Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Al gerommel bij je zus vandaag Suus?

Zo zo lekker geshopt Mrijn!

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Mrijn, soms van die dierenpoot slofjes? Die heb ik ook gekocht voor Luuk en voor Juul een leuke slab.

Ik ga naar Joma toe maar weet de datum zo even niet uit mijn hoofd en Luuk slaapt op mijn arm dus lastig in mijn tas naar de agenda graaien.

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oja Wen, leuk dat je eraan dacht. Ze wordt maandag ingeleid. Dus ik denk niet dat ik dit weekend weer tante wordt. Maar maandag zit ik de hele dag duimen te draaien.

Mrijn, heb je nog wat op de bankrekening staan? Juultje is goed verwend!

4. 40plusmama

5 mei gaan we naar Joma ;)

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zooooooooooo jullie hebben al lekker je best gedaan met kletsen zeg...
    En dat met het mooie weer. Hier al druk bezig geweest met de was, alles lekker luchten, deuren open enz enz...
    Peter heeft gisteren voor het laatst gewerkt en heeft nu 2 weken vakantie! Heerlijk gewoon. We genieten echt. Al is het maar van kleine dingen. Net lekker een bakkie koffie met slagroom gedronken. In badjas op het dakterras... Wat kan een mens zich daar beter van gaan voelen zeg.
    Ga ff terug lezen nu.

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Wat spannend Suus! Maar je weet 't nooit he... misschien beginnen de weeen over 5 minuutjes wel... ;)
    Ik hoop 't voor je zus... en voor jou natuurlijk, heerlijk weer zo'n pasgeboren beebje knuffelen!

7. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik heb je een hele lijst opties gestuurd. Het moet nu lukken! Ik kan natuurlijk ook ook naar Joma komen, maar dat is misschien erg druk.

Tis heerlijk weer zeg! Juultje ligt nu te tukken en daarna ga ik maar eens naar buiten met die bleke bet... Jammer dat ze de huidskleur van Koos heeft, die kan ook zo intens wit zien.

8. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Hoe zat het ook alweer met vitamines bijgeven als je flesvoeding geeft? Moest je nou A, D of niets geven?

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dees: Die luuk... Een pukkel op z'n kin? hihi
    Ik hoop dat je hebt genoten van het badderen. En idd, als hij 16 is wil hij het niet meer. Ik zelf weet nog dat heel goed dat ik het geweldig vond met m'n vader onder de douche. Deden we bijna elke dag. En ik kan het me nog heel goed herinneren dus ik was al best oud denk ik. Zeker tot een jaar of 7 of zo.

Suus: klinkt best wel positief dat verhaal van je schoonouders, maar begrijp je 'angst' dat het weer fout zal gaan bij het minste of geringte. Ik heb je nog nooit reallife ontmoet, maar zoals ik je nu ken ben jij iemand die heel graag de regi in handen heeft en er niet zo goed tegenkan als het anders gaat zoals jij in gedachten had. Een echte contolfreak... (niet verkeerd bedoeld hoor ;) )
    En die labels... Lekker nieuwe kopen en niet meer aan die oude denken.

Ichtus: kroel voor jou van mij en Tessa. Ik heb echt diep respect voor je hoe je het allemaal klaarspeelt met 3 kids. Ik weet nou hoe druk je het kan hebben met 1 baby...
    haha een slechte bezem in je vorige leven...
    Ik kan echt genieten van de manier waarop jij schrijft... Je bent zo grappig en gevat elke keer. Het zijn vaak lappen tekts, maar het verveeld me nooit om het te lezen.
    Misschien moet je een boek gaan schrijven...

En huilen van geluk om je baby: Dat doe ik regelmatig. Als ze aan het lachen en kletsen is zeg ik dat ze mama zooooo gelukkig maakt. Dan gaat ze nog harder kletsen. Dan lopen de tranen over m'n wangen. Of als ze een hele bigsmile trekt als papa thuis komt en meteen gaat kletsen tegen haar. Dan is ze echt blij om hem weer te zien. En ik ook omdat ik de 2 meest geliefde mensen in m'n leven gelukkig zie.
    Gos wat zijn we lekker senti bezig zeg....

Suus: ik denk dat dat vertrouwen zeker moet groeien, maar die angst die blijft denk ik. Ik kan me bijvoorbeeld nu al zorgen maken als ze straks 16 is en met 5 vriendinnen naar Salou of zo op vak. wil. Nou echt niet, ze gaat aan de ketting hoor. (glapje natuurlijk) Het is immers een enorme verantwoording om moeder te zijn en om een kind groot te brengen. Vind het ook wel een eer dat dat aan ons is toevertrouwd.

Anouk: Fijn voor je zo'n nachtje lekker slapen. Het gaat vast helemaal goed komen.

