@boney.. Oh jaa? niks van gemerkt..SORRY HE..hahaa @wen.. bovenstaande bedoelde ik ook. zo werkt ook bij fv..
heel duidelijk... thanks! kom volgens die formule op 132,5 cc... en heb haar nu steeds 130 cc gegeven... dus het klopt helemaal, geinig!
Oh nou zoals bones het schrijft zo werkt het volgens cb ook bij fv.. al zegt het pak dan je bij 6 kg 5 voedingen moet geven van 180, maar kan dus ook 6 van 150...ma goe..
ooow? haha... en iedereen maar zeggen dat het echt anders is met fles en bv... nou ja, 't zal toch uittesten zijn de eerste dagen bij de oppas... nu maar hopen dat ik ook zo veel kan kolven op mijn werk!
Als je natuurlijk 5 voedingen geeft dan moet je delen door 5, maar dat snap je wel. Dit is wat het CB tegen mij zei.
heb wel hier gelezen dat kindjes die bv krijgen bij een fles gewoon doorblijven drinken ook als ze eigenijk al vol zitten omdat bij bv ze eerst druppeltjes krijgen dan straaltjes en als de borst bijna leeg is dan weer druppeltjes.. bij een fles blijft het straaltjes dus drinken ze door.. of zoiets.... maar weet niet meer wie dat hier heeft uigezocht..misschien dat daar dus het verschil in zit ... dat je dus niet echt weet of ze het leegdrinken omdat het gewenning is of omdat ze het echt nodig hebben.... volgens mij wordt mijn verhaal er niet echt duidelijker op... ik zal me als fv mam er maar niet teveel mee bemoeien..dat lijkt me beter..hahahaa
ja hihi... ikke snappe maar Fenne zit nu idd op 6 voedingen per dag... had de vraag net ook even naar mijn lactatie deskundige gemaild, als ik antwoord heb dat afwijkt dan laat ik nog wel ff weten...
klopt helemaal wat je zegt, en is nog steeds begrijpelijk haha... wil idd niet te veel geven, maar gewoon lekker genoeg om dr maagje mee te vullen zodat ze voldaan is... maar ja, das natuurlijk wat we allemaal willen hihi
Hoi Dames! jullie zijn kletstantes! moest een boel bijlezen, en ben alles weer kwijt want ben megamoe... Wat ik wel nog weet:Suus: gefeliciteerd met je nichtje! Snelle bevalling idd! Vandaag voor het eerst naar m'n nieuwe werk. Het was wel ok, heb m'n manneke ontzettend gemist! Was ook pas om half 8 thuis! Das toch echt minder: tot 18.40 lopen vouwen dus pas om 19.00 de trein, en toen nog fietsen... Wel aardige mensen hoor! Maar alles is nieuw natuurlijk... En pijn in m'n rug en voeten niet normaal Ben het staan niet meer gewend! En het plekje waar de ruggenprik gezet is die onwijs veel pijn! trouwens nog wat grappigs: we zatn zaterdagavond bij m'n pa ijs te eten. Dus ik zeg voor de gein: Finn ook een ijsje? Zegt m'n pa: geeft dat kind een druppeltje op een lepel. Ik dus gedaan: eerst een vreemd gezicht en toen ging dat tongetje heen en weer, en toen: een heeeeeele brede glimlach! En toen likte hij langs z'n lipjes, en nog zo'n grote lach! Hij heeft me zitten aan te kijken tot m'n ijs op was! wahaha Ik weet dat het echt niet goed is natuurlijk... Was ook bang voor krampjes, maar hij heeft zaterdag en zondag juist minder krampen gehad (?) Maar goed dat doen we maar niet meer... hoewel het ontzettend komisch was!
Aaahh Debora, wat schattig! En dat ene drupje kan vast geen kwaad hoor... Fijn dat het werk leuk was, bij EDC was het geworden toch? Kan me voorstellen dat het vermoeiend was & je Finn ontzettend gemist hebt, maar daar wen je vast snel aan... ik moet over 2 wk weer, poeh... tijd vliegt he?
tandjes hier: dat kiesje duwt niet meer door, hij heeft er geen last meer van. Gek! net alsof ie even een rustpauze heeft ofzo! Vind het niet erg, is toch veel te vroeg!
nee denk het ook niet! Je werk nu bij EDC, is wel niet goed voor de beurs, heb al zoveel leuke kleren gezien! wahaha Ja de tijd is voorbij gevlogen! jammer hoor!
ahhhhh debora.. wat leuk zeg van dat ijs... letterlijke *smelt*....zit ook te wachten tot ik die fruithapjes kan gaan geven..hier ook laten sabbelen op een stukje appel.. zoooo lief... las dat iemand (weet niet meer wie) dat hier ook had gedaan..dat moest ik natuurlijk ook proberen...en zooo komisch.. dat koppie..
hihihi leuk hoor die hapjes enzo! Verheug me echt al op die prakjes! en alle rotzooi die het gaat geven wahaha
Hey ladies! Ben net thuis, hele dag bij klasgenoot met scriptie bezig geweest. Vreselijk veel werk maar is nu wel zo goed als af, heerlijk! Lune is lief geweest voor papa vandaag. Wel bij 1 flesje erg gehuild Wat dat nou is.. : Ben er helaas nog steeds niet achter. Ben gewoon scheel van het typen de hele dag dus ik ga maar even op de bank denk ik haha! Fijne avond nog!
Nog ff wat anders dames.. Ik heb een dejavu.. khad al verteld dat laatst edwin het cd verkeerd om had gedaan en toen weer goed gedaan en dus uiteindelijk bang was dat ik vruchtbaar was omdat je ook zwanger kan worden van voorvocht..bla bla bla... Nou ik maakte me totaal geen zorgen, maar nu toch wel een beetje.. ik heb enorm veel witverlies.. .. hoe was het ook alweer? 14 dagen na innesteling of 14 dagen na eisrpong kun je testen? en wanneer kwam ook al weer dat witverlies na eisprong of innesteling.. moet nl over 14dagen ongesteld worden.. als ik mijn oude 35 dagen cyclus aanhoud tenminste.. bij 28 dagen dus over een week.. ben er niet veel mee bezig, maar voelde net ineens wat kramp en moest er weer ff aan denken..
oooh vanavond doen mijn schoonouders de nachtvoeding! Kunnen wij een keer doorslapen! Lief vind ik dat hoor! En oppassen, de hele dag, en al die extra zorg met 9 man in huis en dan ook nog die nachtvoeding een keer willen overnemen! Het zijn zulke schatten! heb echt geluk! (met mijn moeder daarintegen niet... Heb besloten dat ik even geen contact meer wil, hoewel ik dat dan weer zielig vind voor Finn... dilemma)