Februari 2008 Mama's

Discussion in 'De mama's' started by MissN, Feb 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Tja Dees, doe zo mee hoor. Ben toch 1 brok stress....zo kan ik tenminste een beetje relaxen.
    Alleen het strijkgoed zit me naar aan te staren.

2. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

Nov 11, 2006
    2,853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ja, en ik stink ook nog... Voor mijn zwangerschap had ik dat echt nooit en nu ruik ik mezelf echt aan het einde van de dag... Yuk!

3. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

Nov 11, 2006
    2,853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik denk dat er iets mis is gegaan met de bestelling want ik heb nog niets gehoord. Ik ga van de week een nieuwe poging wagen maar dan bij de Blokker. Die zit hier int durp dus dat is wel zo makkelijk met het afhalen. Als ik hem hbe voor 5 mei, neem ik hem wel mee om te laten zien.

Edit: heb er net een besteld bij Blokker van 30x40

4. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

Nov 11, 2006
    2,853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Doet me denken aan een topic over panne(n)koeken van moedermelk waar het hele gezin van meesmulde.... Tging zelfs zo ver dat er mellk mee werd genomen naar het pannekoekenrestaurant om er daar pannenkoeken van te laten bakken. Kzeg maar zo, kzeg maar niets...

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Whaa Mrijn, dat gaat wel erg ver ja. Er zijn grenzen....

6. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    Jullie zijn niet bij te houden vanochtend! :)

Ik heb al de hele ochtend een beetje zitten 'refreshen' met de ene vrije hand om bij te lezen, maar heb me niet gewaagd aan schrijven met 1 hand, want dan zou mijn berichtje toch maar in de massa verdwijnen! ;)

Wat er aan de hand was?
    Nou... Fenne werd om half 9 klaarwakker om te drinken, maar is vervolgens met een volle maag om 9 uur in mijn armen in slaap gevallen... daar heeft ze tot half 12 gelegen... dus ik heb 2,5 uur lekker lui op de bank gezeten haha... nu doet ze nog naslaapje in de box en kan ik dus ff snel typen! Weet niet wat er aan de hand is met mijn kleine slaapkoppie, maar misschien is ze de indrukken van de drukke dag gisteren aan het verwerken ofsow? :(

Wat ik onthouden heb?

Suus: succes met stressen vandaag hihi... komt vast snel een berichtje dat je weer tante bent geworden!

Mrijn: pannenkoeken van moedermelk? :confused: uhm... ik houd ook mijn mond maar...

oei gillend meisje... tozzo

7. Wen26

Wen26 VIP lid

Jun 16, 2007
    12,487
    0
    36
    toch ff 1 hand...

die wil dus duidelijk een keertje bij mama in de armen slapen... kan best een keertje, was toch van plan niets uit te voeren vandaag :)

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Fenne droomt vast alle indrukken (lees: heerlijke broodjes die haar neus voorbij gaan) aan het wegdromen.
    Tja, als die alarmbel eenmaal afgaat is het opstaan van de bank zowat een reflex....whaahaa. Kunnen jullie nog die tijd herinneren van voor de kleine? Lijkt al jaren geleden....

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Tess houdt er niet zo van om op de arm te liggen. Ze wil wel graag bij me zitten. Vind dat weleens jammer, vind ik zo'n schattig gezicht als zo'n kleintje in de armen ligt te slapen.....

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Ga even wat nieuwe foto's op hyves zetten...zometeen wel even bewonderen he dames?

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Ze staan erop hoor....ik ga even met mijn meissie tutten en de fles geven....
    Tot later!

12. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    OH OH... allemaal dekking zoeken.. DEES IS MELIG...
    wel zorgen dat je niet bloemig wordt he..(ohw flauw grapje)

bvpannekoeken..YUK! maar das dan ook het enige wat ik ervan zeg...

edwin vond de bv ook niet lekker...ik heb nooit geproefd, maar smeriger dan fv kan het niet zijn.. dat is pas YUK YAK!

@Wen.. spierballen aan het kweken?

@Missn.. doeg doeg.. tot later en neem je lekkers mee voor ons allemaal? en ik heb nog groente nodig...dank..

@dees.. ja dat visite doen bij elkaar zou ik ook zooo graag willen...we kunnen ook met zn allen een provincie veroveren.. gaan we daar allemaal wonen...! gewoon een vlag maken en aan t provinciehuis hangen.. dan ist van ons.. gewoon op de ouderwetse manier!

@zweten...gelukkig ben ik niet de enige.. ik zou er bijna voor naar de ha gaan.. IEUW.. wat erg.. en vooral vervelend, want ik kweek zo wel veeel was..

Hier is marijn trouwens na het verschonen lief in bed gegaan.. heeft toch stiekem wel even gehuild, maar slaapt weer...sssssst

13. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik kan er met weemoed aan terug denken...hahahaha

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Whaahaa Ichtus is weer op dreef hoor!
    Wederom lig ik echt dubbel....provinciehuis veroveren....zie het gewoon al helemaal voor me. Beelddenker he!

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Voor jou is het werkelijk al jaren geleden.....

16. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    maar dat lossen we op door mijn ouders mee te nemen op vakantie.. hebben we gratis oppas die dat helemaal niet erg vind en zo kunnenwij ook een avondje lekker doorzakken...of gewoon s uit eten met ons beiden... heb daar zooooozin in...

maar wil mijn kiddies voor geen goud meer ruilen voor die tijd..

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    nu echt weg....de alarmbel gaat weer....ja, ja...ik kom hoor....

18. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    idd we vieren bijna ons 5 jarig ouderschap! (lees..jurian is bijna jarig..)
    is toch een jubileum.. daar ga ik maar s een feestje voor ons van maken.. :D

19. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hier nergens zin in.. mijn hoofdbezem staat/ligt nog steeds in slaapstand (mijn haar zit dus nergens naar) wordt ook een luierstand dag denk ik hier...
    Morgenavond krijgen we weer kraamvisite en zondag nog..pfff tlijkt wel of het hier nu pas echt op gang komt.... KAN HET NOG LATER?!

20. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    wat zijn julie kletstantes zeg niets beter te doen ;) :) nou keuken is gestofzuigd en nu de woonkamer gestofveegd daar ga ik nu stofzuigen en dan ff met dweil erdoor pff toch wel weinig maar 1 dag vrij zal toch echt wat meer in het weekend moeten doen en wat minder kletsen hier :cry: dat moet dan maar in de avonduren :cry: mis jullie al als ik meot werken.

@dees ik zou het ook erg leuk gevonden hebben als iemand wat dichter in de buurt woonde om lekker te gaan buurten en de kids te laten spelen maar helaas
    @suus moet jij naar de fysio toe of komt die bij jou aan huis? Had hier de fysio net aan de telefoon en hier komen ze bryan thuis behandelen dat vind ik wel prettig ze wou vandaag al komen maar had echt zoiets van vrijdag bel je niet terug en nu wil je binnen paar uur op stoep staan dus niet :) heb nu afspraak staan en die zeg ik niet af :) dus nu komt ze volgende week maandag ben benieuwd.

Nou meiden ga weer snel verder bryan krijgt om 2 uur de fles en om 3 uur moet ik bij mijn vriendin zijn tot vanavond lieve dinnetjes van me

Share This Page