Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    WESPEN...hier ook een groot drama!
    we hebben gelukkig van die "bijenbekjes" voor in de spouwgaten! die helpen echt super goed! Misschien iets voor de mensen hier?

Hier is de link:
    http://www.bb-rooster.nl/bijenbekjes.php

2. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    :idea: anouk een hele dikke knuffel van ons meid en goed dat je de ha hebt gebeld meid!

:idea: dees meid ronduit belachelijk zeg dat werken de rouw moet versnellen ongelooflijk :evil: :evil:
    gelukkig heb je nu wel 6wkn maar dan nog.

:idea: kale plek tja die heeft keano ook op zijn achterhoofdje.

:idea: mystery fijn dat het oppassen zo goed ging meid toppie!
    dat moet je een goed gevoel geven!

:idea: kinderstoel had de mijne 1,5 jr geleden verkocht maar moet nu weer een neiuwe aanschaffen en haal ook de stoel van ikea want zolang gebruik je hem niet spreek uit ervaring na 2 kindjes of ik kijk op mk.

:idea: keano is vandaag met mij en mijn dinnetje na prenetal geweest want het was hier na 1800uur 20% korting op alles.
    hebben leuke truitjes,zomerjasje,broekjes speeltje voor aan de wagen en de swaddle bakerdoek aangeschaft en waren 60 euro kwijt.

hij ligt al vanaf half 9 lekkerte slapen in die doek en zowaar hij sliep meteen toen ik hemin bed legde ongelooflijk want nomaal moet ik hem wiegen maar meneer is wakker te bed gegaan en heb hem niet meer gehoord.

mystery bedankt voor de tip meid!

zo ga ff een kop thee drinken en dan slapen.
    mijn oudste moet morgenmiddag om 1uur onder het mes en mama is nog nerveuzer dan hij

3. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ja het is echt kut die beesten hoor ,

ik ben er allergisch voor , dus ik durf niet die beesten dood te slaan , bang om gestoken te worden :(

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ga er van tussen ladies.. nog ff gezellig doen en dan in bed ofzo....

marijn heeft al 5 flessen gehad, maar omdat ie vandaag steeds om de 3 a 3,5 uur kwam kom ik dus erg onhandig uit en worden het er toch maar 6 (en dat zonder nachtvoeding..) beetje jammer, maar niks aan te doen.. hij zal het wel nodig hebben....geef m alleen nu niet om 22u. das echt te vroeg. of ik moet m dan wat minder geven, maar dan geef ik liever wat later...ach we zullen ziet wat het vanavond gaat doen!

Wel trusten allen en tot morgen lieverds...

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Tip voor de mama's met een meisje... schattig haarclipjes met klitteband, die blijven bij dunne babyhaartjes al zitten, heb 2 setjes voor Fenne besteld, zo schattig!

http://www.willemijnswinkeltje.nl/main. ... %20(KINDER)SIERADEN%20EN%20HAARMODE&cat=kindersieraden%20en%20haarmode

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goedenavond Meiden!

ALLEREERST EEN DIKKE KNUFFEL VOOR JULLIE ALLEMAAL, VOOR JULLIE LIEVE WOORDEN""

werd er weer emotioneel van :cry: jullie zijn schatten!

En vanmorgen is het goed gegaan , had om 6 uur de wekker gezet ,ben zelf gaan wassen en aankleden opmaken enz en toen om 6.30 de kleine gaan wakker maken die luilak hihi! en toen ff beetje gewassen en aangekleed en flesje gegeven , spullen stonden al klaar om mee te nemen, zelf gegeten en was om 7.10 bij me ma, de naaimachine stond klaar en mijn broek zat super zeg, slankte af :) en was op mijn werk een drukke dag helemaal vol :confused: en dat na 7 maanden niet werken was best pittig,maar heel gezellig , ja en de klanten kan ik allemaal werk er al vanaf opening winkel ruim 7 jaar, en de foto,s laten zien natuurlijk had 2 volle mapjes mee :) En ja ik hoorde alleen maar ,je ziet er goed uit, ;) dus ik vertellen ja er moet nog 8 kilo af hoor,van de 33 kilo :oops: , hun 33 kilo :rolleyes: nou dat is niet te zien dat je dat heb gewogen :) ,met Gwen is ook alles goed gegaan bij me ma ,heeft heerlijk gewandeld enz en ja ze is echt gek op mijn ma is gewoon te zien!
    alleen iedere keer na de fles weer ff huilen van het maagzuur zo zielig :( dag dat het minder was , maar het begint weer! Morgen rond 12.30 heb ik een belafspraak met de kinderarts, was al gepland voor te vragen hoe het gaat met Gwen , Nou als ze belt dan zeg ik het gelijk..

