Hoe moet ik dat nu interpreteren dan? Ben blond he.... Je kookt het water voor 5 flesjes, doet het water in een grote kan en zet het dan in de koelkast. En dan per voeding eruit halen wat nodig is en dan verwarmen via de magnetron, voeding erin en klaar?
Nou, een van de dames van mijn pufclub gaat elke week babyzwemmen enne.....die van haar poept en plast regelmatig in het water. Heerlijk ontspannen he?!
Nou Ariel, ik heb al van verschillende meiden gehoord dat de kleine het badje vol scheet dus daar vertrouw ik niet op
nee ik maak de complete voeding klaar voor 5 flesjes dus met de poeder in heel heet afgekookt water dat laat ik afkoelen en gaat de koelkast in en dan voor het naken ff schudden en warm maken in magnetron dat mag zo, heeft de kraam me geleerd en t werkt
Is goed hoor Vivian, is geen haast mee. Bryan gaat ook ten alle tijde voor! Ik pak de telefoon ook niet op als ik met Tess bezig ben, daar viel mijn schoonmoeder ook over. Ze zei: "wat nou als het een alarmsituatie is?" Ik dacht: "jullie een alarmsituatie....mooi zo....lekker laten gaan die hap...." OOOOOOOH, wat ben ik gemeen he?
Jemig, dat mag dus wel? De kv vertelde hier dat de poeder niet al die tijd mocht "stilstaan", dat zou juist krampjes veroorzaken. Soms word ik zo moe van al die verschillende theorieen!
Ze wordt dan heel chaggo...en dan gaat ze huilen, dus dan gaat mama ff met dr lopen. En dan valt ze binnen 10 minuten in slaap op mama's schouder....Maar het verschilt ook heel erg per dag hoe laat ze naar bed wil. Zaterdag had me moeder opgepast en toen wilde ze dus niet slapen. En is ze uiteindelijk om 23.30 gaan slapen. En toen heeft ze (gelukkig voor mij ) tot 08.00 geslapen....
ooh wat gemeen suus hier zit een speaker op de telefoon dus kijk wie het is en als ik denk dat t belangrijk is gaat speaker aan
Ik neem ook niet op als ik bezig ben. Mijn ma heeft dat snel door en hangt dan op maar schoonma belt dan gewoon nog een keer
hier ook cinababy... werkt perfect.. ik geef het een half uur na de voeding.. ervoor werkte hier niet.. ook als ie acuut krampjes heeft dan is ie 5 min na 3 druppies weer vrolijk.. echt heel apart om te zien.. sinds ik het gebruik zijn krampjes eigenlijk verledentijd maar durf er niet mee te stoppen... maar het rekken voor voeding werkt hier ook slecht.. knuffelen of spelen lukt eigenlijk niet.. soms werkt mijn pink even, maar als ie echt honger heeft dan heeft ie ook echt honger en krijst ie net zo lang tot ik de fles in zijn mond stop... en barleduc heb ik ook gebruikt.. werkte hier wel, maar niet voldoende.. nu met de cinababy kan ik weer gewoon kraanwater gebruiken..
goedemorgen meiden! Hier wel een lekkere nacht ondanks dat mijn hoofd aanvoelt als een baksteen ,een dikke strot heb enz.... Gwen had lekker haar ene armpje weer uit de inbaker doek weten te krijgen hihi die slimmerd waardoor ze om 5 uur kwam, ach ja om 5 uur wat lachjes van je kleine meid is toch ook heerlijk Gwen komt trouwens ook al helemaal naar voren met haar rug en nek ook als ze in de maxicosi nog vast moet, en in de wippertje is maar goed dat ze vast zit, want mevr wilt te veel Moet zo hier wat in huis doen al heb ik er nu geen fut voor, maar heel het weekend niks gedaan , en moet nog gebakjes bestellen en de laatste boodschappen voor mijn verjaardag doen... @MissN je zal nog wel lekker onder de dekens liggen, slaapse! @Suus fijn zo heerlijke nacht hoor! en spannend voor je zus zeg! @Anouk bale meid van je nacht pppffff maar ik zou die voedingen gewoon 5 keer 150 cc houden hoor dat is voor 5 kilo goed heb je al geprobeerd in te bakeren? wordt ze daar niet rustig van? @Ichtus, die dag is goed te doen hoor normaal werkte ik van 8 tot 21 uur en nu vanaf 10 uur! en het is zo druk dat de dag zo om is! Marcel heeft hier vrijdags ouderschapsverlof en zaterdags werkt hij 1 keer in de maand soms 2 keer! en woensdags bij me ma,dus ideaal hier En het werken is goed te doen hoor! moet nou pas vrijdag weer, goh...wat vervelend dat koninginnedag nou op woensdag valt En die mobiel voor boven de box ,ach wat lief van Lisa dat ze haar broertje wilde helpen om hem een mooi muziekje te geven, En ja dan maar weer naar de prenatal, ik heb er trouwens 1 die hoef je niet op te winden hihihi ideaal knopje aan en klaar @Mystery hoe is het daar? @Dwazie hoe is het met jou? @Dees luuk kan ook minder vast slapen omdat hij het misschien wel warm heeft in de combisleeper! bevalt hij trouwens? wil er ook 1 halen! want Gwen kan ook wild doen hier hoor! en lekker daggie niks heerlijk toch En een dikke knuffel voor je tranen! lekker laten gaan meid! Zo uhm niks vergeten hoop ik anders Sorry Oh ja hier ligt Gwen al heel de week als we op pad gaan in de wandelwagen ze vindt het geweldig ! en ja hij kan heel plat hier
ja dat mag dus wel hier word dat altijd gedaan mijn vriendin heeft kleine van 1,5 en die heft dat ook altijd gedaan, en staat op verpakking dat je het na het maken nog 1x mag opwarmen maar moet wel zeggen mag niet langer dan 24 uur, ik heb zelfs een lijstje van kraamzorg gekregen waarop staat hoeveel water en schepjes per 24 uur
Cinababy geef ik een half uur voor de voeding en net als jij, Ichtus, ook bij accuut krampjes. Dat werkt echt super, ze is dan idd binnen 10 min. stil en vrolijk. Ik bouw ook nog lang niet af, wil wel met de s.s. stoppen. Heb ook niet echt het idee dat het wat doet.... Maar vind het wel eng, pffff.....straks komt het terug. Ach, je kunt er zo weer mee beginnen.
Ik neem echt altijd me telefoon op! Tis echt heel erg hier...zelfs 's nachts! En als Rosalie eten krijgt heb ik natuurlijk gewoon een hand over! Dat scheelt weer.
Hij voelt niet warm aan, precies goed dus te warm, kweenie. De combisleeper bevalt erg goed, ideaal zo. Ooh, meneer is wakker. Hongerrrrrrrrrr