Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    23 mei krijgt Jaydee haar prikjes, dus dat is een beetje lastig..

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Mooi trouwens dat soort momenten dat je je realiseert dat je zooooo enorm veel van jouw kindje houdt. Af en toe vliegt mij dat gevoel ook om de oren. Vind het weleens eng, want ik ben namelijk iemand die zich liever niet en niet snel aan mensen hecht. Dus vind het gevoel ook weleens bedreigend.
    Zo stond ik gister aan haar bedje en had mijn hoofd heel dicht bij de hare. Ik zei dat ik van haar hield en zij keek me heel diep in de ogen en gaf me een lach en gebrabbel. Alsof ze de liefde ook kenbaar maakte. Poeh he, wat was ik vertederd....voel dat echt in mijn hart en maag.
    Bijzonder hoor!

3. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Jaydee komt trouwens erg goed aan.
    28 maart woog ze 4415 en gister woog ze 5070!
    Dus ze doet het heeeeel erg goed :)
    Ze vonden haar ook een hele mooie baby, alles was gewoon symmetrisch zei ze!

Hihi..ik was helemaal trots!

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Donderdag 22 mei? Wel met een slag om de arm, moet namelijk nog vrij vragen. Die dag heb ik geen oppas, dus ik wil zelf thuis blijven en heb nog 1 adv-dag.

5. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Suus, dat soort dingen ken ik.

Laatst had ik ongeveer hetzelfde, ik zei dat ik van haar hield. Ik kreeg een glimlach en ik barstte in tranen uit..

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Lekker MissN, da's altijd fijn om te horen. Daar kun je als moeder echt van groeien he?!

7. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Jaaa zeker Suus, volgens mij had ik een glimlach van oor tot oor!

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Maar vindt jij dat gevoel nooit eng?
    Het is wel een stuk kwetsbaarheid.

9. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Tis ook een mooi poppetje ;)

10. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    22 mei, dat is dan voorlopig oke
    Mocht dit anders worden van jouw kant, dan hoor ik het.
    Bij mij is het ook nog even afwachten, mijn ouers en mannetje gaan vanaf 5 mi klussen in ons nieuwe huis. Ik blijf dan hier, maar mocht het boven allemaal eerder klaar zijn dan ga ik ook vast die kant op. Dus het is nog even afwachten!
    Maar we houden elkaar op de hoogte...

Heb je me nieuwe nummer gekregen?

11. 40plusmama

Wat ik eng vind aan dat gevoel is de angst het kwijt te raken. Ik hecht ook niet snel aan mensen trouwens.

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Yep, thanx nog.
    Hoop dat het door kan gaan, wel gezellie!
    Gewoon om 11.00?
    Heb het al opgeschreven hoor.

13. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Dankje Dees, maar ik ben dus ontzettend verliefd op Luukje he..hihi
    Ik ind het echt zo'n heerlijk mannetj om te zien..

Ja suus, ik vind dat gevoel ook best eng.
    Ik ind het heel moeilijk om me te hechten aan mensen, maar het gevoel is toch ook wel weer heel fijn en heel vertrouwd..

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dat is het ook Dees. Ik kan er niet helemaal vrij van genieten, altijd een klein beetje angst erachter. Jammer dat ik door de jaren heen die onbevlogenheid kwijt geraakt ben.

15. 40plusmama

Het is mijn eigen kind en meestal vind je die de mooiste maar ik vind Luuk écht knap!

Leuk ook dat hij zo popi is bij anderen, streelt je toch wel als trotse moeder!

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zou dat vertrouwen groeien, denken jullie? Of zouden we altijd een klein beetje angst houden?

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    goedemorgen, en hier is het een goede morgen, jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Sarah heeft geslapen van 23.30 tot 5.00, weet niet wat me overkomt. Maar wel heerlijk en lachen vanochtend, super!

Suus, goed zeg dat de fysio goed ging, zo zie je maar weer, geen paniek zaaien als dat niet nodig is.
    En je schoonouders, wel goed dat erover gepraat is en doen zoals jullie vinden hoe het moet. Hier heef tmijn schoonmoeder ook andere gedachten en dat hebben we ook al een keer uitgesproken en nu houdt ze er heel goed rekening mee, dus wie weet is er mee te leren leven..

Debora, mooie foto´s en super dat je eengoed gevoel hebt bij het kdv, heel belangrijk!
    en bijvoeden, ik wacht op het advies van de kinderarts maar wil het wel zelf maken, lijkt mij leuk om te doen en potjes zijn wel handig voor als je weg gaat.

Naatje, oh ja met liga, smullen.........

Maja, dat overstrekken is niet voor niks denk ik en krijsen tijdens de fles ook niet, stom mens die arts. Zou het er toch nog eens over hebben, anders je huisarts?

Dees, zo zie je maar weer, onvoorwaardelijke liefde en badder ze, ik vind dat ook super en of jij dat nou zelf zou willen met je 16 jarige zoon in bad, zie het al voor me.........

Ik ga vriendje maar weer eens ut bed trommelen, heb hem 2 nachten laten slapen en is nu niet wakker te krijgen terwijl hij gisteren nog zei dat hij o ptijd op zou staan zodat ik weer even zou kunnen gaan liggen. Grrrrrrrrrrrr, mannen! haha, maar is een lieverd hoor, maar soms........

Ga eens kijken wat voor ritme Sarah vandaag heeft. Gisteren heel raar, 6 flesjes maar liet telkens iets staan, heb ik opgeschreven en de niet opgedronken hoeveelheid is precies 150 cc, dus qua hoeveelheid zit ze op 5 flesjes.

Liefs Anoek (Anette maar zo kennen jullie me niet, heb ooit mijn naam hier laten veranderen omdat ik daht dat er iemand meelas)

18. 40plusmama

Mijn angst is nog eens groter doordat we Thijs † kwijt zijn. Ergens blijft het gevoel knagen dat het geluk niet voor me is weggelegd. Er is in mijn leven al zoveel mis gegaan dat ik soms denk niet voor het geluk geboren te zijn. n elke keer als er wat misgaat denk ik: zie je wel.....

19. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    11.00 is prima, ik heb het ook opgeschreven.
    En ik hoop inderdaad ook dat het door kan gaan!
    Lijkt me erg gezellig..

20. 40plusmama

Volgens mijn moeder hou je dat tot je dood. Zelfs als ze getrouwd zijn en zelf kindjes hebben, je blijft bezorgd.

Deel Deze Pagina