zo net gwen lekker gebadderd na dat ze lekker gepoept had hihi hoe vaak doen jullie je kleintje in bad?
Probeer iedere dag, maar dat lukt niet altijd...ze heeft gelukkig niet zo'n droog huidje, maar ik smeer dr na het bad toch altijd wel ff lekker in met olie!
ilse gaat elke dag in bad. hier aan de onderkant van de groeicurve. nu 4970 en 60 cm net reddingsvesten gekocht, ook voor baby, kreeg poppenvest erbij, en deze past ze. hahas
Kijken of ik mag teruglezen van mijn zoon. Hij had net even een goede bui dus meteen gebruik van gemaakt. Vers van de pers
Ik hoop van wel. Ah neeeee, weeeeeeer piepen Hij heeft geen koorts ofzo en ik merk niks van tandjes ofzo. Gewoon sjaggie vandaag zeker
ik heb net uien staan hakken! voor balletjes voor morgen.. normaal al huilen met uien ,maar nu ik verkouden ben liep overal de druppels naar beneden!
oh ik klets wel ineen weer veel! maar Gwen ligt nog steeds in coma ....... maar kom goed uit want na het eten gaat ze ff met mij mee , ik moet er 3 knippen, en Marcel heeft ineens avonddienst , Maar ik kom daar zo lang al vinden ze vast wel leuk
Ik laat hem ook piepen maar dat is wel frusti hoor. Jaaaaaa, ik wil iets heel anders met mijn haar. Het is nu een moderne bob zei de kapster de laatste keer. Ik wil het iets korter denk ik en dan kleuren erin. Heb jij al een idee wat je gaat doen?
ik denk wel een warme lichtbruine kleur voor de glans met lichte kleurschakeringen van highligts en die in de bovenlagen zoiets, je ziet nu nog heel veel bob ideeen nog maar meer met beetje assymetrie langer naar voren toe en korter van achter......enz...