Willen jullie even helpen zoeken? Ik zoek online een Lodger wrapper die ik zo snel mogelijk in huis heb? De kleur olijf.
Ik heb het al gevonden. Ik heb even gebeld met de klantenservice of hij op voorraad was. Zodra ze m'n betaling binnen hebben sturen ze hem op. Ik ben weer 70 euro armer...
Deze heb ik besteld. Die andere die we vorige week hebben gekregen was toch het stukje klittenband niet goed van? Daar heb ik m'n geld van terug gekregen na veel gepraat en gezeik...
Tessa slaapt heerlijk rustig nu. Ze heeft geen rood hoofd of zo, moet ik ze wakker maken om te tempen? vind dat zo zonde....
Zo, even snel want had om 12 uur al moeten kolven en sta op springen. We zijn vanmorgen bij de huisarts geweest. Luuk had tijdens het douchen met papa water binnen gekregen en hij was heel benauwd. Vanmorgen hoestte hij nog slijm op en de huisarts heeft geluisterd. Er is niks ergs te horen maar hij heeft wel iets tegen het hoesten gekregen. Hij hoestte namelijk gisteren de hele dag al en niesen dus hij is ook verkouden. Daarna naar Prenatal geweest en een combisleeper gekocht. Luuk lag vanmorgen bijna onder de dekens terwijl hij wel ingebakerd lag. Ik ben zo geschrokken dat hij nu niet meer in de bakerzak gaat maar in de combisleeper. Ook een ladings slabbetjes gehaald en slofjes (in de vorm van dierenpootjes), een speen, een knuffeldoekje en een rammelaar (beiden schaapjes). 20% korting vandaag dus dat was lekker winkelen. Ik had ook nog kadobonnen en heb totaal maar 16 euro hoeven betalen. Ik kon het ook niet laten een lief slabbetje voor Juultje te kopen want die komen morgen. Zooooo, nu snel kolven want Luuk begint ook wakker te worden en wil dan ook weer eten. Even erg gehaast hier dus. Later meer
hee boney, je hebt hem al. ik heb ilse alleen getempt als ik haar luier ging verschonen, als ze sliep voelde ik soms even in haar nekje. zal haar nier wakker maken
haha dees is er nog iets over in de prenatal? wij hebben hier alleen een kleintje en weet nog niet of ik zin heb om naar alexandrium te gaan.
Zo Dees, jij hebt flink geshopt. Volgens mij gaat het weer wat beter met je of niet? Da's best schrikken dat Luukje zo benauwd was, gelukkig niets ernstigs. Boney, mooi hoor. Ik dacht dat je even ging slapen, foei foei foei. Nouja, als je je maar ontspant. Ik zou Tessa niet wakker maken, ik temperatuurde ook alleen bij het verschonen en ging wat vaker bij haar kijken. Tess lag van de week ook al met bakerzak en al onder de dekens, bah....eng idee. Ik heb haar bedje nog korter opgemaakt, het is warm genoeg. Ik ga vanavond even naar prenatal. Moet ook nog zo'n torentje voor de poeder hebben en 2 extra flesjes. Voor het kdv.
Ik doe de koelkast open en er komt me een zure lucht tegemoed... Gatver. Weet niet wat het is, die ga ik dus zo maar even soppen. Heb nu vast wat restjes opgemaak. Ik heb bij m'n boterhammen een salade van rauwe witlof met gourgette, tomaat en gerookte zalm.... Heerlijk zeg. Ga lekker buiten zitten. Nu kan het nog, zie al donkere wolken komen helaas.
