Ik ga naar boven. Truste allemaal en lekker genieten morgen van het mooie weer. Na morgen word het al weer minder. Slaap lekker Kus
Mogguh meiden! Goh, ben de eerste. En dat terwijl ik weken niet geweest ben. Ik ben bezig met de afstudeeropdracht. We hebben straks een verjaardag dus dan kan ik er ook weer niet mee bezig. Ben zo klaar, dat scheelt. Hen he-le-maal geen zin in die verjaardag. Zoontje van mijn lief z'n zus is jarig en dat betekent schoonfamilie Dus veel lawaai en geschreeuw en praten over geld en voetbal. Joepie Plus dat Lune dus moeilijk doet met drinken en ik een heleboel adviezen kan verwachten.. We kunnen wel naar buiten met dit weer, das wel lekker, ga ik wel een blokje om met Lune ofzo (om noooooit meer terug te komen daar, 'oeps, verdwaald'.. ) Nou, ff ontbijten en douchen. Fijne dag lieve meiden!
goeiemorgen dames hier alweer vroeg eruit moet nog vanalles in huis doen dus dacht blijf lekker wakker na de eerste fles dan heb ik vanmiddag tenminste tijd voor het lekker zonnetje. Werken gaat me vrij goed af moet ik zeggen maar blijf moeite hebben met mijn "nieuwe" baas hoop dat ik snel aan hem wen anders misschien toch wat anders zoeken er zal toch wel genoeg werk zijn in winkels of niet? Maja ja geweldig he zo'n verjaardag bleg hou ik ook niet zo zeer van allemaal die stomme verhalen en dat "goed" bedoelde advies je bent toch zelf moeder waar bemoeien ze zich mee ach ja je zegt het zelf is goed weer dus ga lekker stuk wandelen met lune. Nou ga nu iets doen misschien tot straks
effe teruglezen en reageren: @suus: wel fijn dat het gesprek met Jan en z'n ouders goed is gegaan! Prettig voor hemzelf denk ik! @ichtus: lekker vakantie! heerlijk! Ik hoop dat Marijn misschien wat rustiger wordt van het inwikkelen! @dees: Wat een mooi gevoel he, die liefde voor je ventje! Ik ben ook heel bang om hem kwijt te raken dus weet ongeveer wat je voelt. Ik ben ook zo met het huishouden: wil het wel goed schoon houden, maar het is niet prioriteit nmr 1. Met aankleden: ja dat vind ik ook moeilijk hoor! hier ook gewoon romper en t-shirt met lange mouw. In de wagen is het of de winterjas, en geen deken, of deken en geen jas. (het is een omslagdoek, dus ik zorge wel dat er niks bloot ligt ivm wind ofzo) @wen: gek he die onvoorspelbaarheid: maar idd gewoon op aanpassen dan komt het wel goed! @afgeplat hoofdje: hier wordt het ook niet beter maar ook niet erger eigelijk. ka maar eens laten kijken denk ik. @boney: lekker genieten blijven! @maja: idd gewoon kijken of het beter wordt en anders stappen ondernemen. Ze moet wel haar melk binnenkrijgen he! enne ik vind het al knap dat je afstudeerproject bijna af is! Was mij niet gelukt, met Finn erbij! @Finn: Ja hij is erg lang. Wij zijn gewoon gemiddeld: ikke 1.71m en Marc zal ong 1.80 zijn. voedingen van Finn: ja is een uitgekien idd. Ik heb geen idee hoe het straks gaat met hapjes, of we moeten wachten op de ka of zo. Wel moeten we hem zeker tot 4 jaar 's avonds om 23 uur pap of vla blijven geven... Arm kind Ik begin morgen met m'n nieuwe baan en ik zie er zo tegenop. Kan wel janken! Moet ook meteen de eerste week 5 dagen... (heb 0 uren contract) Ik wil bij m'n manneke blijven! Nu even ontbijten: we zijn bij m'n pa, en we gaan zo naar het oude appartement om de boel te poetsen enzo. Dus waarschijnlijk ben ik hier vanavond pas weer en anders morgenavond na het werk... bleeeeeh
Goeiemorgen, jemig Dees, das idd een dikke pukkel....whaahaa. Nu al jeugdpuistjes, wij hebben echt snelle beebjes! Hey Debora, hoe gaat dat nu eigenlijk met die tandjes? Ichtus, zou dat soort van inbakeren wel doorzetten. Hier ging het ook niet direct elke keer goed, maar die keren dat ze in slaap viel kwamen steeds meer. En nu lacht ze de doeken echt tegemoet, da's hier niet alleen een verkooppraatje. En hoe ging het gisteren met de bezem in jou? Nog aan de poets geweest of gewoon lekker genoten? Maja, whaahaa....."verdwaald" da's een goeie. Gewoon de "goedbedoelde" adviezen het ene oor in en het andere weer uit laten gaan. Sterkte hoor! En succes met de opdracht, respect meid dat je jezelf ertoe kunt zetten. Wen, zo dat klinkt als een gezellig dagje. Veel plezier! Vivian, er is zeker genoeg werk in de verkoop te vinden. Maar ik weet niet of je een bepaalde voorkeur hebt? Maar wie weet wen je zo weer aan de nieuwe slavendrijver en kun je lekker blijven zitten waar je zit. Wij gaan vanmiddag wandelen richting.....van der poel....JIEHAA. Daar kun je echt de lekkerste ijsjes van NL krijgen. Oh, heb er nu al zin aan. Blijf die kleding een lastig iets vinden. Blijkbaar trek ik haar te weinig aan in vergelijking met jullie. Want hier is het kleding en dan 2x lange mouwen met een zomerjas en de capuchon van de jas op....thats it. Misschien toch een dekentje erover, maar die trapt ze vaak af en die voetenzak is echt een ellendig ding.
