Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Werkse Vivian!

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    dankjewel missn denk dat dat wel gaat lukken het zal moeten ;)
    ben der nu vandoor doei doei

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goedemorgen allemaal,

Meiden werkse.

Ligt mijn schatje net weer 5 minuten te slapen belt er een of andere eikel. :evil:

Hoop vandaag op heel veel zon, ga ik heel de dag in de tuin zitten. :D

4. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik hoop ook op veeeeel zon, maar ik ben er bang voor!
    Ze hadden het alweer over regen vandaag :(

5. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Wat een rust hier nog zeg.. :(

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    missn, volgens mij wordt het inderdaad niet zo fijn als wat ze eerst zeiden, zeg dan niks als je het niet weet. Nu zit iedereen te wachten op die zon.

Vivian, werkse

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemorgen allemaal,

Ichtus; je krijgt me telkens weer aan het lachen. Zie je al helemaal voor me op wespenjacht. En familie in de verdelgingsindustrie, kan ik korting krijgen op 100 liter van dat spul?
    Hier ook een drama met gaatjes en TE slimme wespen. En ik ben ook allergisch (al is het ook al 2 keer "goed" gegaan zonder allergische reactie)....en heb er gewoon een schijthekel aan die beesten!
    En fijn dat je excuus hebt gevonden voor het roken. Mocht dat excuus niet meer werken, dan heb ik er nog wel een aantal.

Vivian, heel veel succes vandaag. Zal aan je denken.
    Voor mij kruipt het ook steeds dichterbij....bah.

Joma, zie maar. Je hebt er vast "slamming" uit gezien. Fijn dat het meeviel. Laat je even weten wat de KA te zeggen had?

Wen, die zijn schattig zeg....maar Tess wil niets op of aan haar hoofd hebben. Zelfs geen kusjes van mij....puuhuu.

Anouk, bah....had je een andere nacht gegund! Moest je vandaag naar de HA?

MissN, Jaydee is lekkere snurkepot....heerlijk. Bah, veel sterkte dan morgen.

Debie, hier zijn de voorspellingen idd minder....maar hoop dat Pietje het helemaal bij het verkeerde eind heeft en op zoek moet naar een nieuwe baan. Zonnig, strakblauw en ong. 22 graden zou fijn zijn.

Hier wederom een prima nacht. 22.00 de laatste fles en om 4.00 kwam ze weer, uurtje eerder dan gister. Maar ze viel na de fles direct weer in slaap en dat is erg fijn. Vandaag niets op de planning....vanmiddag komt mijn moeder even koffie drinken en verder een beetje poetsen. Ik heb gisteren alle ramen beneden gelapt en had daarna weer een mega zere rug. Zal wel iets teveel van het goede zijn geweest. Dan merk ik weer dat ik lichamelijk nog niet helemaal hersteld ben.

Fijne dag allemaal!

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Goedemorgen!

Hier een heerlijk nachtje... Fenne heeft een ritme! Ze gaat rond 8 uur in bad en dan borst & naar bed en komt dan weer om 5 uur... van half 6 slaapt ze dan nog tot half 9 en vanochtend zelfs half 10! :D

Vandaag is er 20% korting bij de prenatal trouwens, en hebben ze campingbedje in de aanbieding voor 29 euro, dus ik ga ff shoppen... leuk!

Zo nu even terug lezen...

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Joma: zie nou wel dat je er toppie uit zag op je eerste werkdag, die moeder van jou is goud waard! fijn dat je zoveel leuke reacties en complimenten hebt gehad!
    en succes bij CB vandaag...

Boney: hoop dat je goede nacht hebt gehad en je niet ziek bent geworden! Zie dat Tessa nu haar eerste prikjes heeft gehad, hoop dat alles goed gegaan is... knuffel haar maar extra veel vandaag!

Anoek: och nee, weer zo'n nacht meid! Ik vind het echt ontzettend rot voor je, zou willen dat ik iets voor je kon doen... knuf!

