Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Over fit voelen: Ik voelde me meteen toen ik thuis kwam (na 5 dagen) al super. Op dag 9 ook een flink stuk gaan wandelen. Nu denk ik alles weer te kunnen en dan moet ik mezelf tegenhouden omdat je toch rustig aan moet doen tot 6 weken na een keizersnede
     
  2. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Ik ben wel fitter dan voorheen (wat wil je met een tweelingbuik) maar ben nog niet de oude. Volgens de arts kan ik een week of 6 na de bloedtransfusie een terugslag krijgen (lichamelijk) omdat er iets was met de rode bloedlichaampjes die dan allemaal tegelijk iets deden. Kweet alleen niet meer wat :oops: . En tsja, ik heb 6 zakken bloed gekregen verdeeld over 2 dagen dus er kan nog een klap komen volgende week ofzo.
     
  3. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Oh fijn dat Damian weer thuis is! raar dat er geen aanwijsbare oorzaak is....
     
  4. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Oh das goed om te weten Dees. Weet je iig waar het van is! Wel vervelend zeg, ben benieuwd of je ook echt een terugslag krijgt. Maar 6 zakken is natuurlijk best een hoop...
     
  5. debie

    debie VIP lid

    5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Ben helemaal trots op mezelf, net ff met de auto en de kleine naar de winkels geweest, ongeveer een uurtje. haha. (eerste keer met auto) :)

    En oei ik groei gekocht, begint leuk, dus ga zo ff verder lezen. Bedankt voor de tip. (weet niet meer van wi)
     
  6. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Leuk he Debie, showen met je kleine ukkie ;)
     
  7. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hihi ik liep gister ook zo trots achter de wagen door de stad. Moest effe naar de bank. (m'n pa heeft een spaarrekening geopend voor Finn) En je zag iedereen in de wagen kijken en dan hoorde ik achter me: oh wat lief, of; die was klein!
     
  8. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja die buikdrager die ik heb is al vanaf dag 1! Dus dat is wel fijn! Anders krijg ik lamme armen! Spruw is echt super zielig! T schijnt een beetje zo te voelen alsof ze allemaal aften in dr mondje heeft!
     
  9. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    He getsie, das een vervelend gevoel! Zelfs voor ons als volwassenen.
    Welke babydrager heb je gekocht? ik heb een babybjorn
     
  10. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier al meerdere malen :D T was een groot succes haha :)
     
  11. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat je sommige voedingen helemaal geen borst aanbied, zo krijgen je tepels ook een beetje rust. En kan je precies in de gaten houden wat ie drinkt.
     
  12. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha dat zal wel ja!

    Gelukkig is het hier niet zo heel lang geleden; de week voor de keizersnede kreeg ik m'n libido weer terug... Maar ja das toch alweer 5 weken dan... ach ja komt wel weer
     
  13. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb er 1 van chicco, vond die van babybjorn een beetje duur. Die ze hier hadden bij prenatal was 105 euro! :confused: daar mochten ze trouwens ook al vanaf dag 1 in!
     
  14. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja precies! Je moet ook niks overhaasten natuurlijk!

    Misschien ff een stomme vraag, maar Rosalie ligt nu lekker te slapen, kan ik dan ff snel naar beneden om de vuilnisbak in de diftar te stoppen? ik ben dan maximaal 5 minuten weg?
     
  15. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Jeetje die van mij was 75 euro, en heb hem kado gekregen hoor! Anders had ik hem ook niet gekocht denk ik. Ok dus daar mogen ze wel al gewoon in! Super das makkelijker met shoppen! haha
     
  16. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Dat doe ik al een aantal keren per dag. Ik moet zo ook weer kolven trouwens. Als ik niet af en toe een borstvoeding vervang voor afgekolfde fles dan had ik geen tepels meer over :( .

    Arme Rosalie, spruw schijnt zeer te doen. Jij hebt nu ook spul gekregen om te smeren neem ik aan? Anders besmet jij haar weer of zij jou.

    Het schijnt trouwens dat de kans op spruw groter is als je in de zwangerschap een ab kuur hebt gehad.
     
  17. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    denk het wel hoor, ze ligt toch veilig in bed
     
  18. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Jawel toch? Er lopen geen huisdieren bij je rond?

    Over die drager, ik heb een draagzak van Premaxx en een buikdrager van Baby Bjorn (gekregen) maar beiden nog niet gebruikt.

    Oeiiiii, tieten zitten vol, even kolven :)
     
  19. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb zelf geen spul gehad, maar moet voor de voeding (als ik haar heb behandeld) ook mijn tepels met hetzelfde spul in smeren.
     
  20. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh m'n moeder is er! Misschien tot vanavond!
     

Deel Deze Pagina