Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    maar wat is het rustig hier!

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemiddag ben even thuis om bammetje te eten.
    wat zijn jullie kletstantes zeg weet niet eens meer wat ik gelezen heb ;)
    Las wel iets van duimen bryan doet dat al vanaf 6 weken rechterduim in de mond en met de linkerhand ligt hij dan in zijn haartjes te wrijven ziet zo schattig uit :)

Nou ga nog even voeding maken en dan maar weer werken hele fijne dag allemaal

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hier probeert Tess ook haar beide knuistjes tegelijk in haar mond te doen. Soms zie ik nauwelijks haar mondje in de speelmomenten, constant de handjes erbij. Ze kwijlt er wel giga door.
    Hier net door mijn vriendin in badje gedaan en de fles gekregen. Ze ligt nu weer tevreden te slapen, heeeeeerlijk.
    Als ik die mooie buik van mijn vriendin zie, dan denk ik weleens met weemoed terug, blijft ontzettend bijzonder. Zij moet nog 3 weekjes....spannend hoor.

Sommige vlekken krijg ik er ook niet meer uit. Maar ga nu wel voortaan shout gebruiken....dat heb ik dus niet gedaan.

Ichtus, super meid! Wees maar trots op jezelf dat je dit durft. Klinkt misschien voor sommigen als een makkie (gewoon "lawaai" durven maken), maar ik herken het hoor.
    Wij durven het nog niet aan en gaan dus idd sluipend de trap op. Maar wij kunnen die "luxe" ook veroorloven, aangezien er geen andere kids zijn.
    Ik vind het in ieder geval erg knap!

Vivian, werk ze zo weer.

Joma, maar ik snap Anouk wel. Tuurlijk zit er gevaar in die verstoorde slaapplekken. Maar als je beebje veel huilt, dan ben je zoooooo blij als ze een keertje slaapt, dat dan de plek even minder belangrijk is. Echt hoor, in die tijd van Tess had het me niet geinteresseerd waar....als ze maar stil was.
    Gelukkig (achteraf) hielp de plek niet en hebben we haar gewoon op haar kamertje laten liggen.
    Ik snap het hoor Joma, tuurlijk moet het geen gewenning worden, want dan moet je het afleren. Maar uberhaupt slaap is ook erg belangrijk.

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    hoi hoi,

Wij zijn net terug van cb, Fenne heeft dr eerste prikjes gehad... ik ben zoooo trots op ons meisje, even een paar schreeuwtjes na het ene prikje & meteen weer lachen, toen paar schreeuwtjes na 2de prikje en gelijk weer een big smile... heerlijk kind zeg!
    Heb haar net de borst gegeven toen we thuis kwamen en ze is daarna meteen in slaap gevallen... over paar uurtjes maar eens checken of ze dr nog verhoging van krijgt... wilde morgen namelijk wel over de braderie struinen met koninginnedag... maar als ze verhoging heeft blijven we natuurlijk thuis!

sorry voor ego berichtje... eens zien wat ik onthouden heb:

Boney: succes met sollicitatie

Joma: nog steeds niet lekker meid? wel rustig aan doen hoor!

Dees: luchtalarm gaat vaak af vandaag he? knuff!

Ichtus: wat goed dat je de knop omgezet hebt en niet meer jullie leven alleen om Marijn laat draaien... fijn dat je direct al merkt dat hij ook doorslaapt met wat meer geluid om zich heen... toppie!

Maja: Lune wil dus niet dat je aan school werkt? Wel een goed excuus, van genieten! :)

Suus: heb je Lies al gezien? en en en? :D

Ariel: klinkt als een leuk cadeautje...

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nee, mijn zus woont op 2 uur rijden bij me vandaan en vind dat te ver met Tess. Ik ga donderdag of vrijdag met mijn moeder.
    Moet het even doen met foto's en ze ziet er erg schattig uit. Nu weer realiseer ik me dat het pasgeborene er bij Tess echt af is.

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Fenne is een bikkel!
    Super dat het meegevallen is en hopelijk krijgt ze geen verhoging.

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    oeh das een eind weg inderdaad... dus je moet nog even geduld hebben, vind je niet moeilijk?

en het pasgeboren is er echt af he? net op cb ook 2 beebjes van 4 weken en zelfs dat verschil vond ik gigantisch... :confused:

moet je ons meisje nou al stoer zien zitten... vindt ze echt prachtig!

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    oh ze weegt trouwens 5890 gram en is 60 cm... gaat goed!

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    werkse nog ;)

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Suus oh je vriendin nog 3 weken spannend! en is het haar eerste?

@Wen Mooie foto wat een moppie :p !

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo dan is ze nog een stuk zwaarder dan Gwen zou je ook niet zeggen zo eigenlijk! En Gwen is toch een maandje ouder, gwen was donderdag 5330 gr en 60,5 cm .......

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Aaaah, Wen.. Wat een stoer, schattig meiske zo! Gaaf truitje heeft ze aan trouwens? Waar heppie die vandaan? :D
    Hier ook weer luchtalarm.. Best vaak, ze doet steeds hazeslaapjes en begint dan ineens weer te brullen..

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Joma: is Gwen dan zo'n fijn popje? Fenne zit in de groeicurve precies tussen de middellijn en de bovenlijn... dus net boven gemiddelde zeg maar... maar ze heeft wel een dikke buik hoor hihi...

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Maja: thanks! truitje is van de Prenatal eigen collectie & was maar 2,95 in de aanbieding laatst... kon ik natuurlijk niet laten liggen! :)

Gek is dat he, als ze ineens beginnen te huilen... volgens mij dromen ze dan, maar dat schijnt nog niet te kunnen... :(

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    ga jullie nog meer vervelen met mijn trotse gedrag hoor... heb een foto van Fenne & paps in mijn album gezet... vanochtend snel even gemaakt toen hij terug kwam van sporten en vond 'm eigenlijk heel schattig geworden :D

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hier heeft mevrouw even een dipje. Ze ligt al een kwartiertje te huilen, dat heeft ze al weken niet gehad.....vreemd.
    Ga zo wel even kijken wat er is....

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Schattige foto's Wen en wees maar terecht een trotse moeder hoor, niets mis mee....

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ga Tess ophalen, want ze is duidelijk niet in haar sas....
    Tot later.

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    \

Wen hier zat Gwen net op de Middellijn en nu iets eronder! maar ze heeft wel een lekkere ronde toet :) ja en is dan toch wat fijner terwijl ik Fenne er fijner uit leek te zien en omdat ze een maandje jonger is, maar zo zie je maar niks dat je van buitenaf niks van kan zeggen...... :rolleyes:

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ach wat een leuke foto van Fenne met haar pappa :)

Deel Deze Pagina