Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

    joma VIP lid

    24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja hier ook een kleine nu met krampjes, zielig hoor , maar hoort er toch een beetje bij :( het is zo sneu dat ze niks kunnen zeggen he? :rolleyes:
     
  2. joma

    joma VIP lid

    24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Maar dan Cinababy wat is dat precies , en hoe gebruik je dat? en waar kan je het kopen?
     
  3. joma

    joma VIP lid

    24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik had het ook wel maar is nu minder, maar dat kwam nog door mijn hb , maar zou gewoon ff navragen meid! ik heb het alleen nog als ik te snel de trap op loop enz....
     
  4. vivi

    vivi VIP lid

    3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @joma ga het zeker navragen, ik heb het als ik teveel gedaan heb zeg maar zo stond ik maandag te strijken nou echt niet normaal

    Ooooooh wat een dotjes jullie dochters bij elkaar konden wel eens goede vriendinnetjes worden
     
  5. debie

    debie VIP lid

    5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    wat een schatjes.

    cinababy is van vsm, bij drogist te koop.
    3 maal daags 3 druppels. ik doe het op een lepel en geef het zo.
     
  6. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ZOOOO ik mag er ook bij..hihhhihhi

    Heb al een en ander op t bevallingstopic geschreven, maar iedere keer als ik dan hier ook wat wilde zetten werd marijn wakker...

    Nu ligt ie na een perfecte nacht heerlijk te slapen..
    Ben dus over op de fles.. Hij was gister al in 1 dag 10% afgevallen en had een te laag bloedsuikergehalte.. dit met wat verhoging was niet zo goed en ik moest gaan bijvoeden. bij bv zou ik mega moeten gaan kolven etc en daar zag ik als een bult tegenop. ook had ik al kloofjes en nu hij de fles heeft gehad, slaapt ie als een roosje..
    Ben benieuwd of ie vandaag nog meer is afgevallen.. Heb alleen smiddags kraamzorg ivm drukte door geboortes dus moet nog even wachten op wegen..

    Hier gaat het met mij ook prima.. af en toe wat duizelig en nog beurs.. maar dat hoort ook zo... verder geen klachten.. Ga zo s op de weegschaal staan.. ben wel benieuwd hoeveel ik zelf weeg eigenlijk..hhahaha

    Nou ik ga proberen om even wat terug te lezen straks...

    Oh en Joma en Dwaas.. Wat SUPERLIEF... die foto's van die meiden... Fijn dat het gezellig was zo samen..
    Kanook niet wachten op die meeting..

    Kussieee
     
  7. suuszwanger

    suuszwanger VIP lid

    24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Wat een geweldige foto's. Nu al vriendinnetjes...geweldig!

    We hebben gelukkig een rustige nacht gehad en mannetje heeft alle voedingen gedaan, dus ik kon heerlijk doorslapen. Wat een genot is dat!
    Kan ik natuurlijk niet elke nacht verwachten, maar voor nu is het even lekker.
    Net vreselijk geschrokken onder de voeding. Tess dronk zo gulzig dat het in het verkeerde keelgat schoot. Ze stikte zowat en ik moest haar echt op de kop houden en toen kwam de melk eruit. Pffff, wat schrikken zeg. En nu is ze ontroostbaar....is zich natuurlijk rot geschrokken. Ik typ nu dus met een hand en de andere hand zit de pink in het mondje. Daar wordt ze rustig van.
    Vanmiddag weer bezoek...bah bah. Nog 3 keer en na zondag spreek ik even niets meer af, even een eigen ritme vinden.

    Ik heb ook af en toe last van lichte hoofdpijn, maar dat is waarschijnlijk van het lage hb-gehalte.
    Ik slik paracetamol, maar geef ook geen bv, dus het kan bij mij.

    Mrijn, zielig dat Julia nu ook last van krampjes heeft. Wellicht nemen ze snel weer af en kan ze lekker slapen.
    Tis hier ook op en af qua krampjes. De ene dag heeft ze er meer last van dan de andere. Is toch raar, aangezien de voeding exact hetzelfde is elke dag.

    Ik kijk uit naar dinsdag, naar de osteopaat. Ik hoop echt dat zij iets voor ons kan betekenen.
    Dees, hoe gaat het nu met Luuk. Heb je al idee dat het verbeterd is? Ik weet niet in hoeverre dat kan met 1 behandeling...maar wie weet werpt het nu al z'n vruchten af.
     
  8. suuszwanger

    suuszwanger VIP lid

    24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goed dat je bent overgestapt Ichtus. Zal vast een opluchting zijn, of niet? Vooral nu je weet dat Marijn het er goed op doet. En hij is vast aangekomen, ik duim in ieder geval.
    Hoeveel uur kraamzorg heb je nu per dag dan? Wel lastig dat er zo'n geboortegolf is en dat ze de drukte niet aan kunnen.
     
  9. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    4 u per dag heb ik nu kraamzorg.. dat is best jammer.. ze komen alleen smiddags dus de ochtendspits is wel errug druk..
    Gelukkig is edwin thuis, maar anders hadik het niet gered hoor..
    Kan wel zijn dat het de komende dagen nog iets meer wordt hoor, maar dat hangt af van de drukte..

    Gister had kraamzorg zelfs nog verplichte bijscholing dus moest ze om 15u al weer weg.. maar goed.. t g aat verder wel oke hoor..

