Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Zo, hij heeft het opgegeven. Nu eerst ontbijten en daarna zou hij mogen als hij nog wil :rolleyes: :) :p

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    JIEHAA Deesje heeft gewonnen!

3. 40plusmama

:whistle:

4. 40plusmama

*propt brood naar binnen*

Ik heb 1 van die lachfoto's op canvas laten drukken. 20 euro voor 30x40, koopje toch? We hebben goede ervaringen met dat bedrijf, goede kwaliteit en snelle levering. Dus diegene die nog een reportage laten maken, dan weet je dat ;)

5. 40plusmama

Ohh Luuhuuuuuk, het is 10 uur, je mag eten hoor :rolleyes: :evil: :)

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nog even laten pitten? Of komt dan het hele schema in de war?

7. 40plusmama

Ik heb geen schema, hij drinkt als hij wil met minimaal 3 uur ertussen. Maar hij heeft een ingebouwde wekker want hij begint wakker te worden. Lekker even door de tummy halen en dan flesje in de schommelstoel en weer slapen.

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ga even poetsen...en dan zal mijn vriendin er al wel zijn. Dus tot later dames!

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hihi, verkeerde voor me.

hij doet het nog steeds, heerlijk. ik merk dat ik echt chaggie word zonder internet.

moet veel doen in huis, maar kom heel de dag ff kijken.

nu is iedereen weg, dus weer ff iets doen,

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zo goeiemorgen dames!

Ik heb hier weer een heerlijke nacht gehad! Rosalie die heeft lekker geslapen van 21.00 tot 06.00. Ff luier verschoond en gegeten en weer doorgeslapen tot 10.15! Ben weer helemaal trots op me meissie!

Gister kwam een vriendin langs met een onwijs cool kado! Zo'n muziek doosje dat plaatjes op je plafond projecteert en ook een slaapliedje afspeelt. Natuurlijk meteen gebruikt gister en ze heeft heerlijk geslapen! ;) En toen ik em vanochtend aanzette ging ze dr tegen aan meppen. En ze vond het erg grappig dat het dan op het plafond ook ging bewegen haha.

Ik ben ff terug lezen!

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja dat zweten dat heb ik ook! Echt heel vies! Weet ook niet hoe het komt want ik doe echt niet veel ofzo :p :) En die lucht die blijft zeg maar in me kleding hangen na het wassen :( Echt heel erg bah! Dus nou moet ik eerst me kleding in de soda leggen voor een paar uur voordat ik het kan gaan wassen..... :(

12. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Goedemorgen!

@Dees, wat een heerlijke lachfoto's

@Maja, wat goed zeg dat je scriptie bijna af is!

@Mrijn, heftig he die bekkenbodem!

@Joma beterschap!

@Duimen: sinds gister duimt Noah! Daarmee troost hij zichzelf ook, heel schattig (en handig want hij weigert speen of pink) Alleen het bakeren wordt nu erg sneu, want dan moet ik zijn handje 'afpakken'. Weet nog niet wat ik hiermee ga doen.
    Sowieso weet ik niet wat ik van dat duimen moet vinden, voor nu schattig en handig maar hoe leer ik het hem weer af voor hij 16 is.... ;)

Zijn er meer kindjes die duimen?

Ik ga voeden en dan de zon in!

13. 40plusmama

In badje geweest, flesje gehad en weer in bed. Hij lag net heerlijk te kletsen, zo leuk.

Ooh neeeeeeeeeeee, weer alarm :( . Hij heeft zijn dag niet vandaag geloof ik. :(

14. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    spuug vraagje

is jullie kleding ook geruineerd van babyspuug?
    Ik gebruik hydrofiel luiers als spuugdoek, lijkt me groot genoeg, maar omdat Noah soms totaal onverwacht spuugt (bv een uur na de voeding) gebeurt het toch steeds weer dat ik onder de spuug zit :rolleyes:
    En die vlekken gaan er moeilijk uit!

Iemand een tip?

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    heej Ariel, dat muziekdoosje, waar is dat van, wij zijn ook op zoek naar zoiets. Sarah vind het geweldig om naar

16. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Juultje duimt nog niet, maar heeft wel heel veel behoefte aan haar knuistjes in haar mond. Zoveel zelfs dat ze haar armpjes uit de bakerdoek weet te wurmen. Ik ga vandaag maar op pad voor een goede slaapzak en dan in ieder geval haar beste slaapjes (van 22u-5u en 5u-9u) gewoon weer in de slaapzak proberen. Vanochtend hoorde ik haar wel steeds spartelen en geluidjes maken, maar ze heeft wel gewoon tot 9u geslapen. Ze zag er wel echt super schattig uit met de bakerzak rond haar middel en haar blote armpjes boven haar hoofd.

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier gebeurd dat ook heel veel en ik doe er Shout op gelijk erna en het werkt anders zijn het echt plekken die je er haast niet uitkrijgt door de voeding en het zuur!

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Gwen werd vanmorgen ook zo wakker voor de zoveelste keer met haar onderarm en vuistjes eruit en dan lekker aan het soppen op haar vingers maar ze sliep wel tot van 23 uur tot 8 uur! ;) maar zo schattig gezicht!!

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    vraagje, mijn banner klopt niet, is van bump-and.beyond, klopt ie bij jullie wel?

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haaaaai!

Zo, Lune net op bedje gebracht en het is stil :D
    Zij heeft ook echt haar vuistjes ontdekt, is een grote hobby van dr :) Ze krijgt het nog niet voor elkaar om haar vuistjes onder de swaddle me door te wurmen maar zo gauw ik dat ding open doe verdwijnt haar vuistje weer in haar mond haha!
    Babyspuug.. Hmm, Lune spuugt bijna niet maar volgens mj vlekt haar voeding heel erg. Er zitten allemaal blauwe vlekken in haar truitjes bij haar hals als ze uit de was komen. Heel vaag. En heeeeeeeeel erg irritant want het is geen gezicht en kan die truitjes haar echt niet meer aantrekken.. :( Ik zal ze es in de biotex zetten, misschien helpt dat.
    Joma nog beetje ziekjes? Bah, niks aan.. Hoop dat je snel weer beter bent!
    Dees, hoop voor je dat Luuk toch z'n dag nog krijgt ;)

Ik ga maar weer eens met school bezig. Gadver de gadver, ik ben er zooooo flauw van! Ik vind het heel lief dat jullie allemaal zeggen dat het knap is enzo dat ik dat nog doe, maar het voelt niet als knap. Meer een grote last of een donkere wolk die maar niet boven m'n hoofd weg wil... Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehg!
    Zo.

Deel Deze Pagina