Boertje geen boertje en geen vieze luier dus meneer kan even de boom in hoor. Hij probeert steeds vroeger aan zijn eten te komen maar ik trap er niet elke keer meer in. Dan brult hij maar even, 10 uur is het tijd en niet eerder! Zo, ik ben gisteren om 20.30 begonnen met voeden en om 21.30 liet hij los (na pauzes en een wissel). Ik dacht dat hij dan nog wel een fles zou moeten maar nee, hij heeft geslapen tot 7 uur, netjes dus. Arghhh, ik kan me niet concentreren met dat gehuil op de achtergrond. Ik word er zo verschrikkelijk nerveus van Later maar meer dan....
14 dagen na eisprong kan je testen!!!!uhmm .....das afwachten dus misschien voel je meer dan er is joh en valt het mee
nee precies laat hem maar ff wachten anders kan je aan de gang blijven! en tot 7 uur geslapen lekker toch en ja af en toe wordt ik ook wel nerveus van dan gehuil, maar gelukkig is dat de laatste weken bijna niet meer, gister heeft ze helemaal niet gehuild
en hoe is het gegaan vannacht?? lekker geslapen??? en bale dat je even geen contact meer wil met je moeder ik moet er niet aan denken geen contact met me ma, ik heb dan ook een super goede band
Goeiemorgen, alvast even reageren....lees zo verder, maar anders ben ik alles vergeten. Debora, kan me voorstellen dat het zwaar is. Probeer een balans te vinden in rust en werk. Even een ritme aftasten. Ik was degene met het laten sabbelen op een stukje appel, koekje en afgelopen zondag ook ijs. Ik ben er niet zo bang voor dat ze last krijgt, want ze sabbelt alleen iets. Dat ijsje was hier ook het grootste succes. Ze vindt het zelf helemaal het einde, een keer wat anders dan de fles. Mrijn, auw auw auw. Kan me voorstellen dat er behoorlijk wat druk op die plek komt. Langzaam weer opbouwen en hopelijk ben je snel weer een Ankie van Grunsven. BV, kan je er niet mee helpen als fv-mama. Hier een goede nacht gehad. Ze kwam eerst om 3.00, maar was na 10 min. gelukkig weer stil. Was veel te vroeg natuurlijk. Toen kwam ze om 4.15 weer en daar hebben we maar aan toegegeven. Ze wisselt tussen 4.00 en 5.00. Gisterenavond een uur met mijn zus aan de tel. gezeten. Zij had ook al zo'n makkelijke bevalling gehad, vergelijkbaar met die van mij. Ze waren lekker thuis aan het genieten. Weet niet meer wie het vroeg, maar ze noemen haar (gelukkig) Lies. Het meiske is vernoemd naar beide moeders (mijn moeder heet Joke). Ik ben er zelf niet zo dol op, maar iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken. Geloof niet dat mijn moeder erg gevlijd was....deed er nogal stug over aan de tel. Zometeen komt mijn vriendin (is hoogzwanger) en gaan we samen Tess in bad doen en zij mag de fles geven. De vorige keer dat ze kwam sliep Tess en heb haar toen laten slapen. Ze wilde haar graag een keer wakker zien.
fijn dat je scriptie af is meid! knap van je hoor en dat huilen bij de fles denk toch maagzuur hoor Gwen heeft het ook af en toe heeeel erg! en dan denk je wat is er toch?
fijn dat Tess wat langer slaapt snachts! en wat een lekkere bevalling dat het zo vlotjes ging! is het haar eerste ook? oja dus is ze toch vernoemt , dacht ik al kan niet missen met die namen Lies Joke en ja je moet er van houden nee is je ma er niet zo enthousiast over dat ze vernoemt is? veel plezier samen met je vriendin gezellig hoor
..uhm moet me nog steeds omkleden... heb geen fut ppppfff.........maar ga het toch maar ff doen! tot zo!
Maja, top dat je bijna klaar bent. Er zal een last van jouw schouders vallen. Deborah, top dat jullie vannacht een keer hebben kunnen doorslapen. Ikke is maar een beetje jaloers hoor..... Ichtus, oeh, spannend meid. Zou er nog niet aan moeten denken alweer zwanger te zijn. Kan me voorstellen jij ook niet. Haal nu maar snel een test, dan ben je van het gestress af. Ik heb destijds de test 3 dagen voor mijn vermoedelijke ongesteldheid gedaan en gaf toen al duidelijk positief aan. Dus soms kan het eerder..... Boney, succes meid en laat even weten hoe het gegaan is. Dees, slim zijn die kindjes al he?! Luukje heeft het vannacht echt goed gedaan joh, super! En heb je een babyfoon? Uitzetten dan, misschien dat je dan niet de neiging hebt om naar boven te gaan. Ik gebruik hier de ipod weleens als Tess aan het jammeren is. Maar ik luister wel eerst of het jammeren is. Joma, nog steeds ziekjes? Neem je wel genoeg rust voor jezelf. Volgens mij ga je als een razende roeland door. Zo, ik ben weer helemaal bij.
Nee, mijn ma vindt dat al snel overdreven. Daarbij hoeft dat allemaal niet zo van haar, ze vindt haar naam ook echt niet meer van deze tijd. Maar het komt ook omdat mijn moeder vermoed dat het meer Koos (de vader/vriend van mijn zus) erachter zit. In zijn familie zijn alle eerstgeborene jongens KOOS genoemd. Volgens mij, wil hij de traditie via de vrouwen ook doorzetten. We vinden Lies niet echt een naam die mijn zus uitgekozen zou hebben.....
Goedemorgen, Ben inmiddels helemaal bijgelezen. pffff. Gisteravond uiteindelijk een uur met de helpdesk aan de telefoon gezeten, hebben ze het modem opnieuw ingesteld en een update gegeven. Daarna moesten we zelf weer alles beveiligen enz. dus zijn nog tot 22:00 uur bezig geweest. Hopelijk blijft het nu goed. Nu in ieder geval een goede en snelle verbinding. Hopelijk word het vandaag nog redelijk weer, wil wel ff een stukkie wandelen. Ook moeten er heel veel boodschappen gedaan worden. En huis is een zooitje. Heb dus toch de boot maar gepoetst het weekend en hopelijk kunnen we dan dit weekend varen, ben benieuwd hoe dat met ilse gaat. O'ja, schreef gister dat ze 4790 weegt maar is 4970. haha. suus; van harte gefeliciteerd met je nichtje. joma/ maja (?) fijn dat de scriptie klaar is. (help, weet niet meer wie) de rest ben ik al weer vergeten.
WHAAHAA Debie, heeft Joma ook een scriptie gemaakt tussen alle bezigheden door? Je bedoeld Maja, denk ik. Wat lekker varen....zou ook schitterend weer worden. Lekker hoor. En he he, kun je weer lekker meebeppen hier....stomme internetproviders....
Ja ik voel me zwaar belabberd maar moet nog wat in huis doen en morgen heel de dag visite , je kent het wel! misschien kruip ik zo nog ff onder de dekens.........
uhm ja is ook niet zo modern klinkende naam en ja je kent je zus langer dan vandaag dus dan zal ze het wel niet uitgekozen hebben.. en ja traditie, als je het leuk vindt