Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zo goeiemorgen dames!
    Hier ff een aantal dagen niet online geweest :( Eerst begon het weekend met enorme ruzie met Vincent...:( En toen dat zondag eindelijk bijgelegd was moest ik ook nog is naar z'n opa & oma met Rosalie. En aangezien die mensen een aardig eind weg wonen is dat ook nog is een dag taak!
    Vincent ze telefoon die was vrijdagavond met uitgaan gejat dus dat moest maandag ook nog allemaal geregeld worden. En dr waren constant mensen over de vloer. Pfffff heel vermoeiend. En gister ging Vincent voor het eerst in 2 maanden weer werken! Dus moest ik voor het eerst alles helemaal alleen doen!
    Dinsdagavond dronk Rosalie al wat slechter in was ze aan de borst de hele tijd met dr tong aan het klakken en liet ze em steeds los. En gister maar even naar de dokter gegaan omdat ze ook de hele tijd aan het huilen was en niet wilde drinken en wat witte puntjes in de mondje had. Ja hoor spruw! Ik heb gister de hele middag met een jankend kind gezeten. Dacht echt ff dat ik gek werd! Uiteindelijk in de kinderwagen gelegd en ff naar de stad gelopen om een buikdrager te kopen. Want de hele middag met een kind in je armen lopen word best zwaar! En ja hoor in de buikdrager sliep ze heerlijk! En nu nadat ik de zalf iedere keer in dr mondje heb gedaan gaat het gelukkig al beter! En drinkt ze weer goed! En slaapt ze gelukkig ook weer normaal!

    Zo...dat ben ik ook weer kwijt. :D Ik ga ff terug lezen!
     
  2. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jawel vind het echt super moeilijk! :( Hij is dan ook tot 7 uur weggeweest kwam helemaal dronken thuis en kon em de hele nacht niet bereiken! :confused: En Rosalie die was een beetje huilerig en had een paar keer gespuugd dus had em toch eigenlijk wel een beetje nodig!
    3 x raden waar onze ruzie over ging.... :rolleyes:
     
  3. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    pfff. ariel.. lekkere paar dagen dan! hele dikke knuff van ons hier!
     
  4. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @ichtus en joma: met Finn gaat het wel goed, alleen blijft hij spugen. ik heb het cb gemaild en die bellen vanmiddag. Sinds gister volgt ie ons met z'n ogen! En er komt af en toe een ondeugende eeeeh uit en dan wil echt "spelen" Super lief!

    @ariel: pff wat een dagen. spruw lijkt me verschrikkelijk voor rosalie... Mag zo'n kleintje al met 4 weken in een buikdrager? ik dacht pas vanaf 6 weken. Ik heb er ook een, en loop nu ook de hele dag met Finn op de arm. Wilde al een draagdoek gaan halen totdat ie in de buikdrager mocht...
     
  5. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Mrijn, je avatar is klaar, heb hem naar je toe gestuurd.

    Ahwwww, leuke foto's van Gwen en Elise zeg!

    Ichtus, fijn dat het zo goed gaat zeg.

    Ariel, balen van die ruzie joh. Tsja, mannen, je kan niet met en niet zonder af en toe :rolleyes: .

    Hier gaat alles ietsje beter. Het drinken gaat in ieder geval beter dan eerst. Het is nog niet helemaal op peil maar ik merk zeker verbetering. Ook de krampjes lijken minder dus de oesteopaat heeft geholpen. Dinsdag weer een afspraak en wie weet redden we het wel met 3 afspraken.

    Gisteren heeft Luuk om 01.00 uuur zijn laatste voeding op en hij kwam keurig weer om 6.30. Na het voeden heeft hij nog geslapen tot 10.30 en ikzelf tot 9 uur. Hij heeft net weer voeding gehad en ligt redelijk tevreden in de box. Hoewel, te vroeg gejuigd, hij begint net te huilen :(
     
  6. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja leuke foto's zeg! Leuk dat de forum babies elkaar ook ontmoeten :)
     
  7. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hoop dat de verbetering doorzet dees!
     
