Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    trouwens geen boerenschort, maar wel een veel te lelijk oud t-shirt & bejaarde joggingbroek hihi :)

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    ramen lappen... ook mijn favoriet! :rolleyes: onze kat duwt dr snuitje altijd tegen het keukenraam als ze naar binnen wil... en zo'n snuitje is lekker nat & viezig... dus hier elke dag weer dezelfde snuitafdrukjes op 't raam... en ik kan er niet tegen, dus blijf poetsen! :)

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    suus, control alt delete voor jouw schoonmoeder!
    probeer het naast je neer te leggen, probleem ligt bij haar niet bij jullie

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    kleding: Fenne krijgt van mij een rompertje zonder mouwen, daarover een shirtje met lange mouwen en een zomerjasje aan... als ze een dun broekje aanheeft doe ik soms een dekentje over dr beentjes, of ik doe een maillotje onder dr broek... doen jullie trouwens nog mutjes op dan? Ik vind hier de muts v/d jas genoeg...

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Je kunt ook een wonderdoekje aan het snuitje binden af en toe.

Ja, ik haal de teksten er net af. Ze had ons dus al die tijd geblokkeerd en nu had ze ons weer toegevoegd, maar snapt niet dat we dan ALLES kunnen lezen.
    Had het beter niet kunnen doen, want krijg steeds meer een hekel aan hen. Dit doe je toch niet? Gewoon openbaar, voor iedereen te lezen.

Gewoon krabbels waarin staat dat ze Tess niet als kleindochter ziet, want dat is haar niet gegund. En haar ECHTE dochter heeft ook kinderen en da's toch belangrijker. Staat er letterlijk in.

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemorgen!

heb geen tijd om bij te lezen.. zo naar communie! maar wilde jullie even allemaal een schitterende mooie zondag wensen! Geniet van het mooie weer! ( ik wordt er in ieder geval helemaal vrolijk van! )
    Hier gaat alles super!

ik las het woord schoonmoeder... pfff.. breek me de bek niet open! Suus.. snap wat je bedoeld! negeren die handel! dikke knuff, want weet hoe moeilijk dat is!

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    :evil: :evil: :evil: Nou dan moet je echt lef hebben hoor.. bah.. wat een misselijk mens! bleh.. wordt er gewoon onpasselijk van... inderdaad.. control-alt-delete hoor.. voor mij was het dan echt afgedaan! :evil:

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
  9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Mogguh!

Hier komt zo visite. Ben hier denk ik weinig vandaag. Ga lekker genieten van het mooie weer. Net als jullie!
    Suus, word al kwaad als ik het lees van je schoonmoeder.... Wat een mens zeg. Maar denk aan je bloeddruk, ze is het niet waard...

Fijne dag allemaal, wen picknickze
    xx

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    jippie, de ramen beneden zijn gedaan.

moet nu de boot poetsen, vind mijn mannetje.
    dus als ik nog zin heb na de lunch, ga ik nog maar ff helpen. :(

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    whahaha wat een idee Suus... gat in de markt! :)

Ik vind wat je schoonmoeder schrijft vreselijk meid, ik kan er niets anders over zeggen... ik zou het ook heel moeilijk vinden om met zo iemand weer een band op te bouwen, ik snap dat je dit wel wil voor Jan hoor, hoop dat diep adem kunt halen en het beste uit de relatie kan halen wat dr uit te halen valt... knuffel!

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36

ooooh wat schattig dit... krijg er gewoon warme moeder gevoelens van... heerlijk zeg!

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    whahaha je moet de boot poetsen?
    zeg maar... ik MOET helemaal niks...! :) ;)

(dat zeggen wij tenminste tegen elkaar als de ander weer eens zegt dat we wat moeten :D )

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hhi, dat doen we hier ook hoor wen. ga nu roepen dat zijn dochter een cadeautje voor hem heeft dat vreselijk stinkt. hihi

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    We hebben geen idee meer hoelaat de visite komt... :) hahaha. We zitten iig spik en span. We dachten 11u, maar kan nu ook 13u zijn. En misschien zijn ze het wel vergeten ook. Die afspraak ik 6 weken geleden al gemaakt.
    We hebben net het tuinset naar buiten gedaan. De tuin is gelijk een heel ander gezicht. Lekker zomers.

Ga jij lekker de boot poetsen debie! hihi...

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Je kunt ook met de boot weggaan Debie, nog leuker ook en het is heerlijk weer.

Nou Boney, wachten dus maar.....geniet gewoon van het mooie weer. Je ziet ze vanzelf verschijnen of niet.....

Wen, veel plezier picknicken!

Hier even een filmpje kijken en dan een ijsje met Tess halen. Tot later dames!

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Mogguh dames

Hier een goede nacht gehad en t gaat verder redelijk vandaag.. naar mijn mening nog te veel gehuil, maar hij slaapt ook weer wat.. vanmorgen buiten in de wagen en nu in bed..

over kleertjes.. hier romper met korte of zonder mouwen, truitje met lange mouwen en als ik ga wandelen een vestje erover.. gisteren heb ik ook het vestje uit gelaten en vanmorgen ook.. ik neem m wel mee voor als het fris wordt, maar heb een fleecedeken over en nog het wagendekentje.. die doe ik af en op en af en op...tis maar net awaar de wind vandaan komt..

