Mezelf net even lekker verwend (nee, niet op die manier viespeuken 8) ) en warme choco met slagroom en warme stroopwafel op. Let op, nou komt Dwaasje zo of Boney want het gaat over eten en/of drinken
Hij is heeeeeeeeeeeeel mooi...me moeder is dolgelukkig!\ Dees, nogmaals bedankt voor de prachtige foto's!
Nee hoor, daar kan ik ook op reageren....heb er ook een radar voor. Heerlijk, gooi er eens even 1 deze kant op. O nee, heb een wafelijzer en mix, dus alleen de slagroom deze kant op, want die is op.
Mijn slagroom is nu ook op Suus maar heb wel staan nog dus kan zo kloppen. Jammer eigenlijk dat er hier geen forumdinnetjes in de buurt wonen anders zou ik het best leuk vinden zo hier en daar eens aan te hoppen of eens visite te krijgen.
Ik heb trouwens best vette melk (heeft niks met voeding ofzo te maken zei de lk). Zou je die af kunnen romen en slagroom van kunnen maken? Ooh nee, ik begin melig te worden.
Herkenbaar, heb ik ook hoor. Lijkt me zooooo gezellig, we weten ook zoveel van elkaar. Helemaal geweldig om live alle zorgen uit te spreken en af en toe de knuffel te ontvangen. Maar ook dom zwetsen met lekkere hapjes.... Maar helaas, tis niet anders.
Dat zou je voor de grap moeten proberen en dan olaf voorzetten alsof slagroom.....whaahaa. Wat had je dan verwacht Dees? Van zo'n hangdag wordt je ook melig....da's nou eenmaal de keerzijde. Ik ga even een sigaretje roken met paraplu.
Olaf heeft gisteren wel de melk geproefd en hij vond het niet lekker. Een rare nasmaak zei hij. Ik vind het erg zoet maar niet echt vies al heb ik liever een gewoon glas melk hoor.
Paraplu is een illegale roker. Hij mag van z'n moeder niet thuis roken, dus komt hier af en toe een sigaretje paffen. Wel vreemd, hij komt alleen met regenachtige dagen. Voor de droge dagen heeft ie vast een ander vriendinnetje. Jan weet ervan hoor!