MissN: fijn zo'n nachtje! en alvast succes morgen met de prikjes...

Vivian: succes met je eerste werkdag!

Debie: word Ilse dan wakker van de telefoon? Hoop dat ze inmiddels weer lekker slaapt...

Zon: volgens mij wordt het idd stukken minder als gisteren... maar tis wel lekker warm!

Suus: fijn dat je een lekkere nacht hebt gehad! En doe jij maar rustig aan vandaag... niet te veel hooi op de vork nemen hoor!

Niemand vergeten toch? :( :D

10. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    goeiemorgen mensen..
    Hier is alles goed. Angela heeft vanmorgen om 6 uur de fles gehad en ligt nog in coma, maar ik ga haar wel zo wakker maken, want we moeten om 11.30 uur naar m'n schoonmoeder.
    Gister een lekkere vrije dag gehad en gisteravond boodschappen gedaan.. hebben weer ff 2 karren vol voor 190€ + 4 flessen drank en 2 pakken pampers.. is toch geld of wel.
    Ik moet strax weer werken, maar heb echt geen zin.. ik ben nog steeds aan het bedenken hoe ik eronderuit kan komen.. maar ja.. zal wel niet lukken..
    Ik ga ff Angela wakker maken en haar wassen en aankleden en de fles geven. Misschien als ik een plekje vind dat ik vanmiddag ook nog wel actief ben hier, maar ligt er maar net aan wie me op de vingers kijkt.. haha

Fijne dag allemaal.

Kus en knuffies van ons

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Werk ze Diaantje!

Wen, te laat.....heb net rigoureus opgeruimd. Allerlei prullaria waar ik op uitgekeken was in een doos gedaan. Alle spullen van Tess gerangschikt en ondertussen overal een stofdoek langs gehaald.
    Ik was me al lang aan het ergeren aan alle "rotzooi" en het is nu weer heerlijk rustig in huis. Kan niet tegen teveel prikkels....goh, van wie zou Tess dat toch hebben.

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    MissN, ben je er?
    Wat dacht je van woensdag 21 mei? Dan ben ik weer begonnen met werk en is Tess al 2 weken naar het kdv geweest en ben ik hopelijk weer gewend aan alles.

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen lieverds...

Hier net terug van het CB. Tessa heeft dr 1e prikjes binnen. Aggos wat is dat zielig. Het deed dr echt pijn... :cry: En bij mama deed het misschien nog wel meer pijn... :cry:
    Gelukkig was Peter mee, daar was ik erg blij om.
    Ze heeft nu net lekker gedronken en ligt nu te slapen in de kinderwagen.

Ik voel me nog steeds niet lekker. Vannacht gelukkig wel goed geslapen. Maar m'n hoofd is nog steeds zwaar.

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    En nu chillen in een opgeruimd huis Suus! :)

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    doen jij en Tessa maar lekker rustig aan dan vandaag! even bijtanken hoor... x

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    He bah Boney....dat zijn echt geen leuke uitjes. Maar deze heeft ze er in ieder geval opzitten. Anders ga je even tegelijk met Tessa lekker plat?

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik denk dat ik idd maar even lekker op de bank ga. Ze schijnen veel te slapen na de prikjes dus kan ik hoop ik ff bij tanken vandaag. Wil vanmiddag nog even naar dorp lopen, m'n zoogcompressen zijn op dus ik moet echt de deur even uit. En verder wil ik alleen nog ff stofzuigen dus verder lekker niks doen vandaag.

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    ff checken hoor... Suus, ben je aan het chillen? ;)

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    ha ha ha.....gesnapt!
    Nee, was de deuren aan het afnemen. Oh oh oh, ben ook zo eigenwijs....maar ik ga nu even douchen. Goed zo, mama Wen....dat heb ik wel nodig. Ga snel over mijn grenzen heen.

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    goeiemorgen!
    werk ze iedereen die al weer moet!
    ik ga finn in de buikdrager stoppen en dan effe naar den bosch! heb zin in geld uitgeven! wahaha

Deel Deze Pagina