Nou hier heeft Angela echt 62/68 nodig. Had een wit tuinbroekje gekocht (die had ze ook aan met de meeting) en die begint bij de beentjes al te kort te worden hoor... Alleen de rompers zijn nog wel veel te groot 68, maar 56 en 62 lukt wel.. al moet ik zeggen dat sommige 56ers ook niet meer lukken hoor..
Nora ligt lekker op bed te slapen, ik ga vast even mijn gehaktballen klaarmaken! jammie! lekker met spinazie met ei, gekookte aardappelen en vooraf een heerlijke groentesoep! hmmmm... krijg er nu al zin in!
Nora heeft maatje 62/68. 56 is echt te klein. vooral bij de mouwen. ziet er niet uit! ze is nu trouwens 59 cm! (gister gemeten bij de kinderarts!)
Angela was voor 2 weken terug 59.5 cm.. dus ben benieuwd hoe groot ze nu is.. ze was ook al 55cm bij de geboorte he
lees trouwens dat veel van jullie al ongi zijn of zijn geweest, bryan is nu bijna 11 weken en ik ben nog steeds niet ongi en geef wel fv is dat normaal?
ja sizzel het is idd rustig hier maar denk ook dat langzaam aan iedereen weer begint met werken, ik moet morgen ook weer beginnen en jij?
en toen was het weer stil hier............ nou ga even lekker in het zonnetje zitten met een boek en dan straks ff wandelen als bryan wakker is. tot later maar weer
word jullie kleine ieders keer gemeten bij het cb? hier doen ze het namelijk om de keer ivm de heupjes ofzoiets
laat de tranen maar ff lopen meid het zit je ook niet mee, wel goed dat je vriend de ha heeft gebeld want zo kan het niet langer he is niet goed voor jou , niet voor hem en ook niet voor jullie kleine meid neem maar even lekker wat tijd voor jezelf he. Dikke knuffel van mij en natuurlijk ook van bryan
Jeetje meis.. t zit je niet mee he.. Huilen doet een mens goed.. je moet alleen niet aan jezelf twijfelen.. ze groeit toch goed en ze ziet er toch goed uit? Ga ff lekker wandelen.. ff de buitenlucht opzoeken.. thuiszitten is ook niet echt een oplossing.. Morgen naar de HA en laat die maar eens even goed kijken wat er nu aan de hand is, want dit kan niet zo he.. Heel veel sterkte meis.. ik denk aan je hoor.. Knuff van mij en Angela
Anouk, goed dat jullie gebeld hebben (of jouw vriend dan). En even morgen jouw hart uitstorten bij de HA en je dan niet groot houden he? Dikke knuffel en dit geeft juist maar weer aan hoe sterk je bent!
Anoek; lekker uithuilen en morgen je hart uitstorten bij de huisarts. Kom op meid gaat helemaal goed komen. Maten; hier maatje 62, puur voor de lengte. Ik koop tegenwoordig alleen broekjes waar van dat verstelbare elastiek in zin, anders verzuipt ze er echt ik bij haar buik. Cb meet hier wel elke keer, maar moet eerlijk zeggen dat het niet echt goed gebeurd want beentjes worden niet gestrekt ivm heupen. Zonnetje : Nou hier wel warm, maar geen lekker zonnetje Heb net uurtje gewandeld en begint nu een beetje te spetteren. Eten; Ik ga shorma eten uit de oven. Beetje sla, gebakkenaardappels, shorma eroverheen, sous erover, kaas erover en dat in de oven. (hoop dat het net zo lekker is als wanneer ik het koop)
mmm klinkt goed debbie laat je ons weten hoe het gesmaakt heeft. Wij eten macaroni dat is dan voor 2 dagen want moet morgen werken tot 19 uur wat zal ik jullie gaan missen zeg