Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    die is ook leuk! gebruik je 'm al?

2. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    nee ik moest direct overstappen omdat keano echt na elke fles gilde van de pijn.
    ik heb het wel zo gedaan elke 2uur 100ml en zo langzaam aan weer tot 4uurtjes gebracht.
    en echt heb een heel ander kindje gekregen

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb hem nog niet veel gebruikt. Maar dat ding wat er boven hangt met die spiegel werkt niet goed, dus we moeten eigenlijk er mee terug. Maar we hebben hem van fam. gehad uit drenthe dus dat gaat niet zo snel allemaal.
    Maar hij is wel erg leuk. Zitten leuke muziekjes lichtjes en kleurtjes bij. Je kan ook nog andere speeltjes er aan hangen.

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    sorry ff ego berichtje :oops:

ik heb net ff een uurtje zitten janken hier :cry: om alles en nog wat.. zullen me hormonen nog wel zijn,had gister 2 leuke broeken voor mijn werk gekocht, omdat ik nog niet in mijn oude broeken pas ,en die andere die ik paar weken geleden gekocht had nu te groot zijn geworden en ook geen potje is, dus ik helemaal blij en leuke truitjes erop gekocht , die ene broek was net nog iets te strak maar ivm met afvallen toch genomen want maat groter was te groot en is ook niet mooi, en hij was zo leuk, dus kan nog niet aan zegmaar, en die andere had ik in 2 maten gepast dus dan geef je na het passen meestal de broeken die niet passen af , wat blijkt heb ik de verkeerde afgerekend die te klein is :confused: :cry: dus ik baal nu als een stekker......moet morgen werken en geen broek die goed zit!
    Nou ga ik morgen eerst Gwen bij me ma brengen, dus had net gebeld en ze zegt kom maar eerder dan zet ik me naaimachine klaar en dan neem ik die broeken die je paar weken geleden heb gekocht wel ff snel in....en dat op de vroege ochtend....wat is ze toch lief :cry:

....Sorry voor me geklaag :oops:

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    en Mannen :evil: die snappen het niet ,dat je er dan goed uit wilt zien op je vooral 1e werkdag weer na ruim een half jaar met nog wat meer kilotjes :(

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Wat een schat is jouw moeder Joma! En ik snap je natuurlijk helemaal... ik kon normaal al enorm chagi worden als ik geen goede kleren kon vinden en wilde dan het liefste thuis blijven... je ziet er vast toppie uit morgen meis! X

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier meld de nachtbraakster zich weer eens.... :(

Ik kan gewoon niet slapen. We zijn om 22 uur naar boven vertrokken. Om 22.30u Tessa gevoed en in dr bed gelegd. Daarna zijn we ook gaan slapen.
    Ik word wakker en denk: Nu heb ik toch lang geslapen, lekker zeg. Kijk ik op m'n telefoon.... 2.09u :confused: Potverdorie zeg. En ik voel me gewoon klaar wakker.
    Ben nog ff blijven liggen, maar had het ook zo bloedheet en erge honger (ja ja... ) dat ik er toch maar ben uitgegaan.
    Inmiddels al alle vuilnis verzameld en bij de voordeur gezet. De kliko word vandaag weer geleegd.
    De vaatwasser staat aan
    De droger is inmiddels al klaar.
    Nu zit ik aan 2 beschuitjes met kaas en een kopje thee. Ook m'n hand nog verbrand. Blijf met de mouw van m'n badjas achter een punt van het aanrecht hangen terwijl ik de thee in m'n hand had. AUW! Doet wel zeer, maar olgens mij valt het wel mee. Zie iig niks. (kan ook niet, tis bijna donker hier)

En daar zit je dan... Klaar wakker. En nu?
    Ik ga maar ff het forum afstruinen. Kijken of er nog lekkere onzin te lezen is.

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow trouwens... Vraag ik me al langere tijd af.
    Als je BIBI spenen koopt zit er aan die reisdop zo'n langwerpig stukje plastic. Dat kun je er zeg maar afklikken. Waar is dat voor? Ik heb het nog nooit gebruikt iig. Of ben ik nou heeeel blond?

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Inmiddels uurtje verder en nog steeds niet moe. Maar ga toch maar naar bed. Als ik geluk heb slaapt Tessa tot uurtje of half 7 en kan ik dus ook nog ff tukken, maar ze komt ook wel eens om half 5 of 5 uur.... :( Ach, we zien wel. M'n vriendin komt pas om 12u hier heen dus kan nog lekker blijven liggen ook.
    Bye bye

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow trouwens nog ff wat. Heb ff snel gekeken, maar volgens mij hebben wij in verhouding weer het meest gekletst tot nu tot bij de mama's. :)
    doei

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    boney, hoop dat je nog hebt geslapen. Dat plastic dingetje heb ik ook al eens besturdeerd maar kan er echt niks uithalen.