Mooi vinden van je eigen baby: Ik geloof echt dat elke ouder z'n eigen kind het mooist vind. Ik heb baby's bij de meeting gezien, maar ik vond Tessa echt het aller mooist. Maar daar hebben jullie waarschijnlijk een hele andere mening over... ;) (niet dat jullie beebs lelijk zijn hoor) Vind bijna alle baby's wel mooi. Meer vertederend, maar er zijn idd beebs bij waar je pijn in je ogen van krijgt...

Voorkeurshouding: Die heeft Tessa gelukkig niet. Ze draait zelf haar hoofdje links en rechts.

Mrijn: jij bent lekker bezig geweest lees ik. Het blijft lekker om geld uit te geven...
    En als je flesvoeding geeft hoef je volgens mij geen vitamientjes meer bij te geven.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tessa slaapt nu al een week elke nacht door dus ik denk dat we nu wel mogen zeggen dat ze doorslaapt. Ze gaat zo 23 u in haar bed en word dan tussen 6 en 7 wakker. Vanmorgen was het kwart over 7. Daarna kwam ze keurig weer om kwart over 11.

De loger wrapper die ik had besteld is gisteren al binnen gekomen. Heel snel dus. En deze is wel goed. Die andere was echt helemaal mislukt volgens mij. Niet alleen dat stukje klittenband verkeerd genaaid, maar nu ik deze nieuwe zie was die andere helemaal slordig genaaid. De randen niet afgewerkt enzo. Deze die ik nu heb ziet er veel mooier uit.

Ik ga nu ff stofzuigen boven en de was buiten hangen.
    Kom af en toe wel ff bijlezen hier, maar ik vind het veel te mooi weer om heel de dag binnen te zitten.
    Doeg!

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    We gaan meedoen aan het record FORUMBEPPEN!

Sjonge wat gaat dat hard zeg... en ik maar zeggen dat ik het zo druk heb..hahhahaha....

Een boek schrijven? dat gaat niet lukken.. geen tijd.. heb al een forum waar ik moet schrijven.. :D en dank allom van hier voor de waardering van mijn woordkeuze en beschrijving van mijn o zo saai burgerlijke leventje...zo zie je maar weer...schijn ik toch nog ergens een verborgen talent te hebben...

;)

Het inwikkelen schijnt te werken...Hij heeft vanmorgen gewoon tot 11u geslapen.. en dat terwijl de andere 2 in bad zaten en ik druk bezig was met opruimen en bedden afhalen..wilde m eigenlijk om 10u de fles geven, maar hij lag zo lekker te slapen dat ik het wel uit mijn hoofd heb gelaten om m te storen...na de fles om 11u ff gespeeld en weer strak ingewikkeld met armpjes langs zij.. en ja hoor hij slaapt weer meteen in en dat doet ie vooralsnog nog steeds.. waarom komen dit soort oplossingen toch altijd zo laat terwijl je ze zoooooo voorhanden hebt (lang leve dit forum)...

aangezien ik de reputatie heb lange lappen te typen blijf ik daarin maar consequent...

De kids zijn lief aan het spelen.. Jurian bij vriendje/buiten en Lisa binnen nadat ze zojuist de gehele zandbak mee heeft genomen... :rolleyes: De bezem in mij mag weer aan de slag.. NOU STRAKS DAN MAAR! deze bezem heeft geen zin.. ;)
    Ik keek trouwens net in de spiegel en mijn coupe begint zelfs al op een bezem te lijken dus het wordt weer tijd voor de schaar.. zal s een afspraak maken..

lekker warm is het trowuens wel hier, maar dat t nou ook echt zonnig is? een beetje flauw hoor, maar goed tis droog.. straks nog maar ff wandelingetje maken...

euh...nou wilde ik ook nog reageren na weer pagina's te hebben doorgespit maar door mijneigen gezwam ben ik alles alweer vergeten.. dat ga ik dus later doen.. eerst voorkomen dat lisa mijn meubels sloopt met pa's gereedschap! :confused: (waar haalt ze dat nu weer vandaan? :rolleyes: )....

Tot later duss

en euh.. Bones.. hoop dat je weer genoten hebt..hihihi

KUSZZ

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Heerlijk Ichtus... ;)

Jammer dat het niet zonnig is bij jullie. Ik zit in 3/4 broek en spaghettie top in de tuin. Heerlijk zonnetje erbij! Gewoon warm.
    Ik wil roken, maar er zijn geen sigaretten meer in huis... :( Wat nu? Ik zal peter es even gaan activeren. Die moet toch nog om boodschappen.

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hihihi.....

Nou tis iig elders ook zonnig aan het lege forum te zien..hihihi.. hier wel mooi weer hoor.. geen jas te bekennen..

13. 40plusmama

Ahhhh, hoe lief (voor meisjes uiteraard :) )

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    haha en ik zit met een dikke trui aan, niet te geloven maar binnen ishet een stuk kouder dan buiten.

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hey lieve meiden!

Het is idd best lekker weer! Lief kwam net terug van boodschappen doen, helemaal uitgeput en bezweet.. had meneer een trui en een dikke jas aan, tsja... :rolleyes:
    We hebben vanochtend een uur gewandeld in het park hier vlakbij, heeeeerlijk! Wat kan ik genieten van een wandeling met ons gezinnetje..

