wat eten jullie? ik eet alleen dus heb een grote waldkornbol ham, kaas gezond! met een soepje erbij , ala sonja en een beetje van mezelf
ff bij Gwen wezen kijken en ze was zich aan het uitrekken dus denk die wordt wakker maar ze draaide haar hoofd om en hup weer in coma.... lekker hoor kan ik ff lekker op mijn gemakkie mijn broodje opeten!
Ik heb dun haar en het is slap. Het valt nu ook best wel uit na de zwangerschap. Ik weet niet wat ik eet, ben vergeten vlees eruit te halen. Misschien een soeppie ofzo met brood.
wie van jullie gebruikt een babyfoon eigenlijk? had er hier 1 gekregen bij de kinderkamer maar dacht wat moet ik ermee en sinds deze week aangezet , uhm moet zeggen toch wel makkelijk hoef ik niet iedere keer naar de gang om bij de trap te luisteren of ik wat hoor
HELP! Fenne heeft 1 heel rood en beetje dikker bovenbeentje... is dat normaal na de prikjes? Ze heeft geen verhoging, maar schreeuwt wel alles bij elkaar... heb haar dus maar een paracetamol zetpilletje gegeven...
mischien in een spiertje geprikt ja paracetemol zetpil en anders met een koud washandje ff erop leggen ter verkoeling
hadden ze hier dan ook wel eens mogen zeggen! schrok er net een beetje van... 1 beentje is normaal en de ander rood en dikker... maar zijn natuurlijk ook 2 verschillende prikjes toch?
jij bij mij zeiden ze echt kan iets dikker en beetje rood beentje krijgen,maar gelukkig heeft gwen nergens last van gehad..
wel sneu dit hoor... ze ligt echt ziekjes in de armen van mijn vriend en maakt zo nu en dan zo'n zielig kreuntje nu... ik denk dat de zetpil al z'n werk aant doen is, want in ieder geval geen gillen meer...