wakker in bed leggen, net gedaan, ligt nu alweer 10 minuten te huilen. Lukt hier echt totaal niet. Wordt nu krijsen, wil het nog even volhouden en als ze dan weer rustig is weer terug in bed (tot nu toe 2 keer in de avond gelukt in 10 weken, mooie score toch, grrr) Mooi he die lachende baby´s, daar doen we het toch voor, voor een mooie glimlach. huh, huilen stopt ineens, raar of is ze nieuwe energie op aan het laden? Suus, gefeliciteerd met je nichtje, alles goed? En thuis fysio, super zeg, scheelt een hoop gedoe. Aha, energie opdoen dus eten, wij hadden macaroni, heerlijk! Ik ga toch maar eens even een kijkje nemen en het speentje weer op zijn plek duwen. Doei doei
Paar dagen niet geweest. Ben weer aan het werk en dat is nogal wennen. Als ik dan thuis ben is er zoveel te doen, zoals lekker met Noah kletsen en knuffelen Hoe gaat het met jullie allemaal? Heb een beetje terug gelezen maar t is zoveel. Hier gaat het goed. Noah begint steeds meer te lachen en te kletsen en behoefte te krijgen aan alles zien. Hij doet niets liever dan in de draagzak mee naar buiten en dan veilig vanuit de draagzak ALLES proberen te zien. Waarna hij voldaan in slaap valt, zo lief. Tot de volgende keer weer! Liefs Amma
@dees.. prachtige foto's weer en idd een duidelijke lach.. ik dacht altijd dat het SOWIEZO was... boeien.. we weten wat we bedoelen..toch? hier rijst met zoetzure saus en kipfilet gegeten.. Marijn kwam om 16u en moest om 17.30 eten, maar hij was tevreden en heb nog ff lekker gespeeld.. daarna nog op de arm kunnen rekken tot half 6. toen de fles daarna in bad en hij ligt lekker te slapen.. hoop dat het nu een avond zo blijft.. afgelopen dagen was het niet voor half 9 dat ie stil was... ed komt zo thuis en kids gaan zo naar bed.. Jurian heeft straf dus geen juriantijd vanavond.. maar ze zijn nu nog even lief aan het spelen... en dan gaat nu de zon schijnen.. TE LAAAAAT! euh.. rest alweer vergeten.. maar al met al kan ik zeggen dat mijn expirimentje gelukt is... Misschien tot later en anders alvast tot morgen....weet niet wat lief in petto heeft...en eigenlijk heb ik nog een verjaardag...blegh.. geen zin..nah ja... we zullen zien of ik nog ga.... Knuuffffffff voor iedereen...
@Suus: van harte! Wordt ze Lies genoemd of echt Lies Joke? @Anoek: meid wat heb jij het zwaar! Ik heb de eerste 4 weken zo gezeten en vond het echt tropenweken. Het is nu nog zo dat ik elke dag die afwijkt van ons patroon bang ben dat Juul weer van het padje raakt. Wat hebben jullie tot nu toe geprobeerd en wat is volgens jou nu echt het probleem met Sarah? Ik heb vanmiddag paardgereden en wat was dat zwaar zeg! Ik moest er meteen 2 rijden en normaal gesproken heb ik daar niets van, maar nu... Ik voel echt dat er een kind door mijn bekkenbodem is gekomen (dat zijn de belangrijkste spieren bij het paardrijden). Toen ik om half 6 thuis kwam trof ik een moeie koos aan met een huilerige Juul. Lekker dan, zo ga ik nog een x weg... Koos had dus niet naar mij geluisterd dat Juultje na de fles van 3u meteen weer naar bed moest omdat ze anders te moe werd. Koos is zo dommig met Juul, hij kijkt en luistert niet naar haar signalen en niet naar mijn ervaring, maar verzint zelf van alles...Ik snap best dat hij door schade en schande wijs moet worden, maar ik wil niet dat Juul daar de dupe van is. Nou ja, ik heb haar meteen boven de fles gegeven en na 10 min huilen sliep ze. Wij hebben zo'n surinaams roerbakgedoetje met aardappeltjes gegeten. Best lekker.