Ik begin nu toch officieel op een huismoeder te lijken... half 8 opgestaan & meteen bacon staan uitbakken voor op de sandwiches... daarna 3 soorten sandwiches gemaakt, ingepakt en de rest klaar gezet voor een lekkere picknick in het park... ondertussen ook van alles in de luiertas gemikt voor Fenne... nu alleen nog douchen, aankleden & op Vincent wachten, die komt zo thuis uit z'n werk... tjonge, 't lijkt net echt he?
Als je oma en opa bent Worden de kleintjes lekker verwend En al heb je soms verdriet Er is bijna niemand die het ziet S,vonds lig je soms tepiekeren in je bed Dan denk je hoe maken ze het ? Je denkt wat is er verkeerd gegaan En denkt wat heb ik misdaan Maar laten we proberen om gewoon door tegaan En er niet altijd bij stil te staan Er zijn veel opa,s en oma,s met verdriet Van wie je het niet ziet Dit is de tekst die mijn schoonmoeder op hyves heeft staan. Nou, mijn bloed kookt alweer.....is toch te triets voor woorden?
@suus nee heb geen voorkeur maakt me niets uit kleren, supermarkt, drogisterij geef er niets om zolang het maar geen bouwmarkt is wil wel misschien wat doorgroei mogelijkheid dat zou fijn zijn. @kleren als ik jullie hoor kleed ik bryan misschien te warm vandaag heeft hij broekje, blousje en rompertje aan en als ik dan ga wandelen krijgt hij spijkerjasje aan en dekentje om. Is dat dan te warm?
dat meen je niet suus waar slaat dat toch op ze moet gewoon respect hebben voor jullie keuzes en dan was er ook geen probleem wat een mens zeg
Tja Vivian, volgens mij worstelt iedereen hier met die vraag. Is het TE warm of TE koud. Tja, in het nekje voelen zeggen ze dan. Maar dan voelt Tess wel warm aan. Alleen haar handen zijn steenkoud, maar dat schijnt dan weer normaal te zijn......
Ja, echt een belachelijk w*f....sorry hoor. Maar dan spoor je toch niet? Gewoon voor iedereen te lezen.... Zal nog wat kopieren......
mensen die zich bemoeien met problemen van andere mensen moeten eerst maar eens leren hun eigen drempel schoon te houden Naar aanleiding van iemand die het voor ons opnam.
Ouders worden is een gunst Ouders zijn is een kunst en Grootouders zijn ligt aan de gunst van de ouders Haar MSNnaam......
Ze zit gewoon medelijden te wekken van anderen en zet ons in een kwaad daglicht. Alsof ze van kwaad bewust is, terwijl Jan haar dat destijds haarfijn heeft uitgelegd. Bah, ook al is het nu "goed", ik kan er niets over horen. Bij mij is de woede niet afgezakt. Daarbij heeft ze allemaal sentimentele berichten voor haar kleinzoon erop staan en werkelijk helemaal NIETS over Tess. Foto's van haar kleinzoon. Als er gevraagd wordt naar haar kleinkinderen, schrijft ze alleen maar over haar kleinzoon, enz. Oeh, dit is niet goed voor mijn bloeddruk!
Grrr Suus..schoonmoeders! Ik heb er ook zo 1..af en toe kan ik haar wel voor der bek slaan om het maar even grof te zeggen !
goedemorgen, Ik heb wel alles gelezen maar weet ff niet meer wat te reageren. Suus; mooi verhaaltje van je schoonmoeder. (zeg altijd maar vrienden kies je, familie krijg je gratis. ) (zie net je laatste berichtjes, waar dat mens tijd voor heeft zeg, bah() Ga zo echt de ramen lappen, roep dat al een week en nog niet een keer gedaan. Hier heeft ze gister in de zon gelegen met een romper en een shirtje aan. Voor de rest alleen nog rompers met korte mouwen, shirtje lange mouwen, zomerjasje en als het waait of koud is een dun dekentje erover, maar bijna niet meer.
Ik heb vorige week de ramen gelapt en geloof me....het was nodig. Kwam een behoorlijke bruine drab af. Maar nu weer helemaal blink blink....heerlijk!
Suus... ik kan me voorstellen dat je kookt zeg! Ik kan zelfs pissig worden door het lezen van die teksten... en dit staat er nu nog steeds na het gesprek dat Jan met hun gehad heeft?