Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tessa heeft behoorlijk last van de prikjes. Niet dat ze echt ziek is, maar de prikplek is erg dik en doet dr erg pijn. Als ik dr oppak en ze dus haar beentje wat beweegt, gaat ze krijsen... Zo zielig. Heb er al paracetamol gegeven. Om 14u had ze 36.9. Geen koorts dus.
    Nu slaapt ze bijna in de wagen. Laat dr maar ff liggen nu. Straks maar weer tempen en ff wat kouds op haar beentje.
    Ik wist niet dat het me zo zou raken als je kind pijn heeft. Het is tenslotte maar een prikje zeg. Ik zelf heb er geen enkele moeite mee om op m'n werk mensen te prikken. Hoe groter de naald hoe beter... :evil: :evil:
    Wat een aansteller ben ik eigenlijk zeg. Zat vanmiddag gewoon samen met haar te janken....

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Verslag huisarts: niet veel wijzer geworden, moeten dinsdag vragen bij de kinderarts voor begeleding over hoe om te gaan met huilbaby en hoe dingen aan te leren enz. Verder doen wat ik denk dat goed is. Was een nieuwe huisarts maar vond haar niet zo fijn als mijn eigen maar ja die is op doonderdag vrij.
    Maar ik laat SArah nu bepalen wanneer een flesje en ze zit weer om de 5 uur, ze slaapt al de hele middag dus ik heb zelf ook op bed gelegen. Zie wel op tegen de nacht maar ja, we zien wel.

Liefs

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Heb net een giga regenbui op m'n kop gehad... Maar goed dat ik niet ben gaan lopen naar dorp, maar met de auto ben gegaan. (vond ik toch een fijner idee ivm Tessa) Ik ben net de wagen weer in aan het laden en het begint me toch te gieten.
    En ik ben bijna thuis, schiet me opeens te binnen dat m'n dekbedhoes nog buiten hangt te drogen. Nou ja, drogen... Hij was echt weer kletsnat. Hij zit nu alsnog in de droger. :(
    Nu schijnt er weer een heel waterig zonnetje.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Leuk zeg boney.. hier heeft het ook ff geregend, maar was net op tijd met het binnenhalen van de was..nu schijnt de zon weer..

Als edwin thuis is ga ik nog ff naar zwolle de stad in.. mijn nieuwe bril ophalen en nog ff neuzen.. zo vaak krijg ik niet de kans om alleen ff de stad in te gaan..lekker hoor.. heb e rnu al zin in..hihihi

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    WE hebben het nog niet over eten gehad vandaag volgens mij.
    Hier witlof uit de oven en gemarineerde kip uit de oven. De kip staat er inmiddels in. Straks de witlof erbij.
    Heb reuze honger.

Met Tessa gaat het wat beter. Het lijkt of de harde plek al minder is geworden. Ze huilt iig niet meer als ik haar oppak en ze ligt nu lekker te tutten en te spelen in de wipstoel onder de babygym.

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Joehoe! Weer internet!
    Zit te typen met een erg beweeglijke Lune op schoot dus laat het hier even bij maar kom snel weer kletsen!

x maja

9. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hier eet t mannetje shoarma ,
    en ikke kogelbiefstuk

ga zo even terug lezen na t eten :D

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedeavond!

Sorry dat ik er nu niet veel ben. Gister gewerkt en dat viel vandaag erg tegen zit niet lekker in mijn vel :( en ben al heel de dag emo :( maar zal vast wel weer goedkomen!

Hier heeft de kinderarts gebeld op het juiste tijdstip, nou meer kunnen ze nu niet doen! en heb een afspraak over ruim 3 weken is het nog hetzelfde gaan ze verder kijken, ik hoop zo dat het beterder gaat op korte termijn :( Nou ook nog CB geweest en Gwen heeft weer 2 prikjes gehad :( woog nu 5330 gr en is 60,5 cm lang ze is vorige week in het ziekenhuis gewogen en woog toen 5230 dus is in 9 dagen tijd maar 100 gr bijgekomen ,maar was goed zei ze :rolleyes:

ik ga ff terug lezen!

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou de kinderarts kan op dit moment niet zo veel meer doen en wist het ook ff niet, dus over 3 weken een afspraak is het dan nog hetzelfde gaan ze verder kijken! fijn dat je goed nacht heb gehad ;)

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

13. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

De afspraak met Mrijn en Juul gaat niet door morgen. Luuk hoest en niest flink en ik ben ook nog verkouden. Mrijn durft het risico niet te nemen en das heel logisch.

Er gaat nogal wat mis de laatste tijd :(

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    en nog wat gekocht bij de prenatal? :) ja die ma van mij is ook echt een schat! ;)

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    jammer dees maar komt vast een nieuwe afspraak ;)

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    was terug aan het lezen, maar stop ff ermee want wordt me toch ineens weer duizelig , daarnet tijdens het strijken ging ik net niet tegen de vlakte ...

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Deze heeft me ma gister gemaakt! dus ze heeft het duidelijk naar haar zin, leuk om te zien :)

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    komt me meissie nog een keer!

OH kijk is naar haar oortjes, had ik nog niet verteld!!

19. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hey meiden

het is geloof ik gezellig hier geweest vandaag :)
    nou ik ben net klein uurtje thuis van mijn werk eerst ff geknuffeld met mijn mannetje wat heb ik hem gemist zeg :) toen gegeten en dan ga ik zo douchen de tas voor morgen weer klaarzetten en dan lekker op de bank en vroeg naar bed om 6 uur gaat de wekker weer pffff wel ff wennen hoor,

Allemaal dike knuffel van mij

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja joma dat wou ik net gaan vragen heeft ze oorbellen wat schattig zeg

Deel Deze Pagina