hey meiden zo heb ff pauze dus ff tijd voor mijn dinnetjes Lief dat jullie aan me denken hoor, valt me tot nog reuze mee op een paar collegas na die zeggen nauwelijks iets tegen me omdat ze beledigd waren dat ze geen kaartje gehad hebben hebben ook niet bijgelegd voor mijn kadootje hoezon kinderachtig maar goed. Ben aan het twijfelen of ik mijn schoonmoeder ff moet bellen om te kijken hoe het gaat met mijn ventje benbang dat ik hem nog meer ga missen
nou ben ook ff hier zit iedereen lekker te genieten van de zon ga ff beetje opruimen in de keuken en dan maar weer terug naar mijn werk Meiden allemaal hele fijne dag en tot vanavond
oja heb toch ff naar mijn schoonmoeder gebeld en bryan lag heerlijk te slapen had netjes zijn fles leeggedronken nu ben ik weer ff gerust had ook net mijn vriend aan de telefoon en die is vroeg klaar met werken dus gaat hij bryan op tijd halen is hijlekker weer bij papa
Ok, Luuk heeft gegeten, de boobies zijn weer geleegd en mama neemt heeeeel even tijd voor het forum. Heel even omdat er nog 2 manden was opgevouwen moeten worden en ik hier nog moet opruimen. Als er iemand langskomt schiet ik altijd in een soort van stress en wil ik geen rommel e.d. Uietraard is het wel rommelig met een beebje en 7 huisdieren mja, ik hou mezelf in de waan dat het dan weer netjes is. Eerst even zeggen dat ik neit terug heb gelezen. Ik heb het vandaag écht even te druk. Als er dingen zijn voorgevallen, wil iemand me dan please bijpraten? Nou, even spuien over het favoriete onderwerp: schoonmoeder. Gisteren was mijn ma hier en zei dat mijn schoonmoeder op mijn verjaardag 4x! had gezegd dat ze Luuk al 4 weken niet hadden gezien. Mijn moeder heeft daar geen reactie op gegeven. Ik voorzag al dat ze mijn moeder zou gaan mailen (radartje?) en iedereen zei dat ze zo erg toch niet zou zijn maar wat denk je? Ze had mijn moeder een mail gestuurd dat ze Luuk niet zo vaak MAG zien . Wij hebben alleen gezegd dat we niet willen dat ze doordeweek komen. Op diezelfde avond heeft ze ons een mail gestuurd dat ze op dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag langs wil komen. 4 dagen om uit te kiezen omdat ze weet dat ik meer te doen heb. Ze negeert dus onze opmerking dat we het in het weekend willen. Daarbij gaf ze ook aan hem elke 2 weken te willen zien. Wij hebben alleen geen zin in die mensen hier elke 2 weken. Mgoe, het leukste komt nog. Mijn ma had een mail terug gestuurd en daar in gezet dat het bij hun ook zo is dat de kindjes van mijn broer vaker bij de ouders van mijn schoonzus zijn dan bij mijn ouders. Ze gaf aan dat ouders nou eenmaal een betere band hebben met hun dochter dan schoonouders. Nou, mijn schoonmoeder heeft daar dus handig op ingespeeld en heeft gezegd dat ze vindt dat grootouders meer rechten hebben dan ieder ander en dat ik maar 1x in de 2 weken tijd voor ze moet maken. De rest moet ik natuurlijk afbellen dan he. Zo stond het er niet letterlijk in maar daar kwam het wel op neer. Je zal begrijpen, bij mij komt er stoom uit mijn oren en Olaf is ook flink over de zeik. Hij is gisteren begonnen met een mail en gaat die vanavond af maken. Met veel pech gaat daar een ruzie uit voortkomen dus het kan nog leuk worden. Dan het volgende (jaja, ik maak wat mee). We hebben de urn binnen maar hij blijkt veeeeeel te klein. Eerlijk gezegd dacht ik dat het gewoon een standaard maatje was maar dat is blijkbaar niet zo. Pech dacht ik, had ik maar beter moeten kijken. Ik had wel dat bedrijf een mail gestuurd dat hij mooi was geworden (is een handgemaakte urn) en dat hij te klein was maar dat ik hem nu meer als sier had staan. Die vrouw vond dat dus onzin en gaat, op haar kosten, een hele nieuwe maken . Ik haeb al gezegd hoe dankbaar en blij ik daarmee ben maar als hij klaar is laat ik een bos bloemen bezorgen hoor. Geweldige service is dat zeg! Zo, next. Voor mijn verjaardag heb ik een dagje kuren gekregen. 12 mei gaat het gebeuren, met 2 vriendinnen samen een dagje verwennen. Alleen ik zie er als een berg tegenop om Luuk dan bij papa te laten . Ik moet het leren loslaten maar Luuk is zo speciaal voor me dan me dat heel veel moeite kost. Ik ga het doen hoor want ik ben heel blij met een dagje voor mezelf en mijn vriendinnen maar oef, wat zal ik het moeilijk hebben. Voor mijn gevoel ben ik ook de enige doe goed voor hem kan zorgen. De anderen doen allemaal dingen verkeerd vind ik . Dat is natuurlijk niet zo maar zo voelt het wel. Mama knows best . Zo, nu een wasje in de machine en 2 manden opvouwen. Tot later maar weer ennuh, sorry voor die lap en mijn geklaag
Hihi dees, hier 23 mei dagje schoonheidsgedoe en hoeveel zin ik er ook in heb het idee dat ze dan de hele dag bij papa is (die dol op haar is en het rpima kan) vind ik toch ook niet leuk. Wel een nette service dat je een nieuwe urn krijgt. Enne schoonmams, pech gehad.
