wat zul jij blij zijn als die scriptie af is zeg.. respect hoor dat je je uberhaupt nou kan concentreren....
uhm.... moet ik toch ook even denken... volgens mij 14 dagen na eisprong. Meid maak je niet ongerust, is maar een kleine kans
ja weet ik ook wel.. maar toch.. het zal je maar gebeuren.. en dat is ddan weer wel iets voor mij weer...ik moet er echt niet aan denken hoor! maar goed. de tijd zal t leren...hahah
oeh... 22u.. ik ga ervan tussen.. er moet iemand een fles...tot morgen en iedereen een supernacht gewenst.. KNUFFEL
Ichtus, 2 weken na eisprong testen. Gewoon doen als je het niet vertrouwd. De kans ik klein, maar wel aanwezig. Niet zo slim van die man van je...
Truste meiden! Morgenmiddag sollicitatie gesprek. Nou ja, soort van. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen en of ik echt wel aangenomen word... Stel dat het nou niet doorgaat, dat zou toch echt wel een domper zijn. Slaap lekker allemaal en debora, wat lief dat jullie ook een keer door kunnen slapen. Dat gun ik jullie ook van harte. Geniet ervan en niet gewoon om 3u wakker worden hoor. Lekker doorslapen.... Kus
goedemorgen boney, succes vandaag! debora, hebben jullie lekker geslapen? Lief zeg, het overnemen van de nachtvoeding uhhhhhhhhhhh? Fijne dag allemaal
Mogguh.. Boney, veel succes vandaag. Debora, is het doorslapen een beetje gelukt? Of werd je 's nachts gewoon wakker? Wat lief zeg trouwens van je schoonouders. Mijn moeder heeft dat ook 1 keer gedaan, op dat moment was het echt heerlijk!
goede morgen all hier een goede nacht gehad..marijn kwam om 6.45.. en ligt nu weer te slapen... Debora.. lekker geslapen? @boney: succes meid.. is het een promotie gesprek dan? of echt een nieuwe baan? hier slecht weer dus een saaie poets dag weer.. pfff wat kan ik me vervelen zeg bij dit weer... als ik alleen maar poetsen op het programma heb staan.. heb er nu al geen zin in.. gelukkig heb ik gister al veel gedaan dus hoef ik vandaag alleen maar bijhoudwerk te verrichten.. en wil de badkamer ff doen en de wc, maar dat is zo gedaan... knuff
Mogguh meiden, Boontje, succes vandaag. Ahhhh, een ijsje, wat lieffff (smelt ja). Shitjes, alarm Zo verder
goedemorgen! @Boney Succes! en je koffer al helemaal klaar? @Deborah en lekker geslapen,? wat lief van je schoonouders! @Ichtus heerlijk dat Marijn zo lang heb geslapen! en hier is het mooi weer hoor.... @Dees hihi je heb het maar druk met al die alarmpjes
Nog een poging. Het was nog geen tijd dus heb ik even gekletst, speen erin en hij lijkt weer te slapen. Hij heeft gisterenavond de borst gehad en heeft er voor het eerst goed gedaan de hele nacht. Arghhhhhhhh, weer alarm
Hier nog lekker grieperig en verkouden niet normaal bah en dan morgen heel de dag visite hoop dat het dan minder is Gwen is ook beetje verkouden en af en toe hoesten ..ach kan niet anders Marcel had het vorige week en heb ons gewoon aangestoken