Goeieavond dames! Heb ook weer ff tijd gevonden om te forummen! Vrijdag met Rosalie naar ut Cb geweest! Ze is 6475 gr. en 62,5 cm Dus ze groeit in ieder geval lekker op de BV Arme kind had ook dr 2e inentingen gehad en het ging al weer wat beter dan de vorige keer. Ze huilde maar 5 minuten. En ze is die middag nog wel een beetje huilerig geweest maar verder niks gelukkig! Zaterdagmiddag lekker gewinkeld en 's avonds lekker uit eten geweest in Scheveningen en lekker naar de cocktailbar geweest Daar was ik echt ff aan toe! En vanmiddag heb ik heerlijk van de zon genoten! En lekker een beetje kleur gekregen! ik ga ff terug lezen!
ik denk ik met 6 maanden en wil het dan wel zelf maken! Hmm dan moet ik ook nog ff een staafmixer kopen....
Hihi ik vind Rosalie ook de mooiste baby van de wereld! Iedere moeder vind dat denk ik wel... Als ik mijn babyfoto's zie van de eerste weken was echt onwijs lelijk! En ik heb ook al heel wat lelijke baby's gezien! Je hoort altijd iedereen zeggen dat alle baby's leuk zijn, maar daar ben ik het toch echt niet mee eens! Was bij het cb vrijdag ook een kindje dat echt een beetje op een trol of iets leek haha
Wow! Dat is een flinke puist! Daar zou ik dus echt niet van af kunnen blijven he! Zit bij me vriend ook altijd overal aan in ze gezicht haha
Zo ik ben weer bijgelezen! Ga ook maar is ff slapen....Mannetje en Rosalie liggen al weer een tijdje te slapen! Tot morgen...(strax) dames!
Morgen lieve dinnetjes.. Allemaal een lekkere nacht gehad? Hier wel! Gisteravond hebben we lekker geBBQt...vandaag word een beetje een mindere dag Maar goed...ik ga no even lekker met me meisje onder de dekens kruipen, ik ben dood moe Voor jullie allemaal een heeeeeele dikke knuffel! Sorry dat ik niet terug heb gelezen! Byee
Goeiemorgen, oeh Dees, spannend hoor. Ben benieuwd hoe ze gaat reageren en ik weet niet wat ik jullie liever wens.....dat het gaat knallen en dat jullie volledige rust hebben of dat ze er wat op uit doet en meer rekening met jullie houdt. Wat zou je zelf het liefste willen? Enne, je maakt echt prachtfoto's! Maar da's ook niet zo moeilijk met zo'n prachtige man! Wen, dus lekker samen in bad geweest, gezellig hoor. Lastig dat Fenne even de weg kwijt was. Mrijn, heeft Juultje alweer de rust gevonden? Ariel, fijn dat Rosalie zo goed groeit. Geniet er maar lekker van. En ook van die uitstapjes alleen af en toe. Doet een mens goed he? Hier een prima nacht gehad. Ze heeft van 22.00 tot 5.00 geslapen. Super! Al 7 uurtjes! Ik heb slecht geslapen, want ik ben mega zenuwachtig voor mijn zus. Pffff, had het liever achteraf gehoord als ze geboren was....maarja, nu wordt het een dagje met stress. Ik ga even weer naar mijn meissie, even tutten en de fles geven.