@mrijn.. volgens mij lijken edwin en koos wel op elkaar... hier nog zo'n eigengerijde (ei of ij?) zelfontdekkende ***... en dan later zeggen.. goh bij jou is ie zo stil.... bijzonder hoor! dat bedoel ik!Luuster dan ook naar mij! Nou marijn is na het bad meteen gaan slapen en dat doet ie nog steeds... HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH ben meteen naar appie gereden en een bak b&j gehaald en een kipvleugel ovenschotel piri piri... om mezelf te verwennen en het te vieren..hihhiihi Schaam! (echt niet) Hoewel ik me echt niet aan een dieet achtig voedselpatroon houd (lees boven) kon ik toch maar weer een oude broek aan die ik eerder nog niet dicht kon krijgen... kennelijk verlies ik toch cmters zonder kilo's te verliezen.. nou op deze manier mogen die kilo's best blijven.. als ik de cmters maar blijf verliezen...geen problemen mee...
Daarom heb ik me vandaag ook ziek gemeld, vind het niet nodig om er mijn vakantiedagen aan te spenderen, die neem ik op als het beter met haar gaat. Wij hebben echt geen idee meer, sinds 8.30 slaapt ze zo´n beetje, heb een kruikje bij haar liggen. Morgen weer naar de kinderarts. Eens kijken wat ze zegt. Mijn vriend en ik hebben het er niet nog over gehad en we vragen ons ook een beetje af of het geen gedra gzou kunnen zijn, wwe gaan in ieder geval hulp zoeken naar iemand die ons kan leren hoe wij Sarah aan moeten pakken, eens kijken of wij het goed doen, we beginnen daar zelf nu aan te twijfelen. Sarah heeft Zantac tegen reflux en ik moet zeggen dat het gillen na een flesje afgelopen is dus daar lijkt ze rustiger door en we hebben laxeermiddel en het poepen gaat nu prima.......... Daarom, geen idee helaas. Voel me wel eg schuldig naar mijn werk toe maar moet ik niet doen. Paardrijden lijkt mij wel een prima uitlaatklep, maar ja, als je zo thuis komt is dat wel even balen. Ik merk dat hier ook wel eens maar laat mijn vriend dan maar, hij moet ook zijn weg zien te vinden met Sarah. En aangezien ik al 10 weken thuis ben weet ik intussen hoe ik haar rustig moet krijgen.
Borstvoeding dames... mag ik even jullie hulp vragen? Hoeveel cc borstvoeding geven jullie wanneer je de fles geeft? Ik vind het namelijk zo lastig inschatten, ik wil niet te veel opwarmen, want dat is natuurlijk hartstikke zonde, maar wil ook niet te weinig meegeven aan de oppas straks... hoe doen jullie dit?
hoi meiden zo even een paar dagen niet geweest en eris flink bijgeschreven. momenteel heb ik niet zo'n zin om alles ter te lezen want ben net klaar met werken. hier gaat alels best goed. keano is wat verkouden en kwijlt als een gek. ik begin onderin al streepjes te zien dus volgens mij komen de tanden hierzo. mijn zoon is afgelopen donderdag geopererd aan zijn gebitje vandaar dat ik hier niet was. gelukkig is alles goed gegaan en heeft hij geen pijn gehad. was wel eng allemaal omdat hij nogal bloedde. nu gaat het stukken beter en kan ie flink opknappen aangezien hij nu 14 dgn vrij heeft
@anouk.. niet schuldig voelen naar je werk toe.. daar is de zw voor.. jij bent nu niet in staat om te werken... klaar.... en meis een hele dikke knuff.. ik vind het met marijn al moeilijk zo zonder echt duidelijk ritme maar als ik jouw verhaal lees hebben wij een makkie... @mrijn.. AUW! volgende uitje een masseur misschien? maar dan is de pijnlijke plek misschein wat te prive..hmmmm Koos lief aankijken dan maar? hahaha *de kip was niet lekker* die vieze smaak ga ik maar weg spoelen met b&j...weer zo'n straf....bah zeg wat naar nou weer... Waar is trouwens melige dees gebleven? en heeft iemand trouwens nog iets van mystery gehoord? zal r s een smsje storen!
Ichtus: je hebt heel de pagina in de war geschopt met je gehoera! hihi Wen, ik heb Tessa al een poosje geen flesje meer gegeven. Ik kolf nu niet meer ivm de spruw en ik wil m'n voorraadje niet aanbreken, maar volgens mij is het 150cc per kg lichaams gewicht en dat delen door het aantal voedingen. Dus al Fenne 6 kilo weegt dan mag ze 900cc per dag delen door 6 voedingen is 150 cc. Snap je?
He bah meid.. wat een toestand.. niks ergs toch hoop ik met zijn gebitje? wel fijn dat ie geen pijn heeft gehad.. hopen dat dat zo blijft.... en ook al tandjes bij keano... sjonge zeg...je bent er maar druk mee....