@suus...jemig zeg das echt ziek.. gelukkig is het enige dat mijn schoonmama met de pc doet: afstoffen, maar mijn mening?:
    Dan kon het nog 100x de moeder van mijn lief zijn, maar ik was er echt klaar mee of hij het nou goed wilde hebben of niet.. ze kwam er bij mij niet meer in.. Zit eigenlijk nog steeds op dat bom barst moment te wachten, maar t gaat nu weer redelijk... ze heeft wat andere echt trieste familie zaken aan haar hoofd dus ben ik even gevrijwaard van haar bemoeienis.. wel echt oprecht gemeend vreselijk hoor wat hun overkomt. Haar zus heeft zware MS en nu blijkt de man van haar zus waarschijnlijk vergevorderd leukemie te hebben. Ook mijn schoonvader moest met hartklachten voor onderzoek naar het zh, maar dat bleek niks bijzonders.. Dat gun ik haar nu ook weer niet, maar ben er stiekem wel blij mee dat dit voor mij dan stiekem wat positief uitvalt..maar goed...
    Als ze zulke dingen over mijn kids of ons zou zeggen/schrijven zou ik haar haarfijn duidelijk maken dat ze dus geen oma meer is van mijn kids en al helemaal niet meer welkom is... maar goed dat ben ik dan weer.. kan me wel voorstellen dat je dit liever wilt voorkomen voor jan..

Ik heb wel s recht tegen edwin gezegd.. als ik dit van te voren had geweten was ik nooit met je getrouwd.. hij vond dit vreselijk, maar ik meende dit echt.. het moment dat hij moet kiezen tussen zijn moeder en mij gaat zeker nog een keer komen..

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en nu ga ik weer snel van de zon genieten...

jullie ook doen hoor ladies. ..
    tijd voor een lekker ijsje en laat ik nou nog een bak B&j hebben gevonden..hahahaha

tot straks...

19. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Suus, wat een k*twijf zeg (sorry voor mijn Engels :p ). Die had er bij mij dus ook niet meer in gekomen. Het is dat mijn schoonmoeder te stom is voor Hyves en MSN want anders zou ze zeker ook zoiets doen. Toen ik op het laatst liep belde ze nogal vaak en toen Olaf vroeg of ze minder vaak wilde bellen, belde ze helemaal niet meer. Om vervolgens tegen anderen te zeggen dat ze niet MOCHT bellen.

Mijn schoonmoeder beweert nu ook dat ze Luuk niet zo vaak MAG zien. Die doos snapt er ook niks van want we hebben alleen maar gezegd dat we niet willen dat ze doordeweek komen. Ze vertelt alles aan anderen zoals het in haar straatje past en wij zijn de gebeten hond. Ze had toch een mail naar mijn moeder gestuurd? Nou, daar heeft ze dus in gezet dat ze 'maar' de schoonouders zijn :evil: . Ze maakt wel mij daarmee zwart. Ze vergeet even dat ik ervoor heb gezorgd dat een ruzie werd bijgelegd en als we spontaan langskwamen dan kwam dat van mij uit. Olaf is daar dus ook flink pissig over. Hij heeft de mail nog niet af en moet hem nog versturen maar ik ben benieuwd wat ze dan weer heeft te zeiken.

Terwijl ik dit typ zit ik me weer kwaad te maken. Gelukkig is Olaf het met me eens en zal ik hem nooit voor de keuze hoeven te zetten. Wat mij betreft hadden we allang met ze gebroken en kwamen ze niet oppassen maar Olaf wil het toch nog op een kiertje houden. Lastige is ook dat we een lening aan het aflossen bij hun en daardoor toch aan ze vast zitten. Mochten we breken heb je kans dat ze dat bedrag in 1x terug willen en dat hebben we nu niet :(

Schoonouders, ik zou er een boek over kunnen schrijven :(

Zo, Luuk is vandaag wat jengelig. Hij wil niet echt slapen en houdt het bij hazenslaapjes. Daardoor zit hij krap aan de 3 uur tussen de voedingen :( . Vannacht heeft hij heerlijk geslapen. Om 23.00 uur de laatste fles en ik heb hem om 7.45 voorzichtig wakker gemaakt. Normaal maak ik hem niet wakker om te eten maar ik vond het wat te lang.

Hij ligt nu te spelen in de box en heeft het hoorbaar naar zijn zin. Af en toe een beetje geklets en gebrabbel en een schaterlachje, heerlijk om naar te luisteren.

Ik ga trouwens voor mezelf ook een foto op canvas bestellen alleen weet ik nog niet welke. Ik kreeg een bon voor 10% korting en ze zijn al zo goedkoop daar. Mochten jullie ook iets willen, http://www.herinneringenoplinnen.nl is de site

Straks even lekker naar buiten, nog genieten van het mooie weer. Het zal vast wel weer slechter gaan worden binnenkort.

Had er nog iemand antwoord op mijn zwemluier vraag? Het is een uitwasbare van Prenatal. Moet daar nog iets onder of niet? Het lijkt mij dat de poep er zo uitloopt maar ik kan me vergissen natuurlijk.

20. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ooh, bij de AH zijn aankomende week de pampers in de aanbieding, 3 pakken voor 22,50.

Ik heb trouwens nog een nieuw pak New Born 1 staan van merk weet ik veel wat. Het zat in de Em-Te box in ieder geval. En een paar losse New Born 1 pampers en babyolie (ook uit die box). Kan iemand daar wat mee? Mag je zo hebben....

Deel Deze Pagina