goedemorgen, Hier weer een kl.te nacht, grrrr. Snap er echt helemaal niks meer van, hebben jullie advies? Vrijdag op zaterdag, geslapen van 23.15 tot 5.00, op zaterdag netjes haar fles om de 4-4,5 uur. Laatste om 22.30, geslapen tot 4.00 uur, wel 1,5 uur geduurd voordast ze weer in bed lag. Gisteren flesjes weer netjes om de 4-4,5 uur, laatste om 22.30. Geslapen tot 2.45 dus weer een uur korter................. toen om 3.45 in bed, om 4.00 uur huilen, eruit gehaald en om 4.15 er weer in. Om 5.00 uur krijsen, uit bed gehaald, is uiteindelijk na een half uur bij mij in slaap gevallen om vervolgens even slapen, wakker, huilen, slapen enz. Net fles weer gehad en ligt nu in bed. Ze valt zowiso zelf bijna nooit in slaap, heeft ze moeite mee. Zo vervelend allemaal. Zoals jullie intussne wel weten geef ik 5 flesjes van 150 cc, vraag me af of we niet terug moeten naar 120 cc maar dan heeft ze denk ik te weinig, weegt nu iets meer dan 5 kilo denk ik. HELP! Liefs
Goede morgen... Gister heerlijk genoten.. marijn heeft heerlijk in de zon gelegen, maar nog maar net niet te lang.. hij is wel verkleurd, maar niet verbrand. ziet er lief uit en hij heeft er geen last van.. smiddags nog ff gewandeld... Hij heeft het eigenlijk best goed gedaan gister, maar ik ben 1 bonk stress als ik m maar even hoor huilen.. dus de ergernis zal nu wel meer van mij uit komen dan dat hij werkelijk zoveel huilt.. hij huilt wel meer dan in zijn goede ritme weken en slaapt ook korter, maar toch lijkt het af en toe beter te gaan... Begint ie net te spelen met zijn boxmobiel en t echt leuk te vinden heeft lisa m gesloopt.. ze wilde heel lief voor haar broertje het muziekje aanzetten, maar omdat ze te klein is om er goed bij te kunnen ging ze er maar aan hangen en daar kan ie dus niet tegen...*KRAK*.. gebroken.. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, maar kon er niet kwaad om worden.. t was lief bedoeld. Nu is alleen wel het lievelingsspeeltje stuk..beetje jammer.. de box vind ie nu ook duidelijk minder aantrekkelijk.. Dat wordt dus weer naar de prenatal.. OW wat een straf...hahaha Het weer is idd goed omgeslagen.. t regent en ziet er grauw uit.. beetje jammer van mijn wasgoed dat nog buiten hangt.. dan maar weer in de droger...tzou wel droog worden vandaag...we zullen zien.. @dees... ik ben benieuwd zeg hoe je schoonmama reageerd.. en net als suus zou ik eerlijk gezegd niet weten wat ik toewens.. een bombarstmoment of juist een excuus... tkan allebei goed opluchten al zal het laatste voor jou niet echt geloofwaardig overkomen denk k... en over de zwemluiers: ik gebruik alleen wegwerp dus heb geen idee..staat er niets op de verpakking?zal wel niet anders zou je t niet vragen bedenk ik me net... En wat een prachtfoto's weer...(krijg er gewoon tranen van in mijn ogen... dees die aan het genieten is....das toch prachtig!) @anouk.. pffff wat een gedoe he.. en tis erg herkenbaar hoor.. alleen de nachten gaan hier perfect.. ik zou niet minderen met de voeding.. vanaf 5 kg mogen ze zelfs 180cc 5x hebben dus zou niet minderen..eerder meer geven, maar weet niet of dat een optie is natuurlijk.. @dees: komt marijn dus door de kortere slaapmomenten ook steeds om de 3u.. het rekken lukt maar met moeite en zo kom ik soms zonder nachtvoeding op de 6 per dag.. das met zijn hoeveelheid echt te veel, maar als t zo uitkomt heb ik daar schijt aan hoor.. dan moet ie maar meer slapen en van die 6 voedingen heeft ie geen last van... @suus.. hoe het komt dat ik er beter tegenkan...geeeeen idee, maar dat gaat ook op en af hoor..kan er ook ineens weer helemaal doorheen zitten.. ligt er maar helemaal aan hoelang hij geslapen heeft en hoe snel hij na een voeding weer gaat slapen.. vanmorgen na 10 minuten huilen lag ie in bed.. wel na vreselijk veel gelachen te hebben dus mijnmorgen begon erg goed.. en succes met de stress om je zus vandaag.. hoop dat het allemaal vlot envoorspoedig zal gaan.... @ariel.. zoooo rolsalie heeft het groeien goed ontdekt zeg...fijn dat de 2e prikjes beter gingen... @missn.. goedemorgen en slaap lekker.. tot straks meis.. @mystery.. hoe zou t met haar zijn...? en met bryan natuurlijk... @wen en mrijn.. prikkels.. wat een rotdingen he... zo zielig dat ze daar zo last van hebben.. maar uiteindelijk leren ze er van..(dat probeer ik mezelf tenminste steeds wijs te maken...) vlgens mij heb ik zo alles gehad... mocht ik iemand vergeten zijn.... SORRY weer.... KNUFFFF en de vakantie is heerlijk begonnen..
OWHHH.. vergeet ik toch joma helemaal.. Meis wat een lange dag werken zeg...das niet niks hoor... heb je nog wel een beetje van het mooie weer kunnen genieten? hoe ist gegaan met gwen bij de oppas of was papa thuis? Bevalt het werken trouwens? ik heb er nog helemaal geen zin in...
