@dees... mocht je toevallig nog niks gekocht hebben tegen de tijd dat je komt voor de foto's... ik neem ze uiteraard mee naar centerparcs dan kun je er wel een paar van me krijgen om te proberen.. hoef je niet een pak te kopen...maar kijk maar ff..
Dat vraag ik me dus ook af, is het wel zo erg? Of kan ik er niet meer tegen. Maar ik heb me ziek gemeld op het werk. Eerst eens kijken wat de kinderarts morgen zegt
Ik heb de bakerdoeken al verkocht dus dat kan niet meer . Dat opmaken staat ook in het boekje van de Pacco, matrozenbedje ofzo? Een groot laken dubbel slaan en ze daartussen leggen. Ik weet wat je bedoeld in ieder geval. De eerste serie flesjes staat in de magnetron. Ik had geen zin om ze uit te koken, dan maar zo. Ik ga van de week toch naar de AH omdat de pampers in de aanbieding is dus zal meteen zwemluiers meenemen. Welke maat luiers heeft Marijn nu? Ik heb namelijk nog New Born 1 staan die je zo mag hebben
Ik ben benieuwd Anouk. Misschien is er helemaal niks maar dan weet je dat tenminste. Een huilende baby is ook een naar geluid. Niet alleen het volume maar het gaat je aan het hart als je kleintje huilt. Tsja, roze wolk? Nou, echt niet altijd hoor. Ichtus, ooh graag, ik wil er wel een paar gebruiken. Misschien kan dat meteen wel daar
goeiemorgen meiden @anouk klein vraagje doe jij de flesjes per fles maken of voor 24 uur? Bryan was ook ieders keer erg onrustig laatste tijd toen maakte we per fles klaar en schijnbaar kreeg hij sneller krampjes, ik maak nu de voeding weer per 24 uur klaar en hij slaapt heerlijk schijnbaar werkt dat dus is misschien een tip voor sara
(geen woorden meer...huil maar...) en natuurlijk kun je ze dan gebruiken.. lijkt me super om met de kleintjes te zwemmen.... de luiers die ik heb heten little swimmers trouwens..zag er net 1 in de kast liggen dus heb ff gekeken.. en matrozenbedje bedoelde ik idd...
Welke maat zijn die Ichtus? Want Luuk heeft maatje 2 en draagt nu maatje 3. Hij is een grensgevalletje. Zwemmen heeeeerlijk alleen kijken of dit dikke, logge lijf nog in een badpak past
dat is bij mij vaak ook de hamvraag.. ik probeer dan op te schrijven van hoelaat tot hoe laat hij heeft geslapen en gehuild wanneer gegeten en hoeveel.. vaak slaapt hij dan langer dan dat hij huild en kom ik er achter dat ik m best snel stil krijg... dat doet me dan weer goed...maar t blijft vreselijk irritant...tis denk ik meer (tenminste bij mij) dat ik me zo gebonden voel en niet kan doen wat ik wil doen..(uiteraard beperkt dan he) simpele dingen zoals de was of ff stofzuigen...even lekker douchen zonder bang te zijn dat ie wakker wordt van de kraan of gestommel..dat soort dingen... de tip van vivian zou ik zeker proberen.. heb ook gehoord dat koud water gebruiken en dan warm maken in pannetje water (heb niet het lef om de franstalige term te schrijven.hahaha) ook tegen krampjes kan helpen.. ik gebruik warmwater uit de kraan, maar de magnetron zou ook evt krampjes kunnen veroorzaken.. vriendin vanmij deed dat ook en toen ze overstapte op het pannetje water scheelde dat enorm, maar tis niet wetenschappelijk onderzocht ofzo...
Dees, laat jij ook weten als je wat van je schoonmoeder hoort? Mijn zus belde net, ze gaan binnen het uur de vliezen breken. Niet normaal, maar ben 1 brok stress. Ik vind dit helemaal niets, dat afwachten....kan ik niet zo goed. Ichtus, ai ai ai het favouriete speeltje naar de knoppen. Misschien zolang even proffesorisch maken, Marijntje ziet die fluttape vast als leuk versiersel. Hier heeft Tess al een kleurtje van papa en we hebben gemerkt dat ze makkelijk kleurt. Gisteren een uurtje in de zon gewandeld en het streepje bij de beentjes wat bloot lag is nu bruiner.....wel een komisch gezicht. Hier ook weinig bijzonders op de planning, ook een beetje rommelen thuis en verder in spanning afwachten. Poets ze Vivian. Anouk, kan je geen advies geven, maar wil wel laten weten dat ik met je meeleef. Ik wens van harte dat Sarah snel een ritme vindt en meer tevreden is. En huilen snijd echt door je ziel, daar heeft Dees helemaal gelijk in. Ik hoop dat de KA iets voor jullie kan betekenen. En trek zelf ook tijdig aan de bel he?! Dikke knuffel meissie!
Marijn heeft dezelfde maat.. zit ook in maatje 3 maar die is nog iets te groot en maatje 2 zit net iets te klein.. ook twijfelgevalletje hier... dus dat komt wel goed... en dat badpak past nog wel hoor.. ! dat valt best mee...
Goeiemorgen dames! Ik ben ook weer in het land van de levenden! Rosalie die heeft tegenwoordig een nieuw ritme waar mama niet zo blij mee is.....om 21.00 naar bed en dan om 04.00 wakker worden omdat ze onwijze honger heeft. Gelukkig slaapt ze dan wel weer om 04.15 maar toch. En als ze om 22.00 naar bed gaat dan is er niks aan de hand en slaapt ze zeg maar gewoon tot een iets beter tijdstip door.... Maar ja ik kan dr moeilijk een uur wakker gaan zitten houden, daar word ze ook niet echt vrolijker van... Ik ga ff terug lezen!
Ja, en ik heb ook al eens gehoord dat het gebruik van bronwater (wel die van barleduc....tja, altijd de duurste he) krampjes tegen kunnen gaan. Kun je eventueel ook nog proberen. En gebruik je al sab simplex en/of cinababy? Hier werkt cinababy erg goed!
ik warm de fles wel op in magnetron maar de voeding lost beter op als je hem 24 uur van te voren klaasr mmakt met afgekookt warm water beter dan in koud namelijk en nu heeft bryan zo goed als geen kramojes meer
Lastig he Ariel? We hebben hier ook gemerkt dat Tess het beste "doorslaapt" als we de fles om 21.30 geven. Dat een half uurtje ervoor of erna zo'n verschil kan maken he....bijzonder. Maar een uurtje wakker trekt ze niet? En eventueel eerst even laten jammeren en daarna spelen en op die manier oprekken?
Ben bang dat je met de verzendkosten erbij nog meer kosten maakt, dan als je het zelf bij de drogist haalt. Maar tot wanneer blijft het goed dan? Anders wil ik het in juli bij Dees wel overnemen.
Ja ja ik heb dr weer helemaal zin in hoor! Dit weekend kwam me moeder dan ff oppassen zodat we ff samen wegkonden. Maar normaal gaan we allebei 1 dag per weekend weg. T nadeel is alleen dat Rosalie die fles echt niet ziet zitten Maar ja daar moet ze dan maar aan wennen! Ennuh is het niet zo dat als je kindje in het water is dat ze dan niet plassen en/of poepen? Tenminste zoiets zei mijn kraamverzorgster.