud trauma (keer gevallen, oude blessure oid) en dan kan de osteo je misschien helpen. Heb er zelf wel goede ervaringen mee.

@Kikkert, wat vervelend dat je zo moe bent. Slaap je nog wel eens overdag? Ik merk namelijk dat ik nog regelmatig dutjes nodig heb. Als ik een paar dagen niet 's middags heb geslapen dan wordt ik ook heel erg slap en moe (en duizelig).

@Wen, haha het is inderdaad nooit goed. Naja, beter overproductie dan te weinig toch? Hier geen overproductie maar het gaat wel gewoon weer goed. Heb ook niet zo heel veel gekolft. Ga dat wel een beetje blijven doen om misschien ook wat extra voorraad te hebben.

@Sizzel, nog een keer gefeliciteerd en wat fantastisch dat Nora zo goed is aangekomen! En nu maar fijn door voeden, geniet ervan!

@ongesteld: het lijkt erop dat ik ook weer ongesteld wordt. Gatver, heb er helemaal geen zin in! :( Tot nu toe zet het niet echt door, maar is het vooral oud bloed enzo. Had zo gehoopt dat ik door de BV nog lang niet zou menstrueren...

@bekkenbodem: die van mij voelt nog steeds niet echt lekker. En vanwege mijn nogal fysieke werk neem ik het zekere voor het onzekere en ga ik morgen naar een bekkenbodemfysiotherappeute. Ben benieuwd.

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Weet iemand nog een leuk baby speelkleed? Je weet wel met zo'n speelboog enzo... in vind de rainforest van fisher price leuk, maar heb daar ook al de mobiel van, misschien een beetje saai? of zal dat toch wel anders zijn?

nah goed, wie heeft er tips? :D

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oeh nee, jullie begrijpen me verkeerd.
    Ik heb een goed gevoel bij het kdv, anders had ik deze niet gekozen. Maar IK vond het vreemd, zij gaan toch 2 dagen in de week MIJN "taken" overnemen. Vind het gewoon raar....al die vragen en info. Zij zijn dan echt even een tweede huis voor haar en dan komt de datum akelig dichtbij. Denk dat ik het er moeilijker mee krijg als ik verwacht had.

Hier hebben de buren net 2 grote bomen geplant.....grrr. Het wordt er niet gezelliger op met de buren. Ik heb foto's gemaakt om na te gaan vragen of dit zomaar mag. De bomen gaan al het licht in de tuin ontnemen en leuk zo'n uitzicht.....NOT!

MissN, dan kijken we morgen even voor een nieuwe afspraak.....sorry hoor. Had nog geen rekening gehouden met wennen aan kdv.

Wij gaan even house kijken.....

17. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Hallo Dames..
    Ben weer thuis van de 2e dag werken.. en zit er weer helemaal in.. ze zeiden vandaag op het werk al.. ben jij wel weggeweest? Haha ik zei.. nou ik wil wel weer gaan hoor.. haha
    Nou er waren vandaag bij ons 11 zieken.. dat is nog nooit gebeurd.. we zaten vandaag maar met 12 mensen.. niet niet normaal gewoon. Het heerst echt heel erg en Angela krijgt er ook wat van mee.. vanmorgen heeft ze gewoon 2 flessen nodig gehad van 150cc en ik ging haar net ophalen vanuit m'n werk bij de oppas hier aan de overkant van de straat en toen had ze net weer de fles gehad.. en toen vertelde ze dat ze kleertjes had gehaald hier, want ze had een flinke poepluier gehad en het was gewoon waterdun.. terwijl ze dat aan het vertellen was begon Angela heel hard te huilen.. en weer een flinke poepluier.. en weer moest ze de fles.. weer 150cc terwijl ze hem net een half uur op had.. Tja.. ik weet dat het niet mag, maar ze had zo'n honger.. erg vreemd.. heeft iemand van jullie dat ook wel eens gehad?

Kuss

18. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Oh ja.. ongi ben ik nog steeds niet.. En Angela is nu toch al 9 weken.. snap er nix van

19. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Is goed Suus...we kijken morgen even voor een nieuwe afspraak en je hoeft geen sorry te zeggen hoor!
    Het geeft niets :)

Deel Deze Pagina