Mogguh dames van het goede leven. Suus, aan de ene kant hoop ik dat het knalt en zijn we er vanaf maar het blijven wel de oma en opa van Luuk. Ergens gun ik hem zijn opa en oma wel maar......... Kweenie. Spannend trouwens, beebje op komst. Laat je wat weten als er nieuws is? Anouk, meiske toch. Ik heb geen advies want ik zou het echt niet weten. 150cc lijkt mij genoeg eigenlijk. Heb je al een poging gedaan om de laatste fles om 22.00 uur te geven? Veel meiden hier hebben daar succes mee. Hmz, Luuk slaapt sinds gisteren overdag in zijn eigen bedje op zijn eigen kamertje en dat wil nog niet zo. Hij slaapt weer zo 'losjes'. Met inbakeren sliep hij vaster maar dan rommelde hij zichzelf onder de dekens of schopte ze van zich af. Nu in de combisleeper ligt hij warm, kan niet onder de dekens komen maar slaapt weer minder vast. Lastig om de juiste weg te vinden. Vandaag eens een dagje niks doen, lekker aantutten. Het is toch geen lekker weer dus naar buiten zit er niet in. Kheb lekker vroeg gedouched en heb mijn huispakkie aan, lekker. Zo de flessen uitkoken en wat opruimen. Gewoon lekker in mijn eigen tempo. Uurtje of 10 Luukje weer de fles, knuffelen en spelen, Luukje weer slapen en mama weer rommelen. De borstvoedingsfoto's heb ik zelf gemaakt en me in vreemde bochten moeten wringen maar ze zijn aardig gelukt ja. Tis zo genieten samen met voeden. Ik twijfel alleen of hij voldoende drinkt omdat hij vaak al snel weer begint te piepen. Het is maar zelden dat hij ook meteen rustig en voldaan in slaap valt.
aangezien iedereen onder de douche staat, aan het ontbijten is, druk is met werken of gewoon nog ligt te luieren in bed ga ik ook maar even wat doen.. het zonnetje breekt door en ik wil s proberen om de ramen boven aan de buitenkant te lappen... de buren heb het dit weekend allebei gedaan dus bij mij ziet het er nu wel ernstig smerig uit.. het contrast is nu echt te groot... dus ik moet ook aan de bak..hahaha... s kijken of mijn telescoopwisser doet wat de verpakking zegt... heb er een hard hoofd in..haha... Nou tot later weer...
Ichtus, wat fijn dat het gisteren goed is gegaan. En Marijntje wat kleur, wat goed want hij zag best wat bleekjes . Dat stressen door het huilen herken ik terwijl Luuk bijna niet huilt. Och arme, zijn speeltje stuk . Dan maar weer een rondje Prenatal. Jammer dat die kortingsdagen voorbij zijn. Misschien staat er wel 1 op Marktplaats? Ooh ja Joma, hoe istie nu? Al een beetje opgeknapt? Ariel de stapper . Het klinkt allemaal positief van jouw kant. Wat die luier betreft, nee, er staat niks op. Maar als ik net die kerriedrap luier zag dan denk ik niet dat hij hem aan krijgt. Dat loopt er zo uit joh . Waar haal je die wegwerpzwemgevaldingen?
@dees.. heerlijk zo'n rommeldag... kun je luuk niet na de borst nog een klein flesje na geven? misschien dat ie dan wel net ff dat krijgt waardoor hij voldaan is.. en over dat slapen.. bij het inbakeren kun je misschien het bedje zo kort opmaken dat hij met zijn voetjes tegen de bedrand aankomt en dan het dekentje tot aan zijn nekje.. dan kan ie wringen wat ie wil, maar kan er zeker niet onder komen.. schijnen beebjes ook fijn te vinden om met hun voetjes wat vastigheid te voelen.. dan voelt het allemaal niet zo ruim.. er is ook speciale bedopmaaktechniek voor het lakentje zodat je het wel hoger kunt opmaken maar zodat ze absoluut niet naar beneden en er dus onder kunnen kruipenk, maar dat is niet uitlegbaar in woorden.. kan ik je alleen laten zien...doe ik wel bij het foto's maken...misshien heb je daar iets aan...
Dees, ik heb ze van het kruidvat, daar hebben ze ook een maatje s, van 6-? kilo. De rest begint zo´n beetje bij 7 kilo. Het is weer brullen, ben weer weg
gewoon bij de drogist.. en supermarkt hier heeft ze ook.. ze zijn volgens mij van pampers, maar sommige drogisterijen hebben eigenmerk.. tzijn van die broekjes en na gebruik scheur je de zijkanten los en mikker je ze weg... ik vind ze ideaal en ze hebben uiteraard verschillende maten... er staan leuke plaatjes op... marijn za idd erg bleek.. vond het soms gewoon eng hoe wit hij zag.. nu hij groter wordt wordt het beter.. nu zijn onze kids sowiezo wel snel witjes hoor en ed en ik zijn ook niet erg snel gekleurd, maar tis wel lekker dat er nu wat kleur op zit.. ziet er meteen een stuk gezonder uit.. en t viel me gister op dat ie echt al flink veranderd... hij groeit duidelijk erg hard nu...HEERLIJK!