  8. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Finn wordt onrustig op de arm dus ga maar achter de computer uit...
    Sorry dat ik niet reageer op iedereen! Ik lees wel alles maar steeds als ik klaar ben en wil gaan reageren, wordt Finn onrustig....

    Hoop trouwens dat alles goed gaat met Wen en Fenne
     
  9. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Balen van dat spugen Debora. Luuk spuugt ook best veel en vooral omdat hij teveel drinkt volgens mij.

    Inderdaad, hoe is het met Wen en Fenne?
     
  10. suuszwanger

    suuszwanger VIP lid

    24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hier is het ook eindelijk rustig. Net in badje gedaan en de fles gegeven. Heerlijk dat getut met mijn kleine meid. Grappig tot 2 weken geleden durfde ik dat absoluut niet alleen en nu....zonder stress. Begin nu echt steeds meer een zeker gevoel te ontwikkelen.

    Ariel, jemig...jij hebt een paar zware dagen achter de rug. Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter!
    Mannen zijn soms vreemde wezens...ha ha ha. Maar jullie hebben het gelukkig bijgelegd.

    Dees, fijn dat de osteopaat geholpen heeft. Ik hoop dat het bij Tess dinsdag ook aanslaat!
     
  11. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goed nieuws dees! Hoop dat het zo doorgaat! En ja wie weet red je het in 3x! zou wel fijn zijn!

    Nora is net weer wakker... hmm... heeft honger, 2,5 uur geleden gevoed! ze ligt nu lekker met pappa op de bank!
     
  12. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Ooh en de meeting, heb ik ook onwijs veel zin in. Ik hoop dat er veel meiden (met hubbies en andere kids eventueel) komen en dat het lekker druk is.
     
  13. suuszwanger

    suuszwanger VIP lid

    24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Wie is de buddy van Wen? Misschien even een smsje sturen?
     
  14. suuszwanger

    suuszwanger VIP lid

    24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Waar is die meeting eigenlijk?
     
  15. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Bij mij thuis, in de tuin. En we houden een bbq Amerikaanse stijl dus iedereen neemt wat mee. Tegen die tijd maken we een lijst.
     
  16. suuszwanger

    suuszwanger VIP lid

    24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Da's Belgie? Ai, dat gaat moeilijk worden...ik woon helemaal aan de andere kant van het land. Maar wie weet is Tess tegen die tijd wel aan een flinke uitstap toe.
     
  17. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Tis een eind ja maar vast de moeite waard ;)
     
  18. suuszwanger

    suuszwanger VIP lid

    24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ha ha ha, ja....kon ook al niet bij de laatste meeting zijn. Anders maak ik er zo een weekendje weg van. Zal manlief ook wel leuk vinden.
     
  19. suuszwanger

    suuszwanger VIP lid

    24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ga even optutten, bezoek komt zo.
     
  20. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dus de osteopaat helpt misschien wat Dees? Dat zou fijn zijn zeg!
    hier kan ik er nog niks van zeggen, Lune heeft tegelijkertijd andere voeding gekregen waar ze weer aan moet wennen, lekker handig haha!
    Ik heb haar net zelf soort van ingebakerd, hoop dat dat geen kwaad kan. Ze wou maar niet slapen en 'wappert' zichzelf wakker dus heb haar in een hydrofiele luier gewikkeld.. Ze is nu wel stil, ben alleen bang dat ik het niet goed heb gedaan. Geen idee wat er dan mis kan gaan, maar toch..
    Die meeting wordt voor mij ook lastig aangezien ik in Groningen woon.. Is wel een heel eind weg! Jammer, lijkt me hartstikke leuk! Wie weet idd er een weekendje weg van maken ;)

    Ben ook benieuwd hoe het met Wen en Fenne is. Vast wel goed, anders hadden we wel bericht gehad ga ik maar vanuit..

    Vraagje voor jullie: krijgen jullie beebjes ook al last van krampjes tijdens de fles of pas later? Lune wordt al heel onrustig tijdens de fles drinken, vind ik raar. Dus ben erg benieuwd hoe dat bij jullie gaat!
     

Deel Deze Pagina