goeiemorgen dinnetjes ik ben voor het eerst weer eens de eetste maar waarschijnlijk ook de enige ie zo meteen weer moet gaan werken ach ja ik ga me maar eens klaarmaken. tot straks
Goeiemorgen allemaal, het is "goed" gegaan gister. Het was het eerste uur alleen maar een welles nietes spelletje geweest, waarop Jan zei dat ze zo door konden gaan of dat ze moesten accepteren dat wij dingen anders doen dat zij dat zouden willen. Uiteindelijk hebben ze toe gezegd dat ze meer rekening met ons zouden houden en zand erover. Nou, ben heel benieuwd. Ben een beetje pessimistisch, want ik denk dat er binnen no time weer iets voorvalt waardoor er weer ruzie is. Wij zijn gewoon zo totaal verschillend! Maar goed, voor Jan is het erg fijn. Hij was enorm opgelucht en kwam helemaal vrolijk thuis. Alleen ik kon al die positieve berichten van z'n ouders niet zo waarderen....stom he? Bedankt voor jullie medeleven....jullie zijn schatten! Deborah, grappig hoor! Nee, ik baal er echt van....heb er zelfs slecht van geslapen. Lag een hele tijd te denken waar ze kunnen liggen. Maar denk dat ik het opgeef en opnieuw bestel, dit is alleen maar frustrerend. Ik ben echt noooooit wat kwijt! Hier weer een prima nacht. Hoe hebben jullie geslapen? Nog leuke plannen voor het weekend?
Goede morgen dinnetjes.. Heb niet echt bijgelezen..(alleen de laatste 3 pagina's) @suus.. gelukkig is het weer bijgelegd..(weet niet precies wat er was, maar uit je laatste berichtjes klonk het intens en vervelend.. volgens mij had het met bemoeizuchtige (schoon)ouders te maken.. Dat ken ik.. probeer maar van je af te laten glijden.. het zal altijd wel een beetje blijven denk ik, maar hier wordt het wel steeds minder wordt het dwingende bemoeien meer goedbedoelde adviezen..(maar misschien ging het wel heeeeel ergens anders over..)even goed dikke knuffel... en over die labeltjes.. VRESELIJK IRRI.. gewoon nieuwe bestellen meid..die paar euro zijn alle frustraties niet waard hoor.. Hier toch nog steeds een erg bewerkelijke Marijn.. Hij huilt veel, slaapt weinig en erg licht.. Bij mij is ie wel rustig, maar moet mijn aandacht nou eenmaal verdelen..Ik dacht dus dat het sprongetje voorbij was, maar stiekem gewoon een wat betere dag, maar niet over dus.. Heb m nu ingewikkeld in een wikkeldoek, met zijn armpjes naar beneden..en binnen 5 minuten was ie stil.. dit ga ik ff vaker proberen en als het werkt ga ik ook dinsdag cb bellen om info over bakeren.. Verder gaat het hier prima.. Jurian heeft nu vakantie dus het schoolracen is voorlopig ff van de baan.. Hij heeft 2 weken vrij en daarna gaan wij een week op vakantie..(kan nu nog buiten het seizoen om omdat hij nog niet leerplichtig is) dus 3 weken schoolracerust..het zal mijn conditie niet ten goede komen aangezien ik toch wel in totaal een uur fiets per dag (per x 8 min fietsen en dat 8 x per dag) Zijn er nog belangrijke dingen gebeurd? ik ga nu ff proberen wat verder terug te lezen... KUZZZ
Goedemorgen dinnetjes, Hier weer een goede nacht gehad, heb 's nachts geen klagen Suus, weet je al wanneer je nu wilt afspreken? Ichtus, wel even lekker 3 weken vakantie zeg!
@Naatje.. euh.. heb t vast gemist, maar waarom problemen op t werk? zal je er wel tegenop zien...bah zeg.. @suus.. wat doet Tess het goed zeg.. het vertrouwen zal zeker goed groeien nu... houden zo meis... @Anouk.. meis heeeele dikke knuffel en anders gewoon cb bellen en nog een keer ha en desnoods schreeuwen dat je het zo niet trekt en niet kunt wachten op de KA.. stertke met je vader (of was het schoonvader?) @Maja.. WELCOME BACK meis.. en vervelend dat Lune zo huilt en overstrekt.. en geen zorgen maken volgens ka? lekker makkelijk zeggen hoor.. zij lopen er niet de hele dag mee op de arm of te luisteren naar het gehuil.. kan daar zo kriegel van worden van die opmerkingen...ze zal ongetwijfeld groeien en lichamelijk niets te kort komen, maar geestelijk is dit voor een moeder echt slopend.. zo jammer dat ze daar zo weinig aandacht aan schenken.. @debora.. zo finn is echt lang zeg...zijn jullie ook zo lang? en bijvoeden.. ik ga met 3 maanden af en toe s wat bijvoeden met fruit.. heb ik bij de andere 2 ook gedaan en ging prima.. zooo nu ben ik weer een beetje bij geloof ik...
