Hier gaan we ook over 2 weken oorbelletjes laten zetten bij Angela.. we vinden het ook echt super mooi. Ik had ze al met 6 weken vroeger... nou ja vroeger.. 24 jaar geleden haha.
Heb weer lekker gewerkt vandaag.. werd weer achter de balie gezet.. haha toch ff wat anders aan m'n hoofd. Beetje faxen doorlezen en doorsturen en roosters koppelen.. heerlijk en gewoon ff niet met de service meedraaien haha.. Alleen toen kreeg ik telefoon... de man van de oppas.. M'n oppas is met spoed opgenomen in het ziekenhuis.. te veel bloedverlies en aangezien ze het aan het hart heeft was dat erg riskant.. bah zat er gewoon van te trillen. Maar toen nog een oppas vinden voor morgen.. shit komt allemaal ff rouw op het dak.. maar gelukkig geregeld met een vriendin van me.. die past morgenvroeg op tot 16.00 uur. Had me bazin gebeld of ik morgen van 8-15 uur mag werken ipv 9.30-18.00 en dat was geen probleem.. gelukkig maar. Maandag gaat Angela dan naar m'n schoonmoeder en dinsdag weer naar die vriendin van mij.. gelukkig weer geregeld
ik heb ook met 1 gaatje maar heb je dan een s/m of L??? zitten allemaal 1 gaatje in maar de ene is groter dan de ander weet je welke je heb??
meiden ik ben Gwen de fles zo geven en dan naar bed! morgen weer werken maar begin vrijdags om 10 uur maar moet dan tot 21 uur ! weltrusten!
hello ladies... @dees.. jammer meis van de afspraak met mrijn.. maar die komt echt hoor! als je dichterbij had gewoond was ik gezellig op de koffie gekomen.. gewoon ff lekker teuten...maar dat doen we dan in centerparcs in tropische sferen...hhahaha.... Maar snap je wel hoor.. is niet leuk als al je leuke momenten steeds een domper worden..zeker als je er zo naar toe leeft... @joma.. prachtige foto's zeg..Ik schrok wel ff toen ik de oorbelletjes zag hoor...maar t staat wel ontzettend guitig.. soms zie ik ook leuke oorbelletjes voor lisa, maar ook ik laat haar zelf kiezen maar dat is voor ieders eigen.. Ze schieten niet meer tegenwoordig zeg je.. hoe dan ze het dan nu? ben wel neiuwsgierig...hihi... @Diaantje.. das wel ff schrikken zeg.. gaat het nu weer goed met je oppas? en fijn dat het geregeld is... Hier is het sprongetje toch nog niet helemaal over hoor... hij is echt 2u na de voeding alweer wakker en wil dan ook ECHT NU eten.. dat kan natuurlijk niet dus dan wordt het brullen.... Ik heb ook de S fles en gebruikte steeds maatje s, maar sinds vanavond heb ik de 1.2.3. speen maar erop gezet.. hij deed er zoooo lang over dat ie al die energie meteen weer verspilde aan het zuigen.. dat schoot niet op.. nu op standje 1 is ie met 15 a 20 minuten klaar en dat scheelt enorm.. Ik ga zo voederen en dan naar bed.. ben moeeeee Dames.. fijne nacht gewenst en wederom tot morgen....
Nou de oppas moet zeker 5 dagen in het ziekenhuis blijven en heb voor volgende week ook al oppas geregeld.. ja bah. .ben er nog naar van.. heb me eerst maar ff een neut (borrel) gepakt.. moest ff.. Normaal doe ik dat nooit, maar het is deze week wel ff veel allemaal... ben ik niet meer gewend joh. Maar goed.. Zondag ga ik gezellig bij een vriendin op visite.. die is pas bevallen van een meisje.. We zijn toen met 3 meiden en 1 kindje op vakantie geweest.. en toen waren we alweer met 3 dagen terug haha..Is nix.. 2 zwangeren op vakantie haha. Pfff heb het idee dat het pas 19 uur is ofzo
nou Finn maakt de dag weer goed! hij had net z'n speeltje te pakken! echt lachen joh! die handje beginnen steeds gecontroleerder te grijpen! oh ja heb nog foto's gemaakt! ga ik morgen even erop zetten!