Ichtus, wat fijn dat Marijn goed slaapt als je hem inwikkeld! Wie weet is dat de oplossing.. Zou wel lekker zijn! En dat je daar 'nu pas' achter komt.. Ach, je komt er tenminste achter :)

Dees, Luuk een pukkel op z'n kin? Echt een dikke rooie met witte punt? Hihi, weet je zeker dat je geen foto wil maken? Ben best benieuwd. Volgens mij is zelf de pukkel op zijn gezichtje schattig met zo'n mooi koppie :)

Boney, geniet van het buiten zitten!
    Ik baal zo, onze tuin is nog lang niet klaar. Is echt een grote zandbak, niks aan.. We gaan volgende week ws samen met de buren een kraantje huren om de boel om te graven en dan schuttingen plaatsen. Dan de blokhut erin, het terras, gras, plantjes enz. en we kunnen ook lekker buiten zitten. Kan niet wachten!

Met Lune gaat het vandaag een beetje beter. Gisteren hadden we een terugkomdag van de pufcursus. Zo leuk om alle beebjes te zien! En Lune was natuurlijk de mooiste ;) Wel had ze weer moeite met haar flesje, ze krijste de boel bij elkaar. Zo zielig :cry: Uiteindelijk heeft ze toch nog wat gedronken maar in totaal maar ongeveer 500cc over de hele dag.
    Vanochtend ging de fles redelijk, beetje gedronken en toen gepoept, daar was ze natuurlijk ook onrustig door maar na het verschonen wilde ze niet meer. De fles van 11 uur begon ook dramatisch. Weer heel erg huilen en na ongeveer 10 pogingen en veel afleiden en rust uiteindelijk toch 120cc gedronken. Het gaat allemaal niet van harte maar heb zelf toch ook de indruk dat het te maken heeft maar haar reflux. We hebben de medicijnen in overleg met de ka opgehoogd en wacht even op verbetering (of niet, dan gaan we weer stappen ondernemen).
    Verder is ze vandaag gewoon tevreden dus dat stelt me ook wel gerust. Ze lacht, kletst en sabbelt op haar vuistjes (op dit moment erg favoriet :D )

Ondertussen ben ik nog steeds bezig met m'n afstudeeropdracht. 5 Mei inleveren dus nog even doorbikkelen en dan inleveren die hap en nooit weer naar kijken! Hoop ik.. Met een 6 ben ik tevreden, als ik er maar vanaf ben. Concentratie is niet mijn sterkste punt nu :rolleyes:
    Maar ben intussen ook weer begonnen met het volgen van mijn studie dus er komt weer lekker veel op me af. Maar dat komt vast goed, niet stressen en goed plannen kom ik een heel eind denk ik.

Zo, ga ik nu even op de bank. Lief zorgt voor Lune, kan ik een beetje mijn gang gaan. Best lekker na een hele week vol zorgen.

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ben ik weer...
    Wat eten we vandaag?

wij hebben turkse dürüm. Een nieuw wereld gerecht van knorr (dat breek zo lekker de week...) Nog nooit op, maar het ziet er erg lekker uit.
    Ga maar koken nu.
    Tessa heeft enorm geslapen. Eerst heel de nacht, toen tot kwart over 11, voeden, aankleden en weer in bed. Ze werd ze om half 5 :confused: pas weer wakker! Nu ligt ze geweldig in dr uppie te lachen in de wipper.

17. 40plusmama

Hopen dat het ophogen van de medicijnen lukt Maja. Het arme meiske he. Konden ze maar vertellen wat er mis is.

Speciaal voor jou :)

18. 40plusmama

Wij eten quiche lorraine.

Net eindelijk een lachje van Luuk vast kunnen leggen. De foto is niet helemaal scherp mja.

Even een vraagje, een zwemluier, doe je daar iets onder of alleen de luier? Ik wil een keer gaan babyzwemmen met Luuk namelijk en heb een zwemluier gekregen.

Het lachje

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, das een echte pukkel! Heb je niet de neiging om die (heel voorzichtjes natuurlijk) uit te knijpen? :rolleyes:

Eh.. Geen idee of je nog wat onder de zwemluier moet doen, denk het niet maar weet het niet zeker..

Wij eten rosti, broccoli met sausje en een vegetarische burger. En als toetje stracciatella kwark, jammmmmmmie.. Heb nu eigenlijk ook wel zin in die kwark.. 8)

Ik wil nog steeds op de bank maar zelfs daar ben ik te lui voor haha.

20. 40plusmama

Ja, heb inderdaad de neiging om hem uit te knijpen maar wil niet dat hij een litteken krijgt.

Mrijn, van mij mag het ook de 5de bij Joma maar ik weet niet of Joma dat goed vindt. Ze gaat namelijk ook nog mijn haren doen. Wel leuk, 3 forumbeebjes bij elkaar.

Deel Deze Pagina