Mogguh meiden, Haha, Boontje en eten, nu weer koekjes. Grappig dat dat toch blijft, zelfs nu we bevallen zijn. Wen, wat een mupke is Fenne toch. Mooi die draagzak ook, kheb hem van de week bij Prenatal live gezien. Vivian, jij was weer aan het werk toch? Hoe bevalt dat en lukt het een beetje. Ooh ennuh mijn moeder heeft een patroon gevonden maar wil eerst kijken of hij mooi is dus maakt ze een proeflapje. Debora, lastig dat uitkienen van de voedingen. Hoe gaat het als hij eenmaal vast eten gaat eten? Moet hij dan ook 's nachts eten? Ach Suus, wat herken ik dat toch. Hier moeten we de confrontatie nog aan gaan. Olaf gaat vandaag de mail sturen namelijk dus dat kan lachen worden. Positieve dingen over hun vind ik ook moeilijk om te horen. Het zijn nou eenmaal klote lui en ik kan er weinig positiefs meer in vinden. Wel fijn dat het voor Jan nu wat rust brengt. Het zijn toch zijn ouders hè. Olaf denkt er net zo over als ik maar breken vindt hij weer net te ver gaan. Ichtus, lief, lief dinnetje, Marijntje gaat nog niet zo lekker hè? Dat inbakeren bracht hier ook rust dus inderdaad, gewoon navragen. Luuk slaapt nu in de combisleeper en hij vindt dat ook prima. Hij slaapt er niet minder makkelijk op heb ik het idee. De rest een knuf, ik ben het alweer kwijt allemaal Over die combisleeper, wat een uitvinding zeg! Geen bloot getrapte baby meer en dus geen zorgen om kou. Ook hoef ik niet bang te zijn dat hij onder dekentjes terecht komt. Het is een uitgave maar dan heb je ook wat. Hij verzuipt er alleen nog in maar ik heb de mouwtjes omgeslagen en dan gaat het wel. Ik wilde foto's van Luuk maken vandaag maar hij heeft een enorme puist op zijn kin. Waarschijnlijk van het krabben ofzo maar ik blijf er netjes vanaf. Gisteren heeft hij na de borst weer flink gespuugd en uiteraard was hij daarna niet tevreden. Het is alleen zo moeilijk inschatten of hij huilde omdat hij nog trek had of omdat het huiluurtje was. Hij had uit beiden borsten flink gedronken dus hij moet ruim zijn normale portie binnen hebben gekregen. Hij liet ook beide keren zelf los om vervolgens mij lachend aan te kijken. Ik moet nog steeds vaak huilen als hij zo lacht naar me. Zooo vertederend vind ik het. Ik heb ook ontdekt dat hij enorm veel aan de klets gaat als hij op zijn buikje op mijn buik ligt dus dat doen we vaak. Hele verhalen komen er dan uit met af en toe geschater tussendoor. Mijn God, wat hou ik toch van dat ventje...... Strakjes naar de Lidl en naar de groentenboer. Lekker weer vers spul inslaan en vooral heel veel fruit. Verder weer luiers en het nodige spul. Ik heb een keer die luiers van de Lidl meegenomen maar ze gaan best wel. Nog ietsje te groot maar het kan net. Makkelijk is ook dat er zo'n indi-dinges in zit dat laat zien als hij heeft geplast. In het ziekenhuis hadden ze die ook maar dan van pampers, handig hoor. Pampers bevallen eigenlijk beter maar die van de Lidl zijn goedkoper. Ooh Mrijn, nog wat gekocht? Ennuh, had je mijn mail nog gekregen over opnieuw afspreken? Bepaal jij maar, ik pas me wel aan. De eerstvolgende reportage is nu van Gwen denk ik. Leuk, ik heb er zoveel zin in. Ook leuk dat Joma dan meteen mijn haren doet, knippen en kleuren. Ik heb eigenlijk wel zin in heel wat anders. Joma heeft er vast wel kijken op over wat bij mij zal passen. Nou lieffies, tot later maar weer. Dikke kus.
Heerlijk... na die vakantie ben ik zelf nog 10 dgn vrij voordat ik moet werken....das wel een voordeel van lang overlopen bij de zwangerschap... het werken wordt er ook mee uitgesteld..heerlijk...hihihi
Ooh ja, Maja was weer eens in de bocht. Wat rot dat Lune ergens last van heeft en je niet weet wat. De ka kan wel zeggen geen zorgen maken maar ze doet het toch niet voorniks? Kan je niet een andere arts vragen misschien? Naatje, ook al probs op het werk? Ik heb alleen niet gevonden wat er nou aan de hand is. Werkgevers arghhhh, sommigen mogen ze ergens hoog in een boom hangen van mij Anouk, wat een gedoe zeg. Kom voor jezelf op en eis hulp. Zo kan het toch niet? Meer weet ik écht niet Ik ga Luuk trouwens niet voor de 6 maanden bijvoeden. Hij krijgt borstvoeding en dat is al volledig. Ik ga denk ik ook zelf pureren al zal ik voor onderweg wel potjes halen. Jaaaaaa, dat papje met liga, sinaasappelsap en banaan ga ik ook maken. Ik maakte dat voor de oppaskindjes en maakte altijd extra voor mezelf. Dat is wel zo verschrikkelijk lekker! Strakjes eerst eens badderen met mijn zoon, zalig! Over 16 jaar wil hij dat niet meer natuurlijk dus nu nog genieten
Schrik niet, 89 pleurootjes maar hij is het waard. Het is dat ik bonnen had want anders had ik hem 2dehands gekocht. Tis een slaapzak en je hebt geen dekens of lakens meer nodig. Hij is van Little Company, Google maar eens. Ik heb voor Luuk de aquakleur, stoer ding wel en hij slaapt er heerlijk in.
