Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lune heeft om 11 uur maar 80cc gedronken en net begon ze weer te krijsen bij de fles dus weer niks gehad..Ze krijgt niet veel binnen zo. Ze heeft ook ergens last van, overstrekt veel en is huilerig.
    Maarja, ze groeit goed dus hoef me geen zorgen te maken vd kinderarts. Ik zal Lune es een daggie aan haar meegeven, kijken wat ze dan doet de doos.

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    heb 2 foto's hier in het album gezet en een aantal op onze hyves. De rest zet ik weer op mijn eigen hyves!

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ja idd, het is zo makkelijk gezegd allemaal!

Hier ook hoor: ja ga nog maar even door met die nachtvoeding totdat je bij je nieuwe arts bent geweest... Dat ik niet meer dan 5 uur niet aaneengesloten slaap krijg, maakt niks uit... (En finn medisch gezien met 3 maanden 6 uur mag slapen)

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ben trouwens vannochtend bij het kdv geweest waar Finn op 2 mei begint. Heel lief mens, hoor! Echt een goed gevoel erover, gelukkig! Ook met z'n ziekte en zo

5. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Goedemiddag dames!

Laat ook maar eens wat horen :oops:
    Heb net het hele huis gestofzuigd, gedweild, gestofd en alles met een natte doek afgedaan! Mike ligt voor de 1e keer in zijn eigen bed, en hij vindt het blijkbaar lekker, want hij ligt nog te pitten, de slaapkop :) Hij is sinds zaterdag minder humeurig, en de productie is ook weer goed, ze staan 's morgens weer op springen 8)
    Afgelopen week belde mijn werk :( Willen gelijk een gesprek met me aan gaan als ik op het werk ben, zal mijn ontslag wel krijgen of ze plaatsen me op een andere functie of locatie, in de hoop dat ik zelf weg ga. Geniet nog maar lekker van je vrije dagen, zei die trut van een leidinggevende! Niet eens gefeliciteerd ofzo..... Naja nog 2 weken en dan mag ik weer aan de slag! :cry:
    Verder heb ik geloof niet echt veel te vertellen. Maandag ga ik weer beginnen autorijlessen, dus hoop snel mijn papiertje te hebben! Kan ik misschien in juli zelf naar Dees rijden......

Ga even een bakje koffie zetten en dan kijken of ik nog even kan reageren voordat ATWT begint. Moet ook nog aardappels schillen, kan ik dan mooi combineren met ATWT :) En dan zal Mike wel komen....

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    vraagje: met hoevoel maanden willen jullie gaan bijvoeden? (fruit of groente hap) met 4 of 6 maanden? Ik moet natuurlijk op het advies van de kinderarts wachten. En gaan jullie het dan zelf maken of potjes uit de winkel? ik wil het zelf maken. heb een mooie staafmixer gekocht wahaha

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Fijn zo'n werk...veel plezier met ATWT

8. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    @Debora; Ik heb echt geen idee wanneer ik ga bijvoeden, ook omdat ik natuurlijk borstvoeding geef. Ik denk in ieder geval niet dat ik bij 4 maanden al ga bijvoeden, waarschijnlijk bij 6 maanden. En dan wil ik het wel zelf maken, sinasappelsap, banaan en liga, dat kreeg ik vroeger ook, zo lekker! :)
    Lijkt me wel een opluchting dat je een fijn gevoel hebt bij de kdv, zeker met Finn zijn ziekte natuurlijk. Wel een mooi mannetje zeg! En is ie nou zo lang?

Maja; Wat rot dat Lune niet lekker drinkt! Lijkt me echt frusterend en dan wordt er niets een wat aan gedaan :( Ik vind 80 cc echt niet veel hoor!

Oh oh, ik hoor Mike piepen.....ga straks wel weer verder!

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @naatje:2 of 3 weken geleden was ie 58,5 cm dus zal inmiddels wel tegen de 60cm aanlopen. en hij woog toen 4495 gram, dus het is een smalle lange! whaha

10. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Loos alarm, lag gewoon met zijn oogjes dicht, zeker aan het dromen ofzo :)

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Als je bv zou ik ook wachten met bijvoeden. Ik denk dat wij het advies krijgen juist met 4 maanden te beginnen. Meer energie binnen krijgen is alleen maar goed voor Finn

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hihi dat heb ik ook wel eens! Soms denk ik ook wel dat het in m'n hoofd zit! :rolleyes:

13. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    @MissN; Een kusje voor Jaydee....alweer prikjes gehad :( Ik moet volgende week voor de eerste, ben benieuwd wat ie ervan vindt.....

@Debie; Vervelend hè als ze huilen om niets, meestal zijn ze dan ook niet te troosten :(

@Suus; Wat fijn dat het zo goed ging bij de fysio! Het gaat echt goed hè met Tess! :D :D

@roodstaan; Stond voor de zwangerschap best wel vaak rood, was heel makkelijk, op=op, maar nu hou ik gewoon geld over, en ben best wel krenterig aan het worden, durf niet eens naar de kapper te gaan :)

@Dees; Ik kom ook wel aan de 6 voedingen, soms ook meer en soms ook minder, maar nooit minder dan 5.

@Boney; En hoe was het op je werk? Ik moet ook eigenlijk nog langs mijn werk, maar heb geen zin.....

Oh, nu huilt Mike echt....tot zo!

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @6 voedingen: daar zit ik altijd aan! wahaha
    wij doen om 7, 11, 15, 19, 23, 03 uur. Volgens de ka was dat helemaal niet gek ook niet voor "gezonde" kinders

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    heb net van die plaklabels besteld. Ik geloof dat Sizzel die tip gaf? Super handig op het kdv

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    en nu ga ik koken! Heb geluk, we zijn maar met z'n vieren vanavond en niet met 7! whahaa

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    pff wij eten pizza..en daar heb ik dus echt helemaal geeeeen zin in... :(

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    geen zin in pizza :(: :confused:

19. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Nee, ik ben druk met sporten en dan ga ik pizza eten...no tnx..doe mij maar een slaatje ofzo..

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi!

Eten staat klaar. Stamppot spinazie met een mosterdgemarineerde ribkarbonade.

Op m'n werk was het erg leuk. De mensen vonden het erg leuk om Tessa te zien.
    Eerst met m'n dikke buik aan hun bed en nu met een baby... Heel vertederend.

Daarna naar de etos gereden. Die zit hiet niet in de buurt, maar wel bij m'n werk. Had nog kortingsbonnen liggen. 2 voor een pak pampers met 2.50 korting. Dat scheelt dus toch best. En 1 met 1.50 korting op billendoekjes van pampers.

Ik heb de HA gebeld omdat ik dacht dat Tessa het vaak zuur heeft. Hij wil eerst afwachten tot ik gestopt ben met de dactarin gel en als het dan daarna nog zo is mag ik terug komen.
    Hij zei alleen dat het geen zuur kan zijn. Daar hebben baby's nog geen last van. Zeker niet als je BV geeft... Waarschijnlijk boert ze gewoon op. :rolleyes: Ik weet het ook niet. Eerst maar eens van die spruw af zien te komen, daarna zien we wel verder. Dat zal na de vak. zijn, wij gaan volgende week donderdag weg tot de zaterdag daarna.
    Heb er zo super veel zin in. Heerlijk met z'n 3jes de hele week niks doen. Natuurlijk hoop ik op mooi weer, maar als het veel zou regenen zou ik ook niet erg vinden. We gaan in de zelfde boerderij als vorig jaar, dus weet hoe super het is. Alle luxe bij de hand.

Deel Deze Pagina