@Lieve schat dees... 6 wken voorlopig erbij.. fijn meis al had je het natuurlijk liever op een andere manier gezien..toch proberen een beetje te genieten meis.. en dat sociaalplan zou ik in jouw geval ook gebruik van maken.. en vrijdag vast met Juul beginnen aan je nieuwe carriere.. ik ben benieuwd en kan niet wachten tot ik aan de beurt ben..hahaha... @debie.. en zijn de zonnestraaltjes aangekomen? hier ben ik gewoon verbrand Kinderstoe": hebben we nog.. een standaard ding... euh.... euh..... eten: ben het nu aan het maken... euh... euh... VERGIET
Heb niet bijgelezen: Ik kon me niet inhouden, bij de Blokker. Het was Liefde op het eerste gezicht: Lief he. Die ik heb, heeft een ander tutteldoekje, zie album .
Lieve Dees, Die 6 weken heb je iig. Fijn dat je er zelf ook zo over denkt.. En ja bedrijfsartsen..grrrrr.. Een hele dikke knuffel voor jou meis!
wen; fijn dat het niet ernstig is met de voorkeurshouding. kinderstoel; Ik weet het nog niet, heb een donkerbruine gezien waar je dan later een tafeltje met stoeltje van maakt, vind ik ook wel grappig. Ichtus heelaas, heeft niet geholpen heel de dag bewolkt, wel warm. Nu trouwens al een uurtje wat regen. beetje jammer weer.
nou hier is het echt al de hele dag ZON ZON ZON! heb een heerlijke dag gehad.. lekker relaxed gedaan en toch nog best veel kunnen doen.. straks nog ff een wasje ophangen en hier wat opruimen en dan lekker met manlief buiten zitten vanavond.. Tenminste dat is mijn planning.. of dat ook die van ed is moet ik nog maar afwachten, maar dat merken jullie vanzelf..hihhi @daisy.. OHW lief zeg...is dat zo'n hele grote?
ff snel reageren op dees: Hele dikke knuff meid.. heb de hele dag aan je gedacht! en helemaal niemand hier neemt het je kwalijk dat je even niet reageerd.. Dat snappen wij allemaal! dikke kus voor jouw..
Hoi Dames. Jammer van het weer vandaag bijna geen zon. Maar ik heb een gezellige middag gehad. Ga ff terug lezen nu.
Hier was het af en aan met de zon, maar ik heb heerlijk genoten van het weer. We hebben net het eten op en zitten nu lekker op de bank. Ichtus, fijn dat je zo genoten hebt van de dag. Zorg dat je de dag goed afsluit!(lees: sleep mee naar buiten die vent...whaahaa) Daisy, die is schattig zeg.
ff tussendoor: Die triptrap vind ik ook wel wat, maar zit daar ook een blad bij? Dat lijkt mij wel handig voor als ze niet aan tafel zitten.
nope bij de triptrap zit geen blad! Wij hebben de slex van de babywalz! die is echt super mooi! daar kun je een blad bij bestellen en zachte stoelbekleding! echt heel gaaf! kan 'm iedereen aanraden!
http://www.baby-walz.com/SyEngine.php?A ... end=366871 hij staat op deze site, onder kopje "eten en drinken", dan "kinderstoelen" en dan de "slex". wel de zwarte dan! ze hebben 'm ook in geel met zwart! Staat dan op de 2e pagina!
haalllooo dinnetjes ik heb niet terug gelezen , het is echt niet meer bij te houden op het moment , misschien zodra ik dadelijk mijn ritme heb ! @ iedereen een hele dikke knufff dus hier gaat het met momenten goed , me moeder heeft gisteren avond opgepast , nou dat ging geweldig goed .... dat is ook weer een fijn gevoel verder niet veel nieuws vandaag prachtig weer geweest , bryan heeft in de wagen bak , ( in een rompie met lange mauwen onder een lakentje ) buiten liggen slapen wel een muggennetje er over heen .... der vliegen hier namelijk gigantische wespen rond bah bah
lieve Dees, tja bedrijfsartsen........vraag me awel eens af waar ze die mensen op selecteren. Die 6 weken kun je goed gebruiken en als je zelf vindt dat het niet gaat, dan ook niet gaan werken. VOor een rouwproces staat geen tijd, is voor iedereen anders en daarbij heb je nog een herstel lichamelijk enz, enz. Dikke knuf. En iedereen die zo lief reageert op mijn egoberichtjes, dank je, ook knuf voor jullie. Jullie zijn super!
oh leuk daisy... @mystery.. hier vanmiddag ook al van die smerige rotdingen.. zag ik m in een gaatje in de muur kruipen en er ook weer uit.. heb ik dus een sigaret in dat gat gedrukt.. toen ie terug kwam buzzzzde hij er wat tegenaan en om heen.. kon er dus niet in..hihi.. ik met de vliegenmepper erbij in de hoop dat ie zou gaan zitten zodat ik m pijnloos van het leven kon beroven, maar nee.. hij vloog de hoek om waar hij vervolgens in een ander gat kroop.. GRRRRR. kennelijk hebben die beesten ook al een achterdeur! toen ie er in kroop heb ik m nog wel een flinke tik op zijn derriere gegeven.. dat gaf een druk gebuzzzz in dat gat.. nu ook daar een flinke peuk in gedouwd.. is dat roken toch nog ergens goed voor.. ik zal ze krijgen.... Het was trouwens een BumbelBEEEEE, maar de koninginnewespen zijn hier ook gesignaleerd.. ik hoop dat ze niet levensmoe zijn en dus hun stulpje elders zullen gaan zoeken... want hier overleven ze het in ieder geval niet.. met een panisch angstige moeder met vliegenmepper en familie in de verdelgingindustrie maken ze hier geen schijn van kans... gniffel gniffel gniffel......