@ Dees: Ik zeg niets meer over mijn eigen schoonmoeder.. pffff... maar die van jouw is misschien nog wel net zo erg als die van mij! ongelooflijk dat zo'n mensen bestaan! hoezo een plaat voor je kop hebben! :x wel super trouwens van Olaf dat hij nu een mail stuurt. Knap hoor! Het blijven toch zijn ouders hoe moeilijk dat ook is! (weet er alles van, heb het ook meegemaakt!) Er zal vast ruzie uitkomen ja.. dat is meestal en vooral omdat jullie niet mee gaan in HUN ideeën.. Dat kan natuurlijk niet... (ik heb een deja-vu...) Heel veel succes.. het zal vast wel knallen! maar niet toegeven hoor.. denk aan jezelf en aan Luuk.. jullie bepalen hoe en wat.. niet je schoonouders! (en anders kom het hier maar vertellen.. hihi.. ik praat je zo weer om! haha.. al denk ik niet dat dat nodig is bij jouw Dees! ) * ennuh...dat was flink schrikken met luuk zeg.. gelukkig dus wel alles goed! *Combi-sleeper, hebben wij ook! super vooral als je weggaat.. makkelijk in de maxi-cosi, dan worden ze bijna niet wakker omdat het zo lekker warm is! Heerlijk! *Wat een superservice zeg.. gewoon een nieuwe urn maken.. echt geweldig! dat verdiend ook echt een bloemetje! *oja.. hihi.. mamma knows best... haha.. ik ken het! Denk iedereen hier wel! wel lekker trouwens, dagje kuren! heerlijk! hoop dat je er wel van kan genieten! @ Vivian, lekker dat bryan het goed heeft! fijn gevoel he! Nora heeft vannacht niet geplast.. dus vanaf gisteravond 08.00 niet meer tot vanmorgen 06.00 uur... om 09.00 uur was de luier zo zwaar dat je er een raam mee in kon gooien.. de luier van 12.00 ook.. Vind het toch eng.. lijkt toch weer of ze te weinig binnenkrijgt... pfff.. wat een gedoe.. sorry.. ik moet ff klagen...
sizzel, vroeg me ook af of dat kwaad kon, heeft ilse ook al twee keer gehad. Maar dan is wel haar luier van 's avonds heel vol en meestal als ik dan een nieuwe om doe is die ook snel vol. Dus had zoiets van zal wel geen kwaad kunnen, maar weet dit dus niet zeker
Goede middag.. Hier gaat alles wel oke.. zo'n beetje dan.. Marijn is zijn hele ritme kwijt dus dat is weer een beetje zoeken.. niet handig met jurian zijn schooltijden, maar goed.. net toch maar in de minimonkey op de fiets.. vind het doodeng, maar tis eigenlijk heel erg goed gegaan.. lisa achterop en jurian op zijn eigen fiets... hij had vanmorgen ook al zo lang moeten huilen en om 12u alweer dat ik het m om 13u niet nog een keer wilde aandoen.. het was ook nog geen slaaptijd dus dan maar mee..nu ligt ie geloof ik te slapen..tis in ieder geval stil boven.. @Dees.. eerst zeg je sorry omdat je zo weinig schrijft en nu weer sorry omdat je een lap tekst typt.. allebei is NIET ERRUG! geen sorry meer zeggen dus...hihi... jij maakt ook wat mee zeg..(wat heb ik dan een saaaai leven) En schoonmama.. daar wordt je toch niet goed van he.. gelukkig steunt olaf je en ben benieuwd hoe het gaat aflopen.. Wat een topservice zeg van die vrouw over jullie urn..maar aan de andere kant ook niet meer dan logisch, maar evengoed TOPP heerlijk geshopt ook zo te lezen..lekker hoor... Geniet maar s ff....en over die verwendag.. het zal je zwaar vallen om weg te gaan, maar als je eenmaal aan de verwen bent zul je het ook geweldig vinden om even weer je oude ikkie te zijn..(ondanks dat je gedachten steeds bij luuk en olaf zullen zijn) hier af en aan zon, maar geen buitenzitweer.. ik moet nog poetsen.. en laat ik daar nou net geen zin in hebben.. SUUS.. Stuur is wat van die poetsdrang hierheen! Laatst was toch ons riool gemaakt.. gewoon 450 euro.. gister auto gekeurd en grote beurt.. ook 450 euro.. vakantie moet betaald worden.. ook 700 euro..beetje jammer dat alles tegelijk komt.. en vanmorgen klapt de rekening van de kraamzorg op de mat..111 euri.. nou reken maar uit...ruim1700 euro armer deze maand.. daar moet ik gewoon 3,5 maand voor werken.. Nah ja... je kunt niet alles hebben he...gelukkig hebben we veel over gehouden van ons verbouwingsgeld waarvan de rekening erg meeviel....dus is het nu geen probleem, maar toch...tis wel ff schrikken... Ik ga nu toch echt maar ff wat doen hier.... Kom vanavond weer ff langspiepen hoor! DOEGIE
Sizzel, gebruik jij de sleeper in zijn geheel of rits je al een deel af? En er zouden drukknoopjes zitten om de armpjes vast te zetten? Ik kan die alleen niet vinden *Edit* en wat heeft Nora eronder aan? Een romper of een pyama ofzo?