en wat een kl.te nacht hier, geslapen van 24.00 tot 2.00, toen besloot Sarah dat ze weer honger had en na het flesje kreeg ze krampjes. DUs ze lag pas weer om 3.30 uur in bed om vervolgens om 4.15 uur krijsend wakker te worden......... met haar beneden gezeten en om 5.00 uur heb ik haar slapend in de box gelegd en ben zelf op de bank gaan liggen. Nu is ze weer wakker en ik hoop echt dat ze straks nog wil gaan slapen.........
    Ik ga dus echt geen 6 flesjes per 24 uur meer geven, kijk wel wat ze zelf aangeeft. Dit is dus duideijk teveel! Stom cb, ga er echt niet meer naar toe met hun super adviezen. Ik belde gisteren om te vragen wat ze max mocht hebben krijg ik te horen dat 6 flesjes van 150 wel erg veel is, dus ik zeg dat dat het advies van een collega was. Oh zegt ze, ik wil eigenlijk geen collega´s afvallen maar dit vind ik wel erg veel!
    Nou, ik heb gezegd dat het erg fijn zou zijn als ze daar eens op 1 lijn zouden zitten.
    Vervolgens heb ik gisteren een uur zelf zitten janken want ik heb het idee dat ik in een neerwaartse spiraal zit maar hoe kom ik weer omhoog? Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gelukkig ging het gistravond weer iets beter om vervolgens zo´n nacht te hebben.
    Sorry voor mijn berichtje

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    haha... boney, tis weer als vanouds! nachtbraakster! haha.. Hoop dat je toch nog wel een beetje slaap hebt kunnen pakken meid!
    ennuh...dat plastic ding.. geen idee! heb het er ook afgehaald en weggegooid, doe er toch niets mee!

Anoek, jij ook al zo'n klote nacht.. dikke knuff meid! en cb.. ja ik weet er alles van!

Joma, dikke knuff, je staat er vandaag gewoon geweldig stralend op meid! zeker weten! en je moeder verdiend ook een hele dikke kus! wat een lieverd!

En voor jullie allemaal..
    GOEDEMORGEN!

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goedemorgen dames

@boney nog beetje geslapen meid
    @anouk het lukt nog niet echt he meid, geef je de laatste fles nu om 22uur?
    @joma meid je ziet er straks stralend uit op je werk veel plezier of moet ik sucses zeggen :)

Nou heb gisteren bryan om 6 uur gewone voeding gegeven en toen lekker in bedje gelegd nou om 7 uur kijken meneer ligt lekker om zizh heen te kijken dus na het douchen nog ff kijken heeft hij alles uitgespuugt en ligt hij gewoon rustig te kijken hahaha, dus weer gewassen en toen terug in bed gelegd en ja hij heeft geslapen tot half 10 doet hij normaal nooit :)
    Zo meteen naar het cb om te kijken naar zijn voorkeurshouding ben benieuwd en dan straks ff naar de stad heerlijk ff lekker dagje genieten voor ik morgen moet werken

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemorgen allemaal,

Tess heeft het weer super gedaan!Om 22.00 de laatste fles gehad en ze kwam om 5.00 weer. Nou, da's voor haar doen hartstikke netjes!
    Ze is weer vrolijk en goedlachs....heerlijk dat die uitjes niet meer zo'n onrust met zich meebrengen.

Boney, jemig....lekker dan....zit je daar in jouw uppie op de bank. Bah, da's ook niets! Hoop dat je nu nog even lekker ligt te pitten.
    Langwerpig stuk plastic? No idea.

Joma, wat een lieve moeder heb je en het komt helemaal goed meid! Doe een leuk make-upje op en ga deze stralende zonnige dag met een lach tegemoet en laat iedereen kwijlen over de foto's van Gwen. Dan komt alles goed.....succes die eerste werkdag!

Anouk, vond het ook al veel en nogmaals, meid....ga gewoon lekker op je gevoel af, want nu bewijst het nog maar eens dat je het goed aanvoelde. Je bent een topmoeder!
    Wanneer gaat ze weer naar het kdv? Kun je weer even bijtanken.

Vivian, succes bij het cb. Denk dat het advies fysio wordt. Heeft Tess ook. En een zijligkussen eventueel, da's hier niets. Wil Tess niet. Laat even weten hoe het gegaan is.

Dees, hoe is het? Vandaag heb je het gesprek of niet? In ieder geval heel veel succes meid en ik duim voor je! Laat je niet gek maken!
    Wij zijn allemaal hier om je te steunen.
    Laat even weten hoe het gegaan is. Knuffel!

15. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Goedemorgen meiden,

Ik geef Jaydee nu voor het slapen nog eens 60 cc, want volgens het cb krijgt mevrouw te weinig. Ze krijg 4 voedingen, omdat ze zolang slaapt 's nachts. Maar omdat ik haar niet 's nachts wakker wil maken geef ik die 60/100 cc haar om 22.00.
    Vandaag komt mijn oma en ik wil nog even een stuk wandelen, want het is nog mooi weer. Dus ik denk dat ik hier niet veel zou zijn.

Dus een hele fijne dag allemaal, voor diegene die moeten werken..WERKSE!

