Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @suus gefeliciteerd meid
    @ichtus zo doen we het hier ook eerst ff lekker spelen en tutten dan de fles en dan naar bedje en gaat hier ook heel goed, eg hem trouwens ook wakker in bed dan slaapt hij beter dan als ik hem pas in bed leg als hij slaapt.

Zo grote deel van huis is weer schoon hoef alleen nog boven te stofzuigen en dweilen maar dat komt nog wel zo meteen eerst lekker koffie leuten bij mijn vriendin :)

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hallo Allemaal!

Allereerst Suus gefeliciteerd! Das wel snel gegaan dan of niet?

Dees: M'n chocoradar was even uit, dus vandaar dat ik niet gelijk reageerde... :) vond het wel erg grappig.

Ichtus: Ik zweet ook peentjes. Sinds de bevalling. Nooit gedaan, maar nu stinkt het ook echt. Ik heb het ook heel snel warm. Krijg dan echt soort van opvliegers. Hoogst irri!

Verder weet ik het echt niet meer. Ow ja, dat Fenne een lekkere slaapkop is.
    En moedermelkpannenkoeken... Hahahahaha Was daar hier een topic over? hihi, misschien proef je het nog niet eens. Ik zelf heb er wel van geproeft, Peter nog niet. Smaakt een beetje waterig zoetig. Niet echt lekker, maar ook niet vies.
    Net ff naar het centrum geweest. Had nog kortingsbonnen voor gratis rompertje. 4 halen 3 betalen. Heb 8 rompers gekocht, een nieuwe voedings BH en een muziekdoosje voor tussen de mobiel boven de box.

Debie: ik las over jou internet. Hier ook vanmorgen drama. Wij konden ook niet bellen. Wij hebben UPC.
    Ik was bezig met terug lezen, maar kwam maar tot 1 pagina. Vandaar dat ik nu hier pas ben.

Ik ga nu vast koffers pakken. Wij gaan donderdag weg, en je moet zo'n hoop meezeulen met zo'n kleintje. Ga maar vast beginnen dus.

Tot later
    Bye

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo hier het huis schoon! en gestreken,alleen nog ff dweilen zo meteen en nog ff de koelkast opruimen en inruimen voor mijn verjaardag en dan kan ik weer aan het eten beginnen, en ja Gwen die is zo zoet ze lag in de box te spelen en lig nu al 2 uur in de box te slapen!

@SUUS joehoe gefeliciteerd met je nichtje!

4. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Suus..gefeliciteerd :D :)

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oh spannend Boney, donderdag al. Leuk hoor! Heb je nog wel geld dan, nu je de hele stad hebt leeg gekocht.
    Ja, haar vliezen zijn om 9.30 doorgeprikt en om 12.37 is de dame geboren....da's idd erg snel.
    Weet er nog niet het fijne van, ze kon niet lang praten namelijk.

Vivian, hier gaat wakker op bed leggen ook beter...grappig is dat he?

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Gefeliciteerd met je nichtje Lies Joke!

Maar das dan wel snel gegaan, of niet? Fijn hoor! :D

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Kan aan mij liggen hoor, maar wat heeft spugen met verschonen van de luier te maken? :( :)

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Vroeg me al af waar je was Boney...

Lekker geshopt dus, heerlijk is dat he?! :D

Donderdag al weg ja... lekker hoor! We zullen je alleen wel missen hoor! ;)

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    wakker op bed leggen: hier ook hoor... want als ik Fenne slapend weg leg dan weet ik zeker dat ze na 10 minuten wakker wordt en begint te huilen... ik heb zelf het idee dat ze dan even de weg kwijt is, ze was immers ergens anders toen ze dr ogen dicht deed... :)

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ja, Tess wordt dan na een half uurtje wakker en kijkt dan echt om zich heen van "huh, lag net daar en had een speen in mijn mond....hoe kan dat nou?" Zielig eigenlijk....

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier ook beter wakker in bed leggen. Als ze op m'n arm slaapt en ik leg ze weg word ze of gelijk wakker of na een paar min.

Wen: ik doe hier ook verschonen voor de voeding. Dat heeft zeker wat met spugen te maken. Als ik na de voeding verschoon spuugt ze bijna alles weer uit omdat ik met haar ga bewegen enzo. Moet haar echt minimaal 10 min. rechtop houden.
    Maar Tessa poept niet na of tijdens een voeding. Soms wel, maar meestal tussendoor. Dus dat scheelt weer.

En ik ga jullie ook missen. Nu weet ik wel dat in dat huis een ADSL aansluiting zit, dus m'n laptop gaat mee. Das wel zo handig als het heel de week regent. Maar ik weet niet of de verbinding gaat lukken. Maar dat zien we wel. Laptop gaat sowizo (hoe schrijf je dat nou?) mee. Kunnen daar gelijk de foto's op die we maken.

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tessa heeft tot nu toe geslapen. Heb ze uit bed gehaald en dacht dat ze honger had. Even in de box omdat ik kussen nog moest klaarleggen.
    Heb de mobile aangezet die ik vanmorgen had gekocht. En ze vínd hem toch geweldig....! haha lach me kapot om haar.
    Nu heeft ze wel honger dus ga haar maar helpen.
    Doeg

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    OoOOoh zo! Dat ze dan gaan spugen als je meteen na de voeding verschoont.. whaha snapte 't echt niet... :)
    hihi... ik doe eerst 1 borst, dan valt ze in slaap meestal, dus dan luier verschonen & daarna 2de borst...

en je schrijft SOWIESO... ;)

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    heb de cd opstaan die in het boekje zit van woezel en pip. haha grappig zeg.

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    SOWIESO! Zal het niet meer vergeten juf!

Waar komt dat woord eigenlijk vandaan?

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Als je bang bent roep je flip flap flop
    knipper met je ogen
    en doe een laken over je kop

hihi

(je kan maar lol hebben in je uppie...)

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Is er dan niemand die mij een schop onder m'n kont geeft?
    Zit hier een beetje dom te lullen in m'n uppie!
    En dat terwijl ik best nog wel veel moet doen zeg maar....
    Ga nu eerst maar eens even wat strijken. Daarna koken.

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow, eten... :)

Wat eten we vandaag?

Zal het maar vragen voor iemand anders het doet, die taak moet ik dagelijks hier vervullen toch?

Wij bloemkool met aardappelen en gehaktbal... Mmmmmm Smullen maar.

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    :-k Hummmm, dr is nog steeds niemand hier. Nou dan schop ik mezelf maar...

Deel Deze Pagina