Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    jeetje wat een geluk joma dat je woensdag vrij hebt wij zijn helaas gewoon open :cry: dus ik moet dinsdag, woensdag en vrijdag werken wat vind ik het toch erg dat hemelvaartsdag bestaat ;)

@suus heb ff gekeken de cinababy is goed tot november 2011, dus als je wilt neem ik hem mee naar dees (als ik vrij krijg ;) )

Nou nu ga ik echt poetsen ga vanmiddag namelijk lekker koffie drinken bij mijn vriendin tpt straks

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zijn er hier trouwens ook al beebs die tandjes beginnen te krijgen? Ik heb namelijk het vermoeden dat Rosalie dr 1 gaat krijgen...Ze kwijlt echt ontzettend veel en ze "kauwt" echt op alles wat ze in dr mondje kan krijgen. En dr zit een beetje een wit puntje met een bobbeltje in de tandvlees :(

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Veel plezier Vivian! Tot straks!

Luuk eetsmakelijk! ;)

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Is helemaal goed Vivian! Poets ze....ga ik ook na deze post doen.

Ariel, zou heel goed kunnen....al meerdere beebjes hebben er hier last van. Bryan van Mystery in ieder geval....

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @suus.. ik geef een half uur NA de voeding.. dat werkt hier beter...maar tis superspul....
    en stoppen.. nou ik wacht wel tot ie 3 maanden is.. dan zijn zijn darmpjes klaar zeg maar...

@ariel.. klinkt als tandje..erg leuk..maar daar kunnen ze flink last van hebben hoor...

ik neem alleen de telefoon op als ik daar izn in heb..ze bellen wel terug als het noodzakelijk is..anders spreken ze maar wat in...

@joma. oh das wel lekker dan marcel dan vrijdags thuis is... hier is edwin ook altijd 1 werdag van mij vrij, maar die wisselt..omdat ik onregelmatig werk..maar vind het ook heerlijk...andere dag(en) schoonmama .. vind dat moeilijk maar de kids zijn dol op haar..dus dat maakt een hoop goed.. ze doet ook altijd wel leuke dingen met ze.. knutselen, wandelen, eendjes enz..dus ze genieten van alle aandacht...

hier nog ff snel koffie op drinken en dan marijn wakker maken...(klinkt stom) maar hij moet eten en wil weer een ritme creeeren waar ik me lekker bij voel dus 10u 14u 18u 22u 6u.. s kijken of me dat vandaag gaat lukken..

ben er dus straks weer....

6. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Over het kwijlen en overal op kauwen...
    Ik had het gevraagd bij het cb...en die zeiden dat het bij de leeftijd hoorde..hier ook wel een wit hard puntje in het tandvlees, maar was volgens het cb geen tandje...

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    das een heel fijn ritme ichtus moet zeggen dat het hier heel goed werkt moet bryan smorgens wakker maken dus werkt perfect hier, hoop dat het bij jullie ook zo goed werkt :)

Nou nu ben ik echt weg doei doei

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou dames...ik ben ook maar weer is ff wat in huis doen! :(
    Vanmiddag komt me vriendin langs! Dus dan moet het er wel een beetje goed uitzien hier! :)
    Daarna kom ik wel weer even kijken! ;)

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja hier ook 2 witte puntjes ;)

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    poetse! ;)

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    succes met je ritme! hoop dat het goed gaat ;)

en ja ideaal dat de mannen ook een dag thuis zijn , en Marcel vindt het ook leuk ;) en fijn dat de kids bij je schoonma leuk hebben en leuke dingen doen, ook wel een lekker idee toch!

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja klopt kwijlen en overal op kauwen hoort er nu bij ;) oh hier heeft het cb van de week gekeken en die 2 witte puntjes waren toch tandjes zei ze :rolleyes: hier wel..

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Nou ik ben ff boodschappen doen! bey bey

14. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Iedereen aan de poets?

Luuk heeft lekker in de schommelstoel met mama samen gegeten, heerlijk vond hij het. Hij ligt net weer in bedje een beetje te brabbelen. Ik ben benieuwd of hij het gaat redden tot minmaal 1 uur.

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    owh trouwens nog iets leuks...

Als marijn los in de box ligt.. zet hij zichzelf af met zijn voetjes en schuift dan door de hele box.. echt zo leuk om te zien...hij heeft daar echt lol in vooral als ik er bij sta en vraag waar hij naar toe gaat.. dan wordt ie helemaal wild...

Net toen ik m wilde wakker maken lag ie lief op 2 vingers te sabbelen en te brabbelen..zoo lief...ik ga m zo weer lekker in zijn bedje leggen.. ben benieuwd hoe t gaat.. ...

nog even een smerig vraagje.. zweten jullie ook zo snel en veel.. wordt er gek van.. ik kan nu wel weer van trui wisselen en heb nog niet eens iets gedaan...tis echt te gek voor woorden...

16. 40plusmama

Jij bent ziek! Hup je bed in en een ander laten shoppen voor je ;)

17. 40plusmama

Ik zweet ook peentjes hoor, bah. Moet meteen een die Axe reclame denken nu, die vent die een waterval onder zijn oksels heeft :)

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dees, schattig he? Hopelijk kan hij lekker snurken tot 1 uur. Ik duim voor jullie.

Ichtus, ja bah he? Hier ook hoor, zou dat nog van de hormonen komen. Soms word ik 's nachts zeiknat (maar dan ook echt nat hoor) wakker en moet ik douchen en omkleden.
    Niet grappig meer.....

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh hij ligt net te poepen.. ik w8 dus maar ff

20. 40plusmama

:)

Ik verschoon tegenwoordig de luier na de voeding hoor. Steeds verschoonde ik ervoor en dan scheet meneer hem vol terwijl hij rechtop bij me moet zitten na de voeding. Tis wel goed, dan maar vies eten en schoon slapen :)

Deel Deze Pagina