Ik heb even teruggelezen..haha een halve pagina. Het was niet echt druk gister zeg..

Boney: Onze vertrouwde nachtbraakster is er weer.
    Ik heb dat ook wel eens dat ik midden in de nacht wakker word en dan ook gewoon niet meer kan slapen en dus klaarwakker ben..
    Heb je daarna nog wel even geslape Boney?

Anouk Het consultatiebureau zigt niet vaak op 1 lijn hoor!!!

Sizzel: Hoe was je verjaardag meis??

Joma: Wat heb jij een schat van een moeder zeg. Werkse vandaag!! En je zal er toppie uitzien!!!!!

Suus: Fijn dat Tess het zo goed doet!!!

Dees: vanuit hier ook heel veel succes

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goede morgen...

@Dees.. ik lees over een gesprek op je werk... HEEL VEEL SUCCES.. en een dikkeKNUFFEL terug.. THnx he...

@Mrijn.. pijn? las iets over foto's maken en fysio.. bah zeg.. hoop dat het snel over is..

@Sizzel las dat nora gegroeid was.. SUPERRRRRRRRRRRRR en nu lekker genieten van de bv he..

@Jomaa. Meis SUCCES op je eerste WERKDAG.. hooop dat mams je broek goed heeft kunnen maken en mannen snappen dat idd niet...

iemand moest vandaag naar CB.. SUCCES (weet ff niet meer wie..)

en de rest alweer vergeten..

Oh ja.. BOnes heeft lopen nachbraken.. hoe doe je dat toch!?

MissN. heeft Piercing.. STOER hoor.. en euh.. de kar is mooi geworden..hihi

Hier goede nachten gehad.. marijn heeft gelukkig het doorslapen niet verleerd..hihi.. Sinds gistermiddag heeft ie weer veel geslapen en t lijkt alsof ie door t sprongetje heen is...HOPE SO.. men wat kan een huilend kind je slopen zeg... maar na een middag slapen van hem kon ik er alweer tegen.. heel vervelend die schommelingen in stemming..
    Maar goed.. ik ben er hopelijk weer doorheen.. Thnx voor de steun lieve dinnetjes...

Zo heeft Jurian om 9.15 een verjaardagsfeestje dus die ga ik zo eerst even wegbrengen en krijg daarna vriendin op de koffie.. ben er dus.. als marijn me een kansje geeft vanmiddag weer van de partij..

En nu.....AANKLEDEN!

Tot straks ALLER LIEFSTE DINNEN VAN DE HEEEEELE WERELD!

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    hee lieve Ichtus,

Fijn dat Mrijn het doorslapen niet heeft verleerd!
    Wens Jurian maar veel plezier! :)

Misschien tot vanmiddag!

18. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Meiden ik ben me ook even aankleden, ik kom zo nog wel even terug denk ik!

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Goedemorgen.

Fijn al die nachtelijke bezoekers op het forum. ;)

Speen; ik heb het een keer gevraagd waar dat plastic ding voor was, toen kreeg ik als antwoord dat het eraanzit om ze netjes in de verpakking te laten zitten. :( Geen idee of het nog een andere functie heeft.

Joma; Hoop dat het goed is gekomen met je broeken. Toen ik het las dacht ik gelijk kan mij ook overkomen. ;)

Ik ga vandaag maar eens een begin maken met zo'n album van de hema, je hebt er wel heel veel foto's voor nodig :confused: Ben al drie dagn bezig met uitzoeken, nu eerst nog bewerken en dan er in zetten, gaat dus nog wel even duren. Ook weer een uurtje wandelen, was zo :D ben eindelijk weer onder de 90 kilo. (oke, 89 dus) :D :D :D :D :D
    (wil er bijna een stuk taart voor halen om mezelf te feliciteren :( )

20. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Goedemorgen!

Weer zo'n heerlijke zonnige dag :D

@Anoek succes meid, en bij het cb zijn ze soms echt vaag dus gewoon je eigen idee volgen, als je denkt dat het teveel voeding is, gewoon minder geven. En het komt allemaal goed hoor, die eerste maanden zijn gewoon zwaar soms.

@Dees, sterkte vandaag bij de bedrijfsarts! Hoop dat ie goed kan luisteren...en passend advies geeft.

@Joma, succes op je eerste werkdag! En zo herkenbaar.... ik heb zaterdag voor ik de workshop moest geven een enorme kledingcrisis gehad.
    Lief dat je moeder je broeken wil innemen op de valreep!
    Je ziet er vast hartstikke goed uit.

@Vivian, succes bij het CB!

@Suus, fijn dat het zo goed gaat met Tess. Hier kan Noah ook steeds beter tegen de prikkels van overdag. Dus kan nu lekker af en toe weer eens de stad in of ergens op visite. Al merk ik wel dat ik niet meteen te enthousiast moet worden haha, dan heeft hij meteen weer ogen op stokjes zeg maar.

@Boney, heb je nog een beetje geslapen?

Deel Deze Pagina