Over marijn: zit er nu nog niet zo doorheen als van de week hoor.. hij heeft wel een goede dag gehad en eigenlijk sinds gister weer minder goed, maar ik kon het wel iets beter hebben..., misschien begin ik er aan te wennen.. nee hoor dat is kan ik niet, maar tis vooral erg druk en lastig omdat je zo gebonden bent dan.. nergens kun je lekker mee aan de slag en dat is wel vervelend.. ik kan niet tegen een smoezelig huis, en dat is nu net hetgeen waar ik steeds geirriteerd tegenaanloop, maar daar is nu eenmaal niks tegen te doen.. voor het oog hou ik het netjes en dan vooral beneden maar verder is het huis een doorn in mijn oog...maar vandaag weer nieuwe kansen...
Maar goed dat ik niet zo'n poetser ben Ichtus want met 7 beesten is het altijd smoezelig hier. Het wil niet zeggen dat het hier een smerige puinhoop is maar ik leg mijn prioriteiten niet bij huishouden Misschien moet je proberen jezelf eraan over te geven dat het momenteel wat minder spik en span is? Je hebt nou eenmaal 3 kindjes en Marijn vraagt momenteel de nodige aandacht. Geef je er maar eens aan over en ga met Marijn op de bank knuffelen met een kopje thee/koffie erbij en laat de boel de boel. Het geeft je misschien onrust maar ook eventjes rust en dat is juist zo lekker, al is het maar even.
Je hebt gelijk.. ik moet ook nu ff andere prioriteiten stellen.. we zijn allebei niet zulke poetsers hoor, maar hebben wel een hekel aan troep. bij een ander interesseert het me echt nooit en stoor ik me er ook niet aan (tenzij het natuurlijk echt ranzig is), maar bij mezelf krijg ik het gewoon nooit zoals ik het wil en met 3 kids en een zandbak (waarom wilde ik die ook alweer zo graag hebben?) is het hier een constante zandboel... ben zeker in een vorig leven slechte bezem geweest ofzo en is dit mijn straf...hihihi...maar goed tis niet anders en me erbij neerleggen moet ik nog leren geloof ik... ***marijn is nog steeds stil*** Ga vanmiddag ff kijken naar de combisleeper...en nu even mijn kiddies aandacht geven.. tis nog maar 9u zie ik..(zal marijn het dan echt gaan volhouden tot 10u?) ben benieuwd...vanmorgen kwam ie pas rond 7u en das wel errug netjes...maar wil weer het ritme van 10u 14u 18u 22u 6 a7u gaan volgen dus om 10u maak ik m denk ik wakker.. of niet.. weet t nog niet..we moeten nog aankleden... Ik ben er dus ff vandoor.... KNUFFFFFFFFFFFFFFFFF
Whaahaa....Ichtus die een slechte bezem in het vorige leven was..... Nou, dan was ik een instrijklabeltje van goed-gemerkt in mijn vorige leven. Want dat drama achtervolgt mij....ik ga NU nieuwe bestellen. Geef het op....de labels hebben gewonnen. NOU GEFELICITEERD HOOR! Hoop dat jullie op een smerige vuilnisbelt liggen en dat jullie heel hard moeten huilen.... De "ruzie" ging over bemoeizucht ja. Maar ook over het feit dat zijn ouders totaal andere principes hebben en zich er niet bij neer kunnen leggen dat wij andere normen en waarden hebben en dat niet alles om hen draait. Dees, tis precies zoals jij zegt....ik kan geen positiefs iets over hen horen, heb liever een hekel aan hen. Terwijl ik helemaal niet van ruzie of onenigheid houd, maar dit is echt een ander verhaal. Ichtus, balen dat het geen sprongetje was. Maar wie weet slaapt Marijn beter met een inbakerdoek. Ik zou het in ieder geval eens proberen. En met 3 maand bijvoeden? Denk dat ik ook niet langer kan wachten.....vind het zooooo leuk! Lekker dat jullie nog even een weekje weggaan en die kilometers maak je daarna wel weer goed! Dees, combisleeper lijkt me erg handig....zeker als Luuk de neiging heeft om onder de dekens te verstoppen. Zou ik ook van schrikken hoor. Lastig dat een huiluurtje niet te onderscheiden is van honger he? Dat is een nadeel van bv, dat je niet weet wat hij binnen krijgt. Maar wel weer fijn dat het lukt. MissN, wat dacht je van vrijdag 23 mei? Kan ik gelijk laten weten hoe het werken gaat. Dan ben ik namelijk 2 weken op weg.