Ahhhh wat lief Debora.. Ben benieuwd naar de foto's hier is Angela nou overdags heel erg veel aan het lachen.. erg leuk ook.. haha dat maakt m'n dag weer helemaal goed..
Kom me ff afmelden. Peter is onderweg naar huis. Die moet nog eten en daarna naar boven voor het avond ritueel en dan lekker slapen. Nou ja avond ritueel... Normaal masseren, badderen, voeden, inpakken en slapen, maar masseren mag niet als ze koorts of verhoging hebben badderen hebben we gisteren gedaan, en inpakken mag ook niet als ze koorst kunnen krijgen. Dus dat word pyama aan en voeden en dan hoop ik dat ze in slaap valt met dr armen zo vrij. Tot morgen maar weer en slaap lekker allemaal. Kus
Ik ga ook naar bed.. morgen weer vroeg dag.. Angela is nu onder de douche en ik ga zo ook ff gauw douchen en slapen Tot morgen.. truste allemaal
ben ik de eerste? Goedemorgen dan! Hier voor het eerst sinds tijden een gebroken nacht... Ik geef borstvoeding op aanvraag en gisteren kwam Fenne over de hele dag maar 5 keer ipv 6 keer... prima dacht ik... maar helaas betekende dit dat ze de nacht niet ging redden... dus ze lag zoals altijd om half 9 op bed en had weer honger om 11 uur, 1 uur, 4 uur en we zijn samen opgestaan om half 8... hahaha, wat een gedoe zeg! Papa ligt nu nog heerlijk te slapen, vond het geen nut hebben dat hij ook op moest staan, hij kan toch niets doen... heb besloten vandaag nergens te gaan en de hele dag heerlijk in huispak door te brengen! ff ego berichtje hoor... ga zo bijlezen!
goedemorgen. gaatjes; vind het wel geinig, weet nog niet wanneer we het doen denk pas als ze er om vraagt. daarnaast zijn we met mijn nichtje wezen vragen in almere en 2 juweliers prikken pas gaatjes met 4 jaar, ze zeggen dat het anders niet goed is voor de oortjes, of voor de 6 weken. hier vanavond weer naar mijn ouders, morgenavond weer thuis. nu eerst weer wassen jippie
Goedemorgen @gaatjes, hier niet, pas als ze het zelf wilt en dan nog probeer ik het uit te stellen, vind het niet zo mooi bij kinderen maar ja, helaas bereiken ze een leeftijd dat ik daar ook niks meer over te zeggen heb haha. @Wen, balen zeg, hoop dat het vanaf vandaag weer iets beter gaat en dat ze weer in haar ritme komt. @Debora, ooooooooooooooooooh, snoepie is het zeg. Leuk dat Finn al gericht pakt, hier nog verre van. Weet ook niet vanaf wanneer ze dat gaan doen. Probeer haar wel te stimuleren om iets tet pakken maar helaas...... Voor iedereen fijne dag, zonnetjes schijnt al dus wat dat betreft.
Suus: foei, toch nog druk geweest dus! Boney: hoe gaat het nu met Tessa? Sneu hoor die prikjes... ben benieuwd hoe ik ga reageren daar op, Fenne krijgt ze de 29ste... Dees: ook al ze lekker de prenatal leeggekocht! mijn lijstje van gisteren: * campingbedje * bad matrasje voor in grote bad * Avent flessenwarmer * speelkleed rainforest Fisherprice * 3 rompertjes * 4 paar sokjes * handdoekcape voor na het zwemmen Anoek: balen van die nieuwe huisarts, hoop dat je wat aan de begeleiding gaat hebben! Joma: leuk die foto van Gwen! Had ze tijdens de meeting ook al oorbelletjes trouwens? Heb ik echt niet gezien namelijk... oh lees nu verder en ze zijn idd nieuw...