nou ik ga ff met me meissie kroelen , heb er wel gemist, maar viel reuze mee omdat ze bij me ma was, ik heb super goed contact met me ma , we zijn zowel vriendinnen als moeder en dochter ;)

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Morgen is me meissie alweer 3 maanden! :)

8. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ach joma , fijn toch wel he , om weer op het werk te zijn :D ik zag er ook zo tegen op , maar vind het nu zo heerlijk

fijn dat ook het opassen goed gegaan is , dat doet je zelf ook goed :D

en wat gaat het snel he :D

@ liande , graag gedaan meid:D

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hoi hoi meiden

nog ff snel voor de laatste fles
    @joma fijn om te horen dat het je meegevallen is vandaag je zult wel doodmoe zijn he.
    @dees wat een ........ is die bedrijfsarts zeg bah maar ja die 6 weken heb je en dan snel iets anders zoeken he meid

Hier net met mijn vriendin naar sportschool geweest hebben ons ingeschreven en gaan dan 1x per week lekker aerobicen ben benieuwd zal wel even wennen zijn in het begin maar heb er wel zin in :) das de motivatie he.
    Morgen weer werken jee wat zie ik er tegenop hoop dat het meevalt.
    Nou meiden ga de tas voor bryan klaarmaken en dan de laatste fles en dan naar bedje morgen weer lange dag :cry: ga jullie missen

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    allemaal dikke knuffel van mij en bryan
    sweet dreams

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja tijd gaat zeker snel ja ;)

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    werkse morgen meid! als de eerste dag erop is dan kom je weer snel in het ritme ;) maar dan ben je wel versleten ........ :rolleyes:
    en sportief hoor dat arobicen :)

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oja moet morgen om 1.15 weer bij het cb zijn!

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee hoor van slapen groeien ze hoor :) maar snap je onzekerheid na zo,n opmerking! fijn dat ze het zo goed doet! ;)

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik kom ff truste zeggen.
    Voel me helemaal niet goed. Heb erge hoofdpijn, zere nek duizelig en moe. Ook heb ik het koud... :confused: Das ook voor het eerst...
    Morgen om 9.15u naar het CB voor haar 1e prikjes. :cry: Peter gaat gelukkig mee.
    Ga zo naar boven. Lekker badderen en masseren (andersom) eten en dan slapen.
    Tot morgen!
    xx

17. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Beterschap Boney. Geen last van je borsten? Of misschien migraine?

@ Kinderstoel: Ik heb die van de Kruidvat :D.

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Kijk, heb een deja-vu Deze nacht exact hetzelfde alleen in de hangmat nu maar 20 minuten geslapen.
    Ik ga nu naar bed, ze zal zo wel wakker worden voor de fles, ik zie het wel.

19. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Goedemorgen lieve dinnetjes,

Hoe was jullie nacht?

Iedereen die moet werken vandaag, WERKSE!

Jaydee heeft van 22.15 tot 07.15 geslapen.
    Lekker hoor
    Jaydee moet morgen haar 2e prikjes.. :(

Verder heb ik niet terug gelezen, maar jullie krijgen allemaal een ontzettend dikke knuffel van Jaydee en mij!

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Ik kom even goeiemorgen zeggen dus:

Goeiemorgen

nou vandaag mijn eerste werkdag en heb ik zin absoluut niet :) maar we komen er wel weer doorheen lijkt me, en dan is het alsof ik nooit ben weggeweest ;)

Nou meiden ik ga nog ff de krant lezen en dan bryan naar mijn schoonmoeder brengen ik kom tussen de middag thuis mijn boerham eten dus dan kom ik wel ff spieken als dat niet lukt zie ik jullie vanavond.
    Hele fijne dag allemaal

Deel Deze Pagina