    Dat overstappen is idd een opluchting zeg.. hij slaapt nu alleen maar..HEERLIJK...Natuurlijk zullen de beruchte krampjes nog wel komen en de moeilijke dagen, maar voorlopig ben ik blij met afgelopen nacht goed te hebben geslapen en een rustige morgen..
    En toch kan ik niet wachten op 11u.. dan komt mijn mannetje weer lekker in mijn armen.. ;) :D

    Ook al is het mijn derde.. Wat een WONDER! en nog steeds net zo bijzonder als de eerste...

    Heb ik trouwens nog bijzonderheden gemist?

    Debora: hoe gaat het met FINN
    Sizzel: Is Nora helemaal doof aan het ene oortje?
    Dees: Loopt t nu allemaal wat soepeler met Luuk en het voeden?

    Las ook dat een van de beebs nav de hielprik extra gecheckt was maar toch gezond bleek.. SUPER! ben even de mama en beebnaam vergeten :oops: )

    Is er verder nog nieuws van Wen en Fenne?
     
  10. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja dan is z'n lijfje wat sterker, en maakt hij meer aan van bepaalde stoffen. en idd voor zo'n kleintje doe je alles! Het is wel zwaar, maar we wisselen het af, dus nu toe is het te doen.
     
  11. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Mrijn : cinababy is van vsm. Homeopatisch dus. je mag ze 3 x dgs 3 druppels geven en in acute situaties 6 x dgs 3 druppels. Gisteren ook aan Nora gegeven en werkte perfect. Uur erop nog een keer gegeven en ze heeft nergens meer last van gehad. Hopen dat het bij die ene keer bleef! vind het zoooo zielig!

    @ Ichtus: das wel balen zeg dat je maar een halve dag kraam hebt! maar zo lang het gaat is het allemaal prima toch? Gaat het verder met jouw wel allemaal goed? Ik denk ook dat elke kindje, of het nou je eerste is of je 10e een wondertje blijft.. zoooo bijzonder!
    ennuh, goed dat je bent overgestapt op flesvoeding. Voor Marijn is dat dan ook het beste, en voor jouw waarschijnlijk dan ook!

    @ joma en dwazie : wat een leuke foto's! super zeg! wat een schatjes bij elkaar! echte dames! Hebben jullie het verder wel gezellig gehad? en de bevallingsverhalen uitgewisseld? haha ;)

    @ Suus : heerlijk! een nacht doorslapen! haha.. Ik weet niet meer wat dat is! maar ja, dat weet je met bv he! Nora kwam vannacht om 01.15 uur en daarna om 05.15.. dus best netjes! vanmorgen pas weer om 09.30 uur!

    Weet iemand hoe het met wen en Fenne gaat? hoop dat alles gewoon helemaal goed gaat!

    Ik zal vast wel iemand vergeten zijn... niet bewust hoor! Maar mijn geheugen is nog steeds een zeef!
     
  12. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik ga even een nieuwe banner zoeken.. vind deze niet zo leuk!
     
  13. joma

    joma VIP lid

    24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    fijn dat Marijn het na zijn fles lekker slaapt! en in 1 dag 10% afvallen is wel een hoop!en wegen uhm... ben benieuwd meid was je veel aangekomen??

    ja ik heb ook zin in de meeting :)
     
  14. joma

    joma VIP lid

    24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oke thanx voor je antwoord ;)
     
  15. joma

    joma VIP lid

    24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    fijn dat je lekker hebt geslapen, hier ook mannetje geeft al heel de week de late en de nacht nou ja vroege ochtend voeding ze komt hier nu al dagen om 6 uur sochtends :) hij heeft toch late dienst dus iedeaal ;)

    Ja krampjes hebben alle baby,s vindt ook wel zielig hoor :( , maar ja nog paar weken is het ook weer bijna over dan hebben ze de ergste krampjes gehad en zijn de darmen helemaal ontwikkeld ;)
     
  16. joma

    joma VIP lid

    24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    jammer van je kraamzorg dat het minder is nu, maar scheelt je bent al iemand met ervaring :) Maar ja tuurlijk ieder kind is een wonder en bijzonder of het nou je 1e is of je 3e ofzo ;) lekker van je nieuwe mannetje genieten :)
     
  17. joma

    joma VIP lid

    24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    tuurlijk voor zo,n kleintje doe je alles! en mooi dat je het kan afwisselen dan met de voeding in de nacht, en denk als je natuurlijk langer snachts moet voeden dat het een gewoonte wordt meid! hoe is het verder met Finn?is tie al lekker gegroeid ;)
     
  18. joma

    joma VIP lid

    24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

    Thanx Sizzel ja het was zeker gezellig hoor! en Ja bevallingsverhalen gister uitgewisseld , nou je het zegt ja :rolleyes: het blijft ook apart dat het bij iedereen anders is en anders ervaart ;)

    o netjes die slaap uurtjes van Nora ;)
    hoe is het verder met Nora ? en met jou meid?
     
  19. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Hier alles goed hoor Joma!
    voel me echt prima! Met Nora ook alles goed! die ligt weer lekker in haar eigen bedje te pitten! heerlijk! (en geen last van krampjes gelukkig!)
    en ja, ze slaapt gelukkig goed, dus ik kan af en toe ook bij tanken. Das niet verkeerd!

    en ja..iedereen ervaart een bevalling anders... zo mooi eigenlijk! Ook al had ik een keizersnee, ook mijn bevalling vond ik heel bijzonder en speciaal.. raar toch?

    Ik heb trouwens ook zo'n zin in de meeting! En dan allemaal zonder dikke buik! haha Zal ook weer een andere gewaarwording zijn! hihi ;